Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Colaaa

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-24 16:34

Mag ik mij hier ook melden?
Sinds een week of 3 zoiets, een hele leuke tindermatch gematched.
Heel leuk app contact momenteel, en vanavond staat de 3de date op het Programma.
Super leuke en rustige jongen, grappig is wel dat hij eerder boodschappen kwam doen, bij de supermarkt waar ik eerder werkte. Zeiden al tegen elkaar dat we elkaar bekend voor kwamen.
Goed afgelopen zondag wezen wandelen, woensdagavond bij hem thuis geweest, en vanavond ga ik weer naar hem toe een hapje eten.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-24 17:55

Dat klinkt alvast goed Colaaa! Veel plezier vanavond.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-24 17:56

Hmm ik heb een breeze match. :+ geen idee waarom ik heb geliked heb. Maar goed we zien wel hij moet nog reageren.

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-24 18:47

Colaaa schreef:
Mag ik mij hier ook melden?
Sinds een week of 3 zoiets, een hele leuke tindermatch gematched.
Heel leuk app contact momenteel, en vanavond staat de 3de date op het Programma.
Super leuke en rustige jongen, grappig is wel dat hij eerder boodschappen kwam doen, bij de supermarkt waar ik eerder werkte. Zeiden al tegen elkaar dat we elkaar bekend voor kwamen.
Goed afgelopen zondag wezen wandelen, woensdagavond bij hem thuis geweest, en vanavond ga ik weer naar hem toe een hapje eten.

Met zo'n toeval moet het goed komen!
Veel plezier!

Chita

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-24 19:23

Leuk cola, veel plezier!

Spannend zonnetje81!

Ik heb over een uur mijn eerste breeze date, ben benieuwd!

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-24 19:27

De mijne reageert nog niet vlug voor een afspraak of vinden jullie dat normaal? We hadden namelijk bij mijn weten niet meteen een match.

Chita

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-24 19:30

Ik heb geen idee, maar ik reageerde ook niet snel. Moest nog even wennen aan het idee .

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-24 19:35

Je hebt 2 dagen om te reageren. Ik ben momenteel ook aan het uitstellen om te reageren. Heb eigenlijk geen zin. Maar goed... ga zo maar een datum aanklikken.

Colaa klinkt heel goed. Veel plezier! Jij mag je zo alweer afmelden hoop ik :)

Hier een hele hele lieve FWB. Hij gaat privé door een sippe situatie en daar ben ik in mijn hoofd best mee bezig. Mijn hoofd zit in friend-stand en het zijne juist als afleiding in de Benefits-stand.
Dat matcht even niet zo lekker, maar komt ook wel weer goed.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-24 22:47

Haha rare wezens zijn we. Swipen en dan geen zin hebben. :+ ik heb nog een match en er staat nog een leuke maar durf niet om te liken. Heb niet zoveel tijd in mn agenda en dadelijk overlappen ze. Is die na zoveel dagen zeker foetstie?

Chita

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-24 23:04

Nou mijn eerste breeze date zit er op!

Gezellige avond gehad, gelachen en lekker gekletst. Verder geen telefoonnummers uitgewisseld.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-24 23:09

Oh de telefoonnummers komt pas erna ook.

robinxfellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-24 23:16

Leuk hoor Chita!

Hier ook eindelijk weer een leuke match. Ik had bijna de hoop weer opgegeven en de apps ff verwijderd. Hij zit nog wel tot zondag in Noorwegen, maar hopelijk snel een date plannen. :Y)

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-24 23:20

Ik heb Lexa waar een vriendin enthousiast over was eraf gekiept.

Overweeg tinder eraf te kiepen. Ik vind dat ik er echt VEEEEEEEEL TE VEEEEEL tijd aan besteed en bij breeze wordt dat juist geminimaliseerd. Hoezo weinig zelfdiscipline :+

Ik heb op tinder nog 1 leuke match waarvan ik hoop dat hij meteen over wil stappen op appen want hij zit in de buurt.

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-24 23:44

Heel veel plezier voor iedereen met een date!

Ik was geghost, maar nu heb ik sinds 1 dag iemand anders om mee te babbelen, maar deze kerel is veel leuker! We hebben zoveel overeenkomsten! *\o/*

Colaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-24 08:38

Ik hoop het zo dat dit wat wordt! Moet nu 3 avonden werken, maar misschien is elkaar even een paar dagen niet zien ook wel goed. Hoop dat ik hem dinsdag of woensdag weer! Gisteravond gewoon chill televisie gekeken en tussendoor wat gepraat.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-24 13:13

Lekker dan. Krijg ik een uitstel bericht. Ik ga binnenkort op reis en ben pas in april terug. Waarom swipe je mij dan? De date wordt met 30 dagen verlengd. Maar dan zitten we pas begin maart. Als ik afzeg ben ik mn geld kwijt en heb ik een block te pakken. Lekker dit! :+

Mn andere match reageert nog niet om te plannen in breeze.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-24 13:21

Je kunt een reden opgeven. Ik heb gewoon m'n geld terug gekregen

Colaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-24 14:22

Nou dat was het, ik vroeg gisteravond aan hem van goh hoe hij er instaat qua daten enzo, vroeg hij hoezo? En gezien ik van duidelijkheid hou, zei ik van ik hou van duidelijkheid. Ik ben naar huis gegaan, vanmorgen een appje van hem, ja hij ziet het toch niet zitten. En oke ik heb hem maar 3 keer gezien maar het valt me wel rouw op mijn dak. Gezien het voor mijn gevoel wél goed zat!

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-24 14:32

Colaaa schreef:
Nou dat was het, ik vroeg gisteravond aan hem van goh hoe hij er instaat qua daten enzo, vroeg hij hoezo? En gezien ik van duidelijkheid hou, zei ik van ik hou van duidelijkheid. Ik ben naar huis gegaan, vanmorgen een appje van hem, ja hij ziet het toch niet zitten. En oke ik heb hem maar 3 keer gezien maar het valt me wel rouw op mijn dak. Gezien het voor mijn gevoel wél goed zat!

Super K is dat! Zeker als de indruk anders wordt gewekt.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-24 14:33

Ach wat jammer! :(:)

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-24 14:34

Neeee mn volgende breeze date geeft pas beschikbaarheid op vanaf 26-27 feb en 7-8 maart en allemaal doordeweekse dagen Wat is dit!!??? Zelfs dit gaat niet normaal in mijn ogen.

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-24 14:45

Colaaa schreef:

Das vervelend zeg. Even laten bezinken en dan vol goede moed weer door!

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-24 14:50

Colaaa schreef:

Balen... maar aan de andere kant, beter dat je het nu weet dan over 3 maanden.

Zonnetje81 schreef:
Neeee mn volgende breeze date geeft pas beschikbaarheid op vanaf 26-27 feb en 7-8 maart en allemaal doordeweekse dagen Wat is dit!!??? Zelfs dit gaat niet normaal in mijn ogen.

Dar had ik dus ook waardoor ik ook pas ergens eind feb een date kon plannen met iemand waar ik halverwege jan al een match mee had... dat schiet echt niet op.

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-24 14:53

Zonnetje en colaaa wat zuur voor jullie beide... ;(

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-24 14:58

Chita schreef:
Nou mijn eerste breeze date zit er op!

Gezellige avond gehad, gelachen en lekker gekletst. Verder geen telefoonnummers uitgewisseld.

Ook niet achteraf? Wel goed dat je gegaan bent en dat het tenminste gezellig was.

Van mijn Breeze date van woensdag snap ik niets meer. Het was leuk, veel gepraat en gelachen en ondertussen elkaar wat aanraken en een klik gevoeld. Afgesloten met een knuffel en een zoen en beide gezegd dat we voor een tweede date gaan. Na het uitwisselen van nummers via Breeze haar de volgende dag geappt en bedankt voor een leuke avond, nogmaals gezegd dat het voor herhaling vatbaar is en nog een vraag gesteld naar iets dat in haar vriendengroep speelde. Geen reactie. Vrijdag nog een appje gestuurd met de vraag naar een bordspel dat zij met haar vrienden speelt dat interessant klonk voor mijn vriendengroep. Nog steeds geen reactie.

Van iemand die een Ma-Vr/9-5 baan werkt en geen hobbies buitenshuis en een laag actief sociaal leven verwacht ik toch wel een antwoord na 3 dagen. Zelf heb ik een heel druk leven maar elke dag heeft zat momenten om even vlug een berichtje te tikken. :

Colaaa schreef:
He jekkes dat is zuur. :knuffel: