Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Colaaa schreef:Mag ik mij hier ook melden?
Sinds een week of 3 zoiets, een hele leuke tindermatch gematched.
Heel leuk app contact momenteel, en vanavond staat de 3de date op het Programma.
Super leuke en rustige jongen, grappig is wel dat hij eerder boodschappen kwam doen, bij de supermarkt waar ik eerder werkte. Zeiden al tegen elkaar dat we elkaar bekend voor kwamen.
Goed afgelopen zondag wezen wandelen, woensdagavond bij hem thuis geweest, en vanavond ga ik weer naar hem toe een hapje eten.
Colaaa schreef:Nou dat was het, ik vroeg gisteravond aan hem van goh hoe hij er instaat qua daten enzo, vroeg hij hoezo? En gezien ik van duidelijkheid hou, zei ik van ik hou van duidelijkheid. Ik ben naar huis gegaan, vanmorgen een appje van hem, ja hij ziet het toch niet zitten. En oke ik heb hem maar 3 keer gezien maar het valt me wel rouw op mijn dak. Gezien het voor mijn gevoel wél goed zat!
Colaaa schreef:Nou dat was het, ik vroeg gisteravond aan hem van goh hoe hij er instaat qua daten enzo, vroeg hij hoezo? En gezien ik van duidelijkheid hou, zei ik van ik hou van duidelijkheid. Ik ben naar huis gegaan, vanmorgen een appje van hem, ja hij ziet het toch niet zitten. En oke ik heb hem maar 3 keer gezien maar het valt me wel rouw op mijn dak. Gezien het voor mijn gevoel wél goed zat!
Zonnetje81 schreef:Neeee mn volgende breeze date geeft pas beschikbaarheid op vanaf 26-27 feb en 7-8 maart en allemaal doordeweekse dagen Wat is dit!!??? Zelfs dit gaat niet normaal in mijn ogen.
Chita schreef:Nou mijn eerste breeze date zit er op!
Gezellige avond gehad, gelachen en lekker gekletst. Verder geen telefoonnummers uitgewisseld.
Colaaa schreef:He jekkes dat is zuur.Nou dat was het, ik vroeg gisteravond aan hem van goh hoe hij er instaat qua daten enzo, vroeg hij hoezo? En gezien ik van duidelijkheid hou, zei ik van ik hou van duidelijkheid. Ik ben naar huis gegaan, vanmorgen een appje van hem, ja hij ziet het toch niet zitten. En oke ik heb hem maar 3 keer gezien maar het valt me wel rouw op mijn dak. Gezien het voor mijn gevoel wél goed zat!