[HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 07:52

Hier kersttruien :D.

Sorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 08:03

:j Ik krijg uitvaartbegeleiding...

Ze zetten er alleen niet bij voor wie }:)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 08:04

Sorro schreef:
:j Ik krijg uitvaartbegeleiding

Snap ik wel. Kinderen zijn het einde van je leven.

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 08:11

fleurtjeuh schreef:
Lang leve add blocker :')

Of m.bokt.nl! :))

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 08:11

_San87_ schreef:
Sorro schreef:

_O- _/-\o_

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 08:58

HIer enkel de hond van mijn zus die meekomt. Ook handenvol aan want het is zo een verwende shiba prinses die heel hard kan gillen en ik heb zelf een vizsla teef koningin die heel hard kan snauwen als een andere hond het te druk maakt.

Daar nog 2 goedzakken van reuen bij van mij die steeds het slachtoffer zijn van beide dames en de mix is compleet maar ik vind het gezellig en tijdens het eten gaat alles automatisch slapen. Zorgt er ook voor dat er niet enkel op de bank wordt gehangen maar dat we ook lekker naar buiten gaan tussen het eten door.

Laatst een incidentje met een kapot condoom trouwens en een MAP genomen + zwangerschapstesten in huis gehaald om te testen komende tijd. Een tijd terug was ik terug begonnen aan anticonceptie (nuvaring) maar binnen de 3 weken zat ik opgezwollen en depressief op de bank een afspraak te maken met een psych omdat mijn hoofd helemaal donker was geworden. Elke dag huilen, geen puf voor het huishouden etc. Toen zei iemand in mijn omgeving, stop nu eens met die anticonceptie en poef. Na een week klaarde het volledig op.

Besloten dat ik dus er niet meer aan ga maar wat nu? Toch maar naar de huisarts voor een doorverwijzing tot sterilisatie denk ik. Alleen jammer dat het zoveel geld kost maar zoals gisteren een kapot condoom zorgt nu ook weer voor dikke stress de komende maanden ondanks dat ik een noodpil neem en dat is zeker ook niet gezond.

Sorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 09:18

_San87_ schreef:
Sorro schreef:

Gelukkig dan maar dat ik die niet heb :D

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 09:18

Die memes :D :D

Kerstavond doen we niks, eerste kerstdag komen mijn ouders eten. Had mijn broertje+schoonzus+nichtje (half jaar oud) wel uitgenodigd maar die hebben andere plannen. Tweede kerstdag is het zoontje van mijn vriend bij ons. Hij is 13, maar wel een lastige eter. Dus dan wordt het vast wat simpels. Hij weigert ook nieuwe dingen te proberen, en ik heb geen zin in gezeik :+

Van de nuvaring werd ik ook diep ongelukkig Schuur_. Van de pil ook, en een spiraal zag ik zelf echt niet zitten. Sterilisatie overwogen, maar duur en toch best een ingreep. Dus mijn vriend heeft zich laten steriliseren. Ideaal! Voor hem was het een ingreep van een half uurtje. Nog 3 maanden opletten, daarna potje met kwak inleveren en nu *\o/* nooit geen zorgen meer!

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 09:24

Hier een spiraal (en paar maand na het plaatsen in relatie gekomen met partner die gesteriliseerd is, dubbel safe dus!)
Ik vind het ideaal, geen menstruatie mee, en geen stress voor zwangerschappen :)

Betreft diners: ik zou wel een voorgerechtje en dessertje voorzien voor die kleine, maar dan gewoon een kleinere aangepaste portie. Als je met vis doet, gewoon vis op doen maar een kleiner stukje.

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 09:28

Hier kerstavond bij mijn ouders, ik moet 1 gerecht maken. We zijn met 6 (of 4 als mijn zusje toch moet werken), gelukkig allemaal volwassen. 1e kerstdag bij mijn schoonvader, helaas heeft de broer van mijn vriend 2 kinderen van 1 en 3. We maken hetzelfde gerecht als bij mijn ouders, waarschijnlijk een nagerecht. Ik maak gewoon ruim vooraf en als de kinderen niet veel eten dan blijft er gewoon wat over voor een andere keer :j
Maar eigenlijk sla ik 1e kerstdag liever over, die leeftijd geeft me te veel prikkels en ik heb gewoon een hekel aan dat geluid wat eruit komt. We zijn er vooral voor mijn schoonvader. Die vind het zo fijn om iedereen bij elkaar te hebben sinds zijn vrouw bijna 2 jaar geleden is overleden.
2e kerstdag is weer bij mijn ouders maar dan ook met familie van mijn vaders kant. Veel mensen, maar heb geen idee wie er allemaal komen en of er kinderen bij zijn. Hopelijk alleen mijn achterneefje van tegen de 10, die is altijd wel rustig geweest en kan ik er prima bij hebben. Ik zal mijn moeder wat helpen in de keuken, en in alle gevallen geldt: als ik het te druk vind ga ik lekker een stukje wandelen :evaw:

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 09:28

Hier kerstdiner met schoonfamilie, 1 kind erbij, die heeft een speciaal menu want ze lust niks :').

Tweede kerstdag met vrienden en geen kinderen <3.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 09:29

Kerstavondje zijn we lekker met z'n tweeën. Doen we ieder jaar. Lekker eten, cadeautjes en dan een film op de bank.

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 09:33

Eerste kerstdag ga ik lunchen bij mijn opa. Hij vindt het teveel gedoe om zelf te verplaatsen dus we komen tegenwoordig gewoon met de hele reut bij hem.
Het zou kunnen dat er een klein kind bij is maar ik hoop het niet :o zo wel dan duurt het maar twee uurtjes dus ik pak dan een broodje en ga in overleefmodus.

Tweede kerstdag ga ik naar mijn vriend in Denemarken, zij vieren het de 23e en 24e dus dat scheelt ook weer _O-

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 09:34

Hier ook een volle kerst, maar enkel één dag met familie met kinderen.
De hond mocht daar ook mee naar toe, maar daarvoor hebben wij wel oppas geregeld.
Familie zei al "Oh, dat zullen de kinderen jammer vinden!". Ja, vast en dat is precies de reden waarom we haar niet meenemen.
Willen het arme ding geen middag met handtastelijke kinderen aan doen _O- .

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 10:14

Ik zie een beetje op tegen deze periode.
Mensen die ik het hele jaar niet of nauwelijks zie gaan opeens een dagdeel claimen en gaan zich bemoeien met mijn indeling.

'oh je hebt een brunch? Dan is de avond nog vrij. Dan kunnen we X/Y/Z'

Ik trek dat gewoonweg niet. Zeker niet als er veel visite komt.
Veel kinderen is helemaal lastig. Zeker omdat meer dan de helft van de mensen vinden dat de vlindertjes en stormpjes gewoon lekker kind moeten kunnen zijn.

Wel ga ik op kerstavond met wat vrienden eten. Iedereen neemt wat mee en we gaan spelletjes doen.
Daar heb ik wel zin in. De kinderen die daar bij zijn zijn minstens 10 jaar oud en vinden het óf gezellig en zijn rustig, óf puber en willen niks met die saaie volwassenen te maken hebben.

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 10:18

Je bent niet verplicht toch? Als je het niet trekt blijf je lekker thuis, met een kleedje en kop thee op de bank <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 10:18

Ik snap niet dat mensen zich laten claimen.. Mijn ex en ik hielden altijd al een dag vrij voor onszelf, gingen we lekker naar de sauna ofzo. Dan was er 1 dag over en hoorden we wel wat de bedoeling was. Konden de anderen dan niet, ook prima ;)

Nee is ook een antwoord he :D

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 10:27

Precies, nee is ook een antwoord.

Vriend en ik plannen standaard 1 ding per kerstdag in. Wie t eerst komt, wie t eerst maalt :+.

jen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 11:12

Hier tweede kerstdag met schoon familie en drie dolle doorgedraaide kinderen |o afgelopen zondag Sinterklaas gevierd met hun maar mijn god wat was ik na 4 uur in dezelfde kamer als de kinderen kapot, al die prikkels. Gillen, schreeuwen, klimmen, gooien met dingen. Hoop dat ze ze wat valium geven tweede kerstdag, of iets aan de opvoeding doen :')

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 11:43

Ik ben zo blij dat er hier (nog) nergens kinderen zijn in de families. :D Sterkte voor iedereen die met lastige kinderen moet dealen met de feestdagen. :(:)

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 11:47

Ik ben wel soort van blij dat er al kinderen zijn in de familie, als in, dat mijn schoonmoeder niets van mij hoeft te verwachten in dot opzicht :j

Wil niet zeggen dat ik ze met de feestdagen graag wil zien uiteraard := want ja beter opvoeden kan op bepaalde leeftijd nog niet echt, dat is net alsof ik mijn konijnen gehoorzaam en braaf zou proberen te krijgen, die intelectuele en emotionele capaciteiten zitten er gewoon niet in :+

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 11:48

jen schreef:
Hier tweede kerstdag met schoon familie en drie dolle doorgedraaide kinderen |o afgelopen zondag Sinterklaas gevierd met hun maar mijn god wat was ik na 4 uur in dezelfde kamer als de kinderen kapot, al die prikkels. Gillen, schreeuwen, klimmen, gooien met dingen. Hoop dat ze ze wat valium geven tweede kerstdag, of iets aan de opvoeding doen :')

Je zou natuurlijk ook speciaal wat lekkers kunnen maken voor de kinderen O:)
(met wat extra's)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 11:56

Gewoon een goede scheut advocaat er in en ze slapen zo. :')

Hier kerstavond met familie met 2 jonge kinderen van... 10 en 13 ofzo. Dus het wordt elk jaar een beetje dragelijker. :')

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 11:59

Hier in de families is de jongste ondertussen 16
Dus hier is de rust weer terug, heerlijk!!!!

jen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 12:10

Luxorvalkje schreef:
jen schreef:

Je zou natuurlijk ook speciaal wat lekkers kunnen maken voor de kinderen O:)
(met wat extra's)

Dat zou heel verdacht zijn aangezien ik geen keukenprinses ben en ze weten hoe ik over kinderen denk :')