Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-21 23:26

Cowboy55 schreef:
saskiaojan schreef:
Ja heeft zich verdubbeld en aangepast aan de kussens :j

Mooie Berner Sennen. Zien er blij uit. Tegelijkertijd ben ik blij dat ik die kolossen niet in mijn hut heb. _O-

Niet?
Ze denken dat ze schoothondjes zijn, echt super schattig. Soort van teckel van 43 kg in mijn geval. :+ :')

Ooh ik ga bij de action kijken!

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-21 23:32

nicole_floor schreef:
Cowboy55 schreef:

Mooie Berner Sennen. Zien er blij uit. Tegelijkertijd ben ik blij dat ik die kolossen niet in mijn hut heb. _O-

Niet?
Ze denken dat ze schoothondjes zijn, echt super schattig. Soort van teckel van 43 kg in mijn geval. :+ :')

Ooh ik ga bij de action kijken!

Het zijn prima honden, geen punt. Maar ik wil niet matten met deze jongens/meisjes over een plekje op de bank. :D
Familielid van mij had er 1. Is 12 jaar geworden. Geweldige hond. Maar veel veel veel te groot voor mijn huis. Laat staan 2 van die knapen/meiden.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-21 23:33

Het weer buiten , wat spookt het zeg :(

Kunnen we niet terug naar de zomer?

nicole_floor

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-21 23:38

@Cowboy55 nee snap ik haha. Ik woon op een boerderij en hij kan altijd naar buiten. Dus hij heeft alle ruimte. Als je een klein huis/appartement hebt en (bijna) geen tuin, moet je er ook niet aan beginnen vind ik.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-21 23:46

nicole_floor schreef:
@Cowboy55 nee snap ik haha. Ik woon op een boerderij en hij kan altijd naar buiten. Dus hij heeft alle ruimte. Als je een klein huis/appartement hebt en (bijna) geen tuin, moet je er ook niet aan beginnen vind ik.

Dit. Plus ze zijn fysiek best kwetsbaar. Doe me dan maar een Mastino Napolitano. De Romeinen stuurden ze al 2.000 jaar geleden op hun ‘ Barbaarse’ vijanden af. Lijkt me leuker. Kunnen we echt worstelen :D Of een Rottweiler. Collega van mijn vader zaliger had er 1. Bijna 70 kilo. Spelen was een feest.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-21 02:52

Dat ik bijna in slaap viel en opeens half wakker schrok van gepraat in de tuinen hier in de buurt maar niet kan plaatsen waar het weg komt. Hou gewoon je mond als je buiten gaat staan het is bijna 3 uur hou anderen niet wakker.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-21 04:17

Dat gezeur over de Gouden Kalveren... Nu zijn de prijzen "genderneutraal" gaan ze zeuren dat geen 1 vrouw heeft gewonnen..... Het is ook nooit goed... Dan is het net als bij de oscars, dat een film pas wat wint als er een anders gekleurd persoon een belangrijke rol in die film heeft.

Dan word het; oh laten we ook maar een prijs aan 1 vrouw geven, anders gaan ze weer zeuren.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-21 04:44

Dat ik echt snotverkouden ben pfff… gisteren laten testen en negatief. Hoest en neus verstopt, en dan heb ik een contact beroep :+

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-21 06:28

MarlindeRooz schreef:
Dat ik al jaren roep dat ik een sportieve hond wil, eentje waar ik mee kan werken. Dacht zelf aan fieldtrail labrador, poedel, waterhond achtig type, droomhond is mechelse herder.

... ik pas nu sinds woensdag op een teckel en nu wil ik een teckel. Wat een geweldig grappig beest. Kan super goed loslopen en is heel lief! :D

Straks eindig ik later nog met een teckel in plaats van een herder. :roll:

Mechelse ben ik zelf minder fan van maar een herder is gewoon echt geweldig <3

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-21 06:56

Dromen.

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-21 08:44

Ik post bijna nooit in dit topic, maar deze ergernis moet ik even kwijt: stickers -:(- !

En dan bedoel ik de prijs- en merkstickers die op artikelen worden geplakt. Heb je een mooi nieuw product gekocht, zitten er al gelijk krassen op door het afkrabben van die rotdingen. En hoezo is er geen wateroplosbare lijm gebruikt bij een sticker op een kunststof oppervlak? 8)7

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-21 08:46

Roodvos schreef:
Ik post bijna nooit in dit topic, maar deze ergernis moet ik even kwijt: stickers -:(- !

En dan bedoel ik de prijs- en merkstickers die op artikelen worden geplakt. Heb je een mooi nieuw product gekocht, zitten er al gelijk krassen op door het afkrabben van die rotdingen. En hoezo is er geen wateroplosbare lijm gebruikt bij een sticker op een kunststof oppervlak? 8)7

Stickers moet je losweken met warm water en zeep, olijfolie of alcohol, of zo.

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-21 09:19

Dit weer..... gaan we vandaag en morgen met onze stal en paarden weekendje naar de veluwe om te rijden |(

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-21 10:07

_San87_ schreef:

Dat is dus precies de ergernis.
A) Losweken. Dat kost tijd (en ik wil het nu gebruiken!) en er zijn altijd hardnekkige stukjes die niet los willen laten }:0
B) Welk oplosmiddel heb je nodig. Ik begin dan met water en zeep. Maar als het geen wateroplosbare lijm is blijft het een plakboel. En dan is het maar gokken wat wel werkt.

Ik vind dat irritant.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-21 10:19

Allemaal suiker (?) op de grond in de gang waar mijn oppashond van wilde eten. Hebben de irritante dronken schreeuwende mensen vast gedaan vannacht. Dus heb net maar even heeeeel uitgebreid lopen stofzuigen en daarna lekker met de hond gespeeld. Hopelijk zijn ze wakker. O:)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-21 10:36

Roodvos schreef:
_San87_ schreef:

A) Losweken. Dat kost tijd (en ik wil het nu gebruiken!) en er zijn altijd hardnekkige stukjes die niet los willen laten }:0
B) Welk oplosmiddel heb je nodig. Ik begin dan met water en zeep. Maar als het geen wateroplosbare lijm is blijft het een plakboel. En dan is het maar gokken wat wel werkt.

Ik vind dat irritant.

Is het ook. Maar die stickers zitten er nu eenmaal. Dus olijfolie.

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-21 10:40

Stickers kan je makkelijk verwijderen door er even met de föhn over te gaan en de sticker “verwarmen” zo laat de sticker echt makkelijk los.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-21 10:56

Dat ik droomde dat ik 3(!) zwembaden had. 1 buiten, en twee kleine in chalets.
Ik wordt wakker, geen zwembad te bekennen -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-21 11:54

Dat een dier kan ingeslapen worden maar ze met mensen bezig blijven… Mijn meme is al weken zo ziek, zo slecht. Als ze hier nog door komt kijkt ze tegen maanden revalidatie aan. Ze geeft aan dat ze naar huis wil, dat ze alles zat is. Ze kan al maanden nauwelijks eten, alles komt er uit. Ze plast meer dan 3 liter per dag door het vocht ophouden. Op haar goede dagen takelen ze haar in een zetel waar ze een uurtje kan zitten. Ze heeft constant pijn, kan niet meer lopen etc. Maar nee, toch gaan wij lekker door met behandelen. Kom op hé. -O- Dit is geen waardig einde. Dit is creperen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-21 12:02

Vreselijk, Moestuin. Dat moet voor jou ook heel naar zijn om aan te zien. :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-21 12:06

Is het ook. Als ik er ben kan ze nog 5 minuten praten en daarna is ze weer helemaal verward en doodop. Gesprek aan gaan met grootvader en tante lukt niet. Die houden vast aan het woordje revalidatie dat de dokter vorige week heeft gezegd toen ze vroegen: Wat als ze beter wordt? Het is een waterkansje. Zo immens klein dat ze er uberhaupt nog aan kan starten.

Stel jou voor dat jou hond al maanden ligt te jammeren op de grond van de pijn, je hem buiten moet tillen voor zijn behoeften, hij op goede dagen een uurtje kan zitten ipv plat liggen. Alles constant overgeeft, opzwelt van het vocht. Hij na enkele minuten contact helemaal verward wordt. De dierenart zegt: Er is een waterkansje dat hij nog betert. Als je het hier neer zet op bokt krijg je vlakaf te horen dat het dierenmishandeling is. Maar bij mensen kan het dus…

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-21 12:16

@moestuin

Wat vreselijk! Vaak stoppen ze pas als iemand zelf zegt ik ben er klaar mee ik wil niet meer. Tot aan die tijd gaan ze gewoon door... Dat is het grote probleem met euthanasie als de persoon zelf niet wil, mogen ze het niet beëindigen. Vindt dat inderdaad ook cru ergens helemaal als iemand daar eigenlijk zelf niet meer over kan beslissen.

Bij mijn oma gingen ze ook maar door en door omdat ze zelf er nog niet klaar mee was. Hield ook niks meer binnen en droogde heel langzaam uit. En toen opeens ging er een knop om en was ze er klaar mee. Daarna is het heel snel gegaan

Veel sterkte!

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-21 12:36

Roodvos schreef:
_San87_ schreef:

Ik vind dat irritant.

HG Stickerverwijderaar!

Werkt als een trein.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-21 13:22

Buikpijn de spareribs van gisteren zijn niet helemaal lekker gevallen volgens mij

LuckyLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-21 13:30

Goed ziek zijn en een man hebben die niet goed is in zorgen voor. Hij ging vanochtend koffie doen bij zijn ouders en is nog niet terug... Hij appt wel en houd contact. Maar nu moet ik men eigen eten pakken -O-