Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
capopjekop schreef:Ik weet het dankzij het vogeltje en eerlijk gezegd heb ik een beetje vals gespeeld. Gevoelsmatig had ik het idee dat het om 2 katten zou gaan en heb op katten gezocht in dit topic. En daar kwam ik nancho en noodle tegen. Wat een geweldige namen! Maar die had ik never nooit eruit gekregen lieve santaik snap eerlijk gezegd nog steeds niet hoe ik de l uit mijn eigen naam moet krijgen
CharxHebe ben jij mijn Santa?
Edit: nr 12 van het legioen natuurlijk. Ik dacht dat verder niemand in het topic zou weten dat supporters vaak 12 hebben. Heb je stiekem zelf wat met voetbal?
Mkango schreef:marleen_88 schreef:
Ja, ik ben jouw SS. Na je posts van vanavond wilde ik je toch uit de brand helpen.
Ik had vandaag een onwijze rotdag, maar dit heeft me echt ontzettend aan het lachen gemaakt.
rockwitch schreef:Ik vind de verslagen echt zo leuk om te zien. Ik weet dat mijn pakket al dagen geleden is afgeleverd, maar helaas heeft mijn lootje nog niks laten weten. Kan door omstandigheden zijn waar ik niks van weet, dus probeer niet al te teleurgesteld te zijn, want misschien is er van alles aan de hand en is het pakket niet echt prioriteit. Zou ik helemaal begrijpen, maar ben wel erg benieuwd wat mijn lootje ervan vond.