Secret Santa Surprise 2020

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 22:05

Misschien helpt het om het lijstje bokkers er naast te leggen? Of de santa's die nog niet geraden zijn?
Is het de bedoeling dat je een naam van je lootje kunt puzzelen of iets anders?

Je hebt OOO EE A NNN H D C.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 22:08

capopjekop: een vogeltje fluisterde me net in dat de letters de namen van twee huisdieren vormen. :)

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 22:10

Wat staat er onderin voor icoontjes in je kaart?

En natuurlijk is het echt super rot als je je best hebt gedaan voor je lootje en je lootje doet meh.. niet goed zijn in puzzelen is geen probleem lijkt mij, genoeg in het topic die er wel goed in zijn en graag willen helpen!

Ik denk dat communicatie key is.. een kleine moeite, hoe kak het even gaat, om een berichtje achter te laten in het topic lijkt mij..

Ps mocht mijn santa zich afvragen wat voor ondankbare doos ik ben.. mijn doos is nog niet ter plaatse :+
Laatst bijgewerkt door rink op 20-12-20 22:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 22:13

Wat goed en lief dat er zo meegepuzzeld wordt met iedereen! :D

@miccamaaike: ik snap jouw teleurstelling volledig en herken die ook..

Trouwens, jammer om te lezen dat er mensen niet even iets laten horen. Natuurlijk kun je druk zijn en geen tijd hebben op dit moment, maar een klein berichtje kan er toch wel vanaf? Maargoed, aan de andere kant kan ik ook niet oordelen over ieders situatie, dus dat wil ik ook liever niet doen :)

@mijn Santa; Ik heb vandaag helaas geen kans gehad een verslag te schrijven (sorry!!) en ik ben er ook nog niet uit wie je bent. Had al wel gevonden dat de krantensnippers naar Drenthe verwijzen, maar veel verder ben ik nog niet :') . Het verslag komt morgen, beloofd!! :* Of ik dan ook al weet wie je bent.. Ik hoop het! Maar echt: ik heb genoten van je pakket en ben er héél blij mee!

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 22:15

Mkango schreef:
capopjekop: een vogeltje fluisterde me net in dat de letters de namen van twee huisdieren vormen. :)

Oké thx! Ik zat al naar een zin te zoeken. Nu heb ik een richting

marleen_88

Re: Secret Santa Surprise 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 22:18

Wat een gepuzzel hier allemaal.

Capopjekop, ik heb geprobeerd iets te puzzelen met jouw letters, maar sorry ik kom tot niks.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 22:21

Volgens mij mis je trouwens ook een letter: er staan dertien streepjes onder het dingetje, maar je hebt tot nu toe maar twaalf letters. :P

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 22:22

Hilli schreef:
Rambogirl schreef:
Oh brabanders maken wel vaak de uitspraak: boven de rivieren. Misschien bedoeld je SS dat met onder het kanaal?

Onder het kanaal is hier in NH onder het Noordzeeanaal dus dat kan ook nog...

Wat een goede hint... O:)

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 22:22

Ik weet het dankzij het vogeltje en eerlijk gezegd heb ik een beetje vals gespeeld. Gevoelsmatig had ik het idee dat het om 2 katten zou gaan en heb op katten gezocht in dit topic. En daar kwam ik nancho en noodle tegen. Wat een geweldige namen! Maar die had ik never nooit eruit gekregen lieve santa :') ik snap eerlijk gezegd nog steeds niet hoe ik de l uit mijn eigen naam moet krijgen :o

CharxHebe ben jij mijn Santa?

Edit: nr 12 van het legioen natuurlijk. Ik dacht dat verder niemand in het topic zou weten dat supporters vaak 12 hebben. Heb je stiekem zelf wat met voetbal?
Laatst bijgewerkt door capopjekop op 20-12-20 22:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 22:23

marleen_88 schreef:
Hilli schreef:

:') :')

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 22:24

Miccamaaike het viel mij ook al op. Het lijkt wel alsof mensen wachten tot de lijst zo klein is dat ze niet meer hoeven te raden _O-
Zelf ben ik ook niet zo actief vanwege drukte en het gaat af en toe gaat het hier ontiegelijk snel.
Ik zal zelf proberen wat meer te reageren.

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 22:24

marleen_88 schreef:

Ja, zou je denken? :')

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 22:25

marleen_88 schreef:
Hilli schreef:

HAHAHA. is dit echt? Ben jij mijn SS? :') :')

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 22:28

MerleSimone schreef:
marleen_88 schreef:

Ja, ik ben jouw SS. Na je posts van vanavond wilde ik je toch uit de brand helpen. :knuffel:

MerleSimone

Re: Secret Santa Surprise 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 22:31

Aaaaah super bedankt voor het ontzettend leuke pakket! Ben er echt heel blij mee, die ijskoffie is heerlijk! En de sokken gaan morgen aan naar m'n werk, briljant :')

Ik was aan 't zoeken naar een gebruikersnaam met 7 letters, maar dat is Marleen natuurlijk ook! En onder het kanaal als woonplaats, check! Was er nog een hint?

Ben echt heel blij met m'n pakket, nogmaals bedankt <3

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 22:31

Wat sociaal Marleen :D haha het gaat wel vreten als je het niet ziet en het zo graag wil weten

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 22:32

Ik wil ook puzzelen naar mijn ss :P Moet ik wel een pakket hebben haha.

Ik wacht geduldig. Ben morgen vrij maar verwacht niet dat ze hier bezorgen op maandag.
maar ik zit hele dag bij het raam hoor :j

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 22:32

Hahaha nou dan was dat de beste hint ooit, haha zo kan het natuurlijk ook! Grote zet in de goede richting :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 22:33

marleen_88 schreef:
MerleSimone schreef:

Ja, ik ben jouw SS. Na je posts van vanavond wilde ik je toch uit de brand helpen. :knuffel:

Ik had vandaag een onwijze rotdag, maar dit heeft me echt ontzettend aan het lachen gemaakt. :')

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 22:35

Graag gedaan! Ik moest even opgang komen met de cadeaus. Maar toen ik eenmaal begonnen was ging ik als een speer.
Als je werkgever MC Donalds is, kan een paar hamburgersokken niet missen dacht ik, ik liep er tegenaan en moest ze meenemen. Fijn dat de koffie smaakt, je hield van koffiesmaken en ijskoffies, dus hoopte dat je hem lekker zou vinden.

De laatste hint op de kaart was Kinderpostzegels zelf, worden verkocht door basisschoolleerlingen. Ik ben juf dus vandaar.

Fijn dat het pakket bevalt leuk om te horen/lezen. <3

CharxHebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 22:37

capopjekop schreef:
Ik weet het dankzij het vogeltje en eerlijk gezegd heb ik een beetje vals gespeeld. Gevoelsmatig had ik het idee dat het om 2 katten zou gaan en heb op katten gezocht in dit topic. En daar kwam ik nancho en noodle tegen. Wat een geweldige namen! Maar die had ik never nooit eruit gekregen lieve santa :') ik snap eerlijk gezegd nog steeds niet hoe ik de l uit mijn eigen naam moet krijgen :o

CharxHebe ben jij mijn Santa?

Edit: nr 12 van het legioen natuurlijk. Ik dacht dat verder niemand in het topic zou weten dat supporters vaak 12 hebben. Heb je stiekem zelf wat met voetbal?

Hahaha ik ben inderdaad je Santa :D.
Sorry dat ik het je zo moeilijk heb gemaakt dat wat niet mijn bedoeling. Maar elk jaar was ik zo makkelijk te vinden dat ik het misschien onbewust toch te moeilijk heb gemaakt :')

Er zijn nog hints onderweg naar je via de organisatie maar dat het stond voor de letters van het alfabet wist je ondertussen al. dus heb even een bokker lief aangekeken want anders had je nog lang kunnen puzzelen denk ik :j .

Ik ben niet echt voetbalfan maar jij wel en daarom heb ik me redelijk goed ingelezen. Ik zocht naar een naam bij rugnummer 12 voor de letter l maar kon niks vinden. Na wat research kwam ik erachter dat die nooit wordt gegeven omdat de 12 staat voor de supporters zodoende jouw naam Ik hoopte dat je zo de link zou vinden naar de rugnummers. Nummer 4 kon ik ook niet vinden maar de reden daarvan kwam ook snel boven water. Alle andere rugnummers kon ik van dit en volgend seizoen vinden *D

Leuke foto's in ieder geval met het bubbeltjes plastic :D
Hopelijk ben je blij met je pakket! Ik wou er iets in doen voor het jeugdsentiment gevoel dat je aangaf als top en ondanks dat ik iets jonger ben gaven die lollies voor mij wel echt een 'vroeger' gevoel O:)

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 22:37

Ik heb 1 hint tot nu toe. In het kaartje staat ik ben dichterbij als je denkt. Dus ik vermoed iemand uit de buurt. Maar heb nog geen pakket dus hoop nog wat meer hints te hebben als het pakket er is. Ben super nieuwsgierig.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 22:39

Mkango schreef:
marleen_88 schreef:

Ik had vandaag een onwijze rotdag, maar dit heeft me echt ontzettend aan het lachen gemaakt. :')

Ik kon de opmerking van Hilli niet negeren, :))

Fijn om te lezen dat je erom gelachen hebt, :knuffel: ik moest dit inkoppertje wel maken.

Sneeuwneus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 22:40

rink schreef:
Ps mocht mijn santa zich afvragen wat voor ondankbare doos ik ben.. mijn doos is nog niet ter plaatse :+

Hier hetzelfde. :Y) Dacht bij de reacties al, oei, hopelijk denkt mijn santa nou niet dat ik er zonder verslag met de cadeautjes vandoor ben. We wachten geduldig af. :D

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 22:41

rockwitch schreef:
Ik vind de verslagen echt zo leuk om te zien. Ik weet dat mijn pakket al dagen geleden is afgeleverd, maar helaas heeft mijn lootje nog niks laten weten. Kan door omstandigheden zijn waar ik niks van weet, dus probeer niet al te teleurgesteld te zijn, want misschien is er van alles aan de hand en is het pakket niet echt prioriteit. Zou ik helemaal begrijpen, maar ben wel erg benieuwd wat mijn lootje ervan vond.

Sorry, helemaal overheen gelezen. :knuffel:
Hopelijk hoor je snel wat en waren er helaas omstandigheden.