Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Relaxed schreef:Het is voor iedereen zwaar, laten we ophouden te vergelijken en wijzen..
Ik hoop niet op een lockdown en gekeken naar de ziekenhuisopnames zou ik het ook nog niet gepast vinden. Maatregelen wel, maar lockdown niet.
Sizzle schreef:Frankrijk beter? Dat is een grapje toch?
In de dunbevolkte gebieden wellicht.
Frankrijk is juist bezig regios op rood te zetten. Ik ga echt niet meer even in Frankrijk boodschappen doen.
Heel Europa zit in een forse stijgende lijn, er zitten alleen wat tijdverschuivingen tussen.
Ik geloof sowieso niet dat er landen in Eurapa zijn die perse beter dan andere. omgaan met de situatie.
Benzz schreef:Relaxed schreef:Het is voor iedereen zwaar, laten we ophouden te vergelijken en wijzen..
Ik hoop niet op een lockdown en gekeken naar de ziekenhuisopnames zou ik het ook nog niet gepast vinden. Maatregelen wel, maar lockdown niet.
Toch gok ik wel dat er een lockdown komt. Te veel ziekenhuizen moeten de gewone zorg inperken en dat kan niet de bedoeling zijn.
Frankrijk is juist bezig regios op rood te zetten. Ik ga echt niet meer even in Frankrijk boodschappen doen.
Heel Europa zit in een forse stijgende lijn, er zitten alleen wat tijdverschuivingen tussen.
Ik geloof sowieso niet dat er landen in Eurapa zijn die perse beter dan andere. omgaan met de situatie.
Relaxed schreef:Het is voor iedereen zwaar, laten we ophouden te vergelijken en wijzen...
Eske_B schreef:Ik hoop vooral dat we mogen blijven sporten, ook bij clubs en verenigingen. Dat heb ik (en veel anderen) echt nodig voor m'n mentale gezond. Zeker tijdens een lockdown.
Het aantal besmettingen stijgt flink stijgt, maar het aantal ziekenhuisopnames loopt relatief achter. Laten we vooral hopen dat dat blijft...
[ [url=m/a8pfXn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Relaxed schreef:Informatie van het rivm zelf over eerdere griepgolf.. Hier zitten we nog lang niet aan..
https://www.google.com/url?sa=t&source= ... jRA1EawpJl
Relaxed schreef:Maar ik vraag me oprecht af of er nog wel griep én corona is.. Ik bedoel, het is er wel beide, maar gaat het wel echt dubbelop? Want met alle maatregelen zou het zeker minder moeten zijn. Puur naar mezelf kijken, ik ben sinds corona niet meer verkouden geweest, terwijl ik normaal echt wel een paar keer een verkoudheid oppik.
lenaa_tje schreef:Relaxed schreef:Maar ik vraag me oprecht af of er nog wel griep én corona is.. Ik bedoel, het is er wel beide, maar gaat het wel echt dubbelop? Want met alle maatregelen zou het zeker minder moeten zijn. Puur naar mezelf kijken, ik ben sinds corona niet meer verkouden geweest, terwijl ik normaal echt wel een paar keer een verkoudheid oppik.
Dat ligt denk ik ook aan je werkomgeving en of je thuis kan werken
Relaxed schreef:lenaa_tje schreef:Maar dan nog ligt het wel aan je werkomgeving
Hoezo? Voorheen was ik echt wel een paar x per jaar verkouden en nu niet.. Werk is hetzelfde gebleven, behalve dat verkouden mensen nu thuis moeten blijven. Dan is dat toch 1 op 1 te linken aan de maatregelen?