Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pien_2010 schreef:Hagelslag goed gedaan
Bij de vrachtwagen vraag ik me af of hij is vergeten voor te sorteren of heeft hij die royale bocht nodig om rechtsaf te slaan? De meeste vrachtwagen chauffeurs/ euses rijden erg goed en kennen ook hun wagen goed.
pien_2010 schreef:hagelslag schreef:Is het erg dat ik extra over de parkeerplaats ben gelopen om te kijken hoeveel mensen een boete hebben gekregen![]()
Dat waren er wel heel erg veel![]()
![]()
34 geteld
Waar zit jouw plezier? Ik moet vooral lachen dat jij dit zo grappig vind. Dus waar komt dat leedvermaak vandaan?
MairiMacBran schreef:De kortste weg om bij het dichtstbijzijnde station te komen is over een landweggetje waar eigenlijk auto’s elkaar niet kunnen passeren. Er rijdt ook veel heel groot landbouwverkeer dus de bermen zijn helemaal aan gort. Om het veiliger te maken zijn er om de 500 meter van die haventjes, maar dan moet je dus wél verder kijken dan de neus van je auto en even geduld hebben als je een tegenligger aan ziet komen en het haventje zich al aandient. Het gros van de mensen kan en heeft beiden niet en tuft lekker door maar ik verrek het om de berm in te gaan want ik kom daar nooit meer uit.
Rennie89 schreef:Vandaag 2 keer heen en weer gereden om een kast op te halen in Vlaardingen (moest in 2 delen, paste niet in zijn geheel in mijn auto) en ik heb mij toch een partij in de file gestaan op de A4 beide keren richting Rotterdamen waarom? geen idee. Er waren geen ongelukken, voor zover ik weet doen ze geen File verdelen bij de Ketheltunnel in het weekend, dus joost mag weten waarom... Maar het heeft mij wel veel tijd gekost. Ritje duurt normaliter 18 minuten enkele reis en nu gewoon minimaal 30 minuten tot 40 minuten.
ista schreef:Rennie89 schreef:Vandaag 2 keer heen en weer gereden om een kast op te halen in Vlaardingen (moest in 2 delen, paste niet in zijn geheel in mijn auto) en ik heb mij toch een partij in de file gestaan op de A4 beide keren richting Rotterdamen waarom? geen idee. Er waren geen ongelukken, voor zover ik weet doen ze geen File verdelen bij de Ketheltunnel in het weekend, dus joost mag weten waarom... Maar het heeft mij wel veel tijd gekost. Ritje duurt normaliter 18 minuten enkele reis en nu gewoon minimaal 30 minuten tot 40 minuten.
De complete A13 was afgesloten vanaf Delft Zuid. Dus als je naar Rotterdam moest vanuit Den Haag, dan moest je wel de A4 pakken.
pien_2010 schreef:Vooral die laatste zin vind ik heftig. Goed geremd.
Geniet jij ook zo van rijden in de bus? Mijn vriendin heeft nl onlangs haar bus rijbewijs gehaald en mag nu school kinderen vervoeren en ze vind zo'n grote bus fantastisch om in te rijden. Heb jij dat ook?
Ik vind het vooral erg stoer.