Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AylaL schreef:Marije_1997 schreef:
Dat was eerlijk gezegd einde verhaal voor mij geweest. Dat is zo'n bullshit. Hij zou eigenlijk jou hier in moeten steunen en er positief over moeten zijn.
Ja dat vind ik normaalgezien ook maar weet nu even niet zo goed wat ik moet doen
Marije_1997 schreef:AylaL schreef:Ja dat vind ik normaalgezien ook maar weet nu even niet zo goed wat ik moet doen
Snap ik! Heb je het er al met hem over gehad hoe jij je bij deze uitspraak voelt? Praten is wel heel belangrijk natuurlijk, maar het moet wel kunnen.
AylaL schreef:Marije_1997 schreef:
Snap ik! Heb je het er al met hem over gehad hoe jij je bij deze uitspraak voelt? Praten is wel heel belangrijk natuurlijk, maar het moet wel kunnen.
Ja, hij vind dat ik het moet proberen want anders laat het zien dat ik niet om onze relatie geef.
Maar ik vind dat het geen zin heeft en zeker niet als ik het verplicht moet doen omdat hij zegt dat onze relatie anders kapot gaat.
casperzazoe schreef:Dat ik soms random cravings heb naar cervelaat of een bifi worstje. Probleem is dat ik al 2 jaar geen vlees meer eet en er geen vergelijkbare vervanger is(nee een hapje is niet zo'n ramp maar ik krijg dat ook gewoon niet meer doorgeslikt)
Veulen84 schreef:casperzazoe schreef:Dat ik soms random cravings heb naar cervelaat of een bifi worstje. Probleem is dat ik al 2 jaar geen vlees meer eet en er geen vergelijkbare vervanger is(nee een hapje is niet zo'n ramp maar ik krijg dat ook gewoon niet meer doorgeslikt)
Meestal zeggen zulke dingen iets over waar je een tekort aan hebt. Vlees is vaak een ijzer te kort. Droge worsten soms zout. Probeer dus een spinazie in plaats daarvan
Cayenne schreef:
black_kelpie schreef:Cayenne schreef:
Handig? Nee niet echt. Maar ook geen "schijt aan corona" toestanden.
https://www.tubantia.nl/borne/schijt-aan-corona-feest-in-borne-ik-kan-wel-janken~abbf3422/
AylaL schreef:Dankje! Fijn om het ook van anderen te horen en ik zal er zeker even goed over nadenken
Foaly schreef:Ik wil een triceratops gaan haken, maar daar heb ik dik vilt voor nodig. Iets wat ik niet in huis heb, en alle winkels in de buurt die het zouden hebben, zijn dicht
Mkango schreef:I feel your pain. (Zeg ik terwijl ik hier nog zeker vier WIPs heb liggen...) Ik kan je eventueel wel een patroon van een triceratops doorsturen waar je alleen garen voor nodig hebt?
M’n knie doet vet veel pijn... was ik vorig jaar toch maar gewoon naar de HA gegaan, in plaats van eigenwijs door te werken en pas twee maanden later te gaan en me af te laten wimpelen met “o, dat is gewoon gekneusd”. Je hebt er niet eens naar gekeken, trol.
AnnexUdith schreef:Ik irriteer mij aan mijn keel... Ongelooflijk schor en krijg het ook niet weg. Gelukkig verder niet ziek. Waarschijnlijk aangestoken door een andere stagair die ook ziek thuis zit... Ook al is hij denk ik ook inmiddels weer beter.
Fijn als je straks naar stage moet.
(ik weet het bij verkoudheidsklachten thuis maar zit in de handicaptenzorg maar door ziekte moet ik invallen)