Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-20 20:16

Dat de Duitsers naïef zijn hier. Gewoon tegen je opbotsen in de winkel en je raar aankijken als je er iets van zegt. :roll:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-20 20:19

AylaL schreef:
Marije_1997 schreef:

Dat was eerlijk gezegd einde verhaal voor mij geweest. Dat is zo'n bullshit. Hij zou eigenlijk jou hier in moeten steunen en er positief over moeten zijn.

Ja dat vind ik normaalgezien ook maar weet nu even niet zo goed wat ik moet doen :

Snap ik! Heb je het er al met hem over gehad hoe jij je bij deze uitspraak voelt? Praten is wel heel belangrijk natuurlijk, maar het moet wel kunnen.

AylaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-20 20:43

Marije_1997 schreef:
AylaL schreef:
Ja dat vind ik normaalgezien ook maar weet nu even niet zo goed wat ik moet doen :

Snap ik! Heb je het er al met hem over gehad hoe jij je bij deze uitspraak voelt? Praten is wel heel belangrijk natuurlijk, maar het moet wel kunnen.

Ja, hij vind dat ik het moet proberen want anders laat het zien dat ik niet om onze relatie geef.
Maar ik vind dat het geen zin heeft en zeker niet als ik het verplicht moet doen omdat hij zegt dat onze relatie anders kapot gaat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-20 20:47

AylaL schreef:
Marije_1997 schreef:

Ja, hij vind dat ik het moet proberen want anders laat het zien dat ik niet om onze relatie geef.
Maar ik vind dat het geen zin heeft en zeker niet als ik het verplicht moet doen omdat hij zegt dat onze relatie anders kapot gaat.

Bah wat flauw. Als jij het idee hebt dat het geen zin heeft voor jou en je je er niet goed bij voelt zeker niet doen!

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-20 21:06

Jij moet first and foremost voor JEZELF in therapie, niet voor hem (uiteraard indien nodig). Denk daar maar aan.

Knuffel :(:)

AylaL

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-20 21:17

Dankje! Fijn om het ook van anderen te horen en ik zal er zeker even goed over nadenken

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-20 21:26

Bouwmarkten en coronacrisis, hoop dat het snel voorbij is.

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-20 21:44

Dat ik zo'n zin heb om lekker naar het tuincentrum te gaan etc, maar dat ik me in moet houden. :+

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-20 21:51

Dat de gemeente de hele doorgaande weg langs het recreatiegebied heeft afgesloten voor autoverkeer waardoor ik nu 2x zo lang onderweg ben naar mijn paard.
(Waarom niet gewoon betonblokken voor de ingangen van de parkeerplaatsen?)

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-20 23:29

casperzazoe schreef:
Dat ik soms random cravings heb naar cervelaat of een bifi worstje. Probleem is dat ik al 2 jaar geen vlees meer eet en er geen vergelijkbare vervanger is :') (nee een hapje is niet zo'n ramp maar ik krijg dat ook gewoon niet meer doorgeslikt)

Meestal zeggen zulke dingen iets over waar je een tekort aan hebt. Vlees is vaak een ijzer te kort. Droge worsten soms zout. Probeer dus een spinazie in plaats daarvan ;)

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-20 23:41

Dubbele ergenis aan mijn kant vandaag. Vanmorgen belde iemand, die was een beetje recht en te veel op de man. Dus die persoon irriteerde me. Vervolgens vanavond via de app nog een keer duwen, maar tegelijk wel extreem vriendelijk doen... Dus die persoon irriteerde me echt. uberhaupt, maak geen dingen persoonlijk die het niet zijn en doe je prioriteit is goed.

Maar tegelijk irriteer ik me aan mezelf omdat ik me aangevallen voelde. Niet goed meer uit m'n woorden en uitleg kwam en vervolgens na ophangen moest huilen.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-20 23:50

Veulen84 schreef:
casperzazoe schreef:
Dat ik soms random cravings heb naar cervelaat of een bifi worstje. Probleem is dat ik al 2 jaar geen vlees meer eet en er geen vergelijkbare vervanger is :') (nee een hapje is niet zo'n ramp maar ik krijg dat ook gewoon niet meer doorgeslikt)

Meestal zeggen zulke dingen iets over waar je een tekort aan hebt. Vlees is vaak een ijzer te kort. Droge worsten soms zout. Probeer dus een spinazie in plaats daarvan ;)

Nah meestal heb ik zin in chips dus denk het niet :') dan zie ik m'n ouders een stukje vlees eten wat ik vroeger lekker vond dus dan heb ik er zin in

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 01:08

Die meldingen op Youtube over het Coronavirus, flikker heen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 01:15

Whale schreef:
Die meldingen op Youtube over het Coronavirus, flikker heen.

Op elke app en site... zelfs tinder. :=

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 09:30

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 09:41

black_kelpie schreef:
Cayenne schreef:

Handig? Nee niet echt. Maar ook geen "schijt aan corona" toestanden.

https://www.tubantia.nl/borne/schijt-aan-corona-feest-in-borne-ik-kan-wel-janken~abbf3422/

Wel ontzettend dom zeg! Iedereen met een bedrijf (wij ook) probeert het hoofd boven water te houden en onze medewerkers werken ook keihard (gelukkig hebben we een gezond bedrijf en komen we de crisis wel te boven) maar dit soort dingen kan je beter doen als het weer veilig(er) is om bij elkaar te komen. Kan er werkelijk niet bij dat er voorbij gegaan wordt aan het advies van de overheid/rivm. Why?

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 09:50

Tja als je weet dat je niet meer als 3 mensen op bezoek mag hebben, in openbare ruimte met niet meer als 2 man bij elkaar mag staan (mits familieleden!) en dat er berichten voorbij komen van boetes tot 400 euro per persoon... Dan heb je imo toch wel degelijk schijt aan de situatie, de veiligheid en aan de regels. Die mensen renden ook echt niet voor niks weg.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 09:59

Vlaag van verstandsverbijstering? Gewoon niet nadenken? Zeg het maar. Maar ik lees hier persoonlijk geen "ik heb er schijt aan". Dom is het absoluut.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 10:34

Dat ik fanatiek aan het sporten was maar dan 1,5 week geleden heb laten vallen omdat ik druk was met andere dingen. Beetje spijt anders had ik m'n nieuwe jurkje aan kunnen doen := _O-

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 10:40

Ik wil een triceratops gaan haken, maar daar heb ik dik vilt voor nodig. Iets wat ik niet in huis heb, en alle winkels in de buurt die het zouden hebben, zijn dicht -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 10:49

AylaL schreef:
Dankje! Fijn om het ook van anderen te horen en ik zal er zeker even goed over nadenken

Verstandig. :) Iemand anders kan soms wel net het laatste zetje geven richting hulp, een soort bevestiging dat je hulp nodig hebt, maar als je er zelf al niet voor open staat, heeft het geen zin. En iemand op zo’n manipulatieve manier onder druk zetten, is al helemaal laag.

Foaly schreef:
Ik wil een triceratops gaan haken, maar daar heb ik dik vilt voor nodig. Iets wat ik niet in huis heb, en alle winkels in de buurt die het zouden hebben, zijn dicht -O-

I feel your pain. (Zeg ik terwijl ik hier nog zeker vier WIPs heb liggen... :') ) Ik kan je eventueel wel een patroon van een triceratops doorsturen waar je alleen garen voor nodig hebt?

M’n knie doet vet veel pijn... was ik vorig jaar toch maar gewoon naar de HA gegaan, in plaats van eigenwijs door te werken en pas twee maanden later te gaan en me af te laten wimpelen met “o, dat is gewoon gekneusd”. Je hebt er niet eens naar gekeken, trol. :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 11:03

Ik irriteer mij aan mijn keel... Ongelooflijk schor en krijg het ook niet weg. Gelukkig verder niet ziek. Waarschijnlijk aangestoken door een andere stagair die ook ziek thuis zit... Ook al is hij denk ik ook inmiddels weer beter.

Fijn als je straks naar stage moet.

(ik weet het bij verkoudheidsklachten thuis maar zit in de handicaptenzorg maar door ziekte moet ik invallen)

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 11:04

Mkango schreef:
I feel your pain. (Zeg ik terwijl ik hier nog zeker vier WIPs heb liggen... :') ) Ik kan je eventueel wel een patroon van een triceratops doorsturen waar je alleen garen voor nodig hebt?

M’n knie doet vet veel pijn... was ik vorig jaar toch maar gewoon naar de HA gegaan, in plaats van eigenwijs door te werken en pas twee maanden later te gaan en me af te laten wimpelen met “o, dat is gewoon gekneusd”. Je hebt er niet eens naar gekeken, trol. :')

Thanks! Maar ik heb al een oplossing gevonden (denk ik) :'). Ik heb niet eens zo veel nodig, dus ik kan iig beginnen aan de rest van het patroon en dan het stukje waar ik vilt voor nodig heb, eerst uittekenen op karton en dan morgen vilt halen. Ofzo :')

Balen van je knie -O-

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 11:06

AnnexUdith schreef:
Ik irriteer mij aan mijn keel... Ongelooflijk schor en krijg het ook niet weg. Gelukkig verder niet ziek. Waarschijnlijk aangestoken door een andere stagair die ook ziek thuis zit... Ook al is hij denk ik ook inmiddels weer beter.

Fijn als je straks naar stage moet.

(ik weet het bij verkoudheidsklachten thuis maar zit in de handicaptenzorg maar door ziekte moet ik invallen)

Even bij de Etos ofzo een doosje isla halen (de blauwe :j)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 12:01

Die pokkemotoren. Wat een herrie.