Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Independence schreef:Ik heb gister puzzels gekocht via marktplaats, mevrouw had nooit eerder een pakketje verstuurd, maar heeft de buurvrouw gevraagd en vandaag had ik ze al in huis.
Heb ik wat te doen tijdens de komende dagen
Daphara schreef:Dyphusion schreef:
Naar mijn weten wordt een brievenbus pakket altijd door de 'gewone' postbezorger bezorgd en niet door de pakketbezorger.
Volgens mij wel door pakketbezorgers, in ieder geval wordt het gescand voordat ze het door de bus gooien, volgens mij kunnen de standaard briefbezorgers dat niet.
xJitskee schreef:Wat is dat beoordelingssysteem toch een drama...
Ik had wat verkocht, koper heeft het opgehaald en betaald. Helemaal prima, waren erg vriendelijk dus 5* beoordeling gegeven. Krijg ik na een week een bericht dat meneer vindt dat het product niet deugt. Netjes aangegeven dat ik zeker weet dat het product wel deugt en dat het zijn verantwoordelijkheid is om te checken of alles naar wens is bij het ophalen. Een hoop berichten gekregen met minder aardige teksten. Ik vond het best vervelend en wilde wel coulant zijn dus ik had maar aangeboden dat hij het terug mocht brengen en ik het gehele bedrag terug zou storten. Product terug, geld direct teruggestort naar de koper. Krijg ik een 1* recensie met als verbeterpunten “product niet geleverd” “afspraken nakomen” etc.
Oftewel, ik word nu neergezet als oplichter terwijl ik mijns inziens juist netjes heb gehandeld door het retour te nemen. Marktplaats gecontacteerd, maar die kunnen de beoordeling niet aanpassen zonder zijn goedkeuring.. en mijn 5* beoordeling op de koper mag ik ook niet naar beneden schroeven... Grrr![]()
Urona447 schreef:Om die reden heb ik afgelopen week twee mensen niet beoordeeld, ze kwamen beiden niet opdagen maar ik ben bang dat mijn 5 sterren beoordeling dan verpest word door die droeftoeters dus laat ik het maar zitten.
MizzMontana schreef:Jitske als iemand 1 slechte beoordeling heeft en de rest super denk ik altijd dat dat vast een hele zure beoordelaar is. Zeker als je zoveel 5 sterren hebt maak ik me als koper niet druk. Pas bij meerdere 1-2-3 sterren en nauwelijks 4-5 vraag ik me af of de verkoper wel in orde is.
cinniz123 schreef:Wat doen jullie als iemand hier op bokt je oplicht?
Ik ben hard aan het overdenken haar met naam ect op fb te zetten.
Want ze reageert gewoon helemaal niet meer op zowel bokt als fb.
Ik heb haar een aantal bitjes geleend zodat ze kon testen omdat ik weet hoe lastig het is om voor shetten een fijn men bitje te vinden.
Was dus echt uit goedheid van mij wat achteraf gewoon stom is om zo maar iemand te willen helpen en nu vertikt ze ze terug te sturen.
cinniz123 schreef:Wat doen jullie als iemand hier op bokt je oplicht?
Ik ben hard aan het overdenken haar met naam ect op fb te zetten.
Want ze reageert gewoon helemaal niet meer op zowel bokt als fb.
Ik heb haar een aantal bitjes geleend zodat ze kon testen omdat ik weet hoe lastig het is om voor shetten een fijn men bitje te vinden.
Was dus echt uit goedheid van mij wat achteraf gewoon stom is om zo maar iemand te willen helpen en nu vertikt ze ze terug te sturen.