Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
verootjoo schreef:Chocola met zout is een hele fijne combi. Eerder at ik altijd chips en chocola tegelijk, dat ze nu gewoon zout in een reep stoppen is echt een geweldige uitvinding.
Het ligt er wel aan wel merk je hebt, sommige smaken echt als een hap zeewater met een vleugje cacao
_San87_ schreef:verootjoo schreef:Chocola met zout is een hele fijne combi. Eerder at ik altijd chips en chocola tegelijk, dat ze nu gewoon zout in een reep stoppen is echt een geweldige uitvinding.
Het ligt er wel aan wel merk je hebt, sommige smaken echt als een hap zeewater met een vleugje cacao
Ik ook! Omg, naturel chips in de nutella dippen. Iedereen verklaart me voor gek. Ik houd ook van kaas met chocolade
.
En wat ook errug lekker is, is een beetje zeezout in de warme chocolademelk.
Tiggs schreef:Ik vind het heel ouderwets dat zoveel vrouwen de naam van hun man gaan voeren na hun huwelijk.
Nog gekker vind ik het bij een tweede huwelijk, dat is voor mensen toch niet meer bij te houden als jij weer met een andere achternaam komt aanzetten?
Tiggs schreef:Ik vind het heel ouderwets dat zoveel vrouwen de naam van hun man gaan voeren na hun huwelijk.
Nog gekker vind ik het bij een tweede huwelijk, dat is voor mensen toch niet meer bij te houden als jij weer met een andere achternaam komt aanzetten?
_San87_ schreef:Tiggs schreef:Ik vind het heel ouderwets dat zoveel vrouwen de naam van hun man gaan voeren na hun huwelijk.
Ja apart is dat. Andersom zie je bijna niet.
Ik houd lekker m'n eigen naam.
Tiggs schreef:_San87_ schreef:
Ja apart is dat. Andersom zie je bijna niet.
Ik houd lekker m'n eigen naam.
Ja en de 'voor' argumenten werken vrijwel nooit de andere kant op; het zou verbondenheid aangeven, of lekker makkelijk zijn met de kinderen.