Welke "unpopular opinions" heb jij?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 15:18

Chocolade met zeezout moet verboden worden. Wie heeft dat ooit bedacht :r Dacht ik lekker een stukje van m’n Tony’s reep op te eten, kom ik erachter dat het zo’n een met zeezout is. Na één hap alweer klaar mee. Jammer dit |(

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 15:35

Westhof schreef:
Chocolade met zeezout moet verboden worden. Wie heeft dat ooit bedacht :r Dacht ik lekker een stukje van m’n Tony’s reep op te eten, kom ik erachter dat het zo’n een met zeezout is. Na één hap alweer klaar mee. Jammer dit |(

Geef maar.

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 15:39

Geef maar aan mij heerlijk :9

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 15:44

Chocola met zout is een hele fijne combi. Eerder at ik altijd chips en chocola tegelijk, dat ze nu gewoon zout in een reep stoppen is echt een geweldige uitvinding.

Het ligt er wel aan wel merk je hebt, sommige smaken echt als een hap zeewater met een vleugje cacao :\

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 15:49

verootjoo schreef:
Chocola met zout is een hele fijne combi. Eerder at ik altijd chips en chocola tegelijk, dat ze nu gewoon zout in een reep stoppen is echt een geweldige uitvinding.

Het ligt er wel aan wel merk je hebt, sommige smaken echt als een hap zeewater met een vleugje cacao :

Ik ook! Omg, naturel chips in de nutella dippen :o. Iedereen verklaart me voor gek. Ik houd ook van kaas met chocolade :o.

En wat ook errug lekker is, is een beetje zeezout in de warme chocolademelk :).

Anoniem

Re: Welke "unpopular opinions" heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 15:51

Vanuit een smaakbeleving-perspectief is het heel logisch om chocola te combineren met zout, het heeft namelijk van zichzelf al zuur, bitter en zoet (vooral pure chocolade). Zout balanceert het dan mooi uit. Ik vind het ook super lekker, maar ik vind caramel-zeezout dan weer echt heel goor.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 15:55

Komt misschien door de karamel, dat 't net te zoet maakt? Geen idee, hoor. Ik vreet 't toch wel :)).

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 15:58

Karamel is vies. (Very unpopular)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 16:12

Westhof schreef:

Ik begrijp je helemaal. Gatverdegatver.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 16:36

_San87_ schreef:
verootjoo schreef:

Het ligt er wel aan wel merk je hebt, sommige smaken echt als een hap zeewater met een vleugje cacao :

Ik ook! Omg, naturel chips in de nutella dippen :o. Iedereen verklaart me voor gek. Ik houd ook van kaas met chocolade :o.

En wat ook errug lekker is, is een beetje zeezout in de warme chocolademelk :).

Kaas met chocolade (of chutney/confiture) vind ik ook lekker, net als kaas met paprikachips. :9 (Ook lekker op brood. :+ )

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 16:57

Mijn moeder deed vroeger pindakaas met hagelslag op brood en noemde dat een broodje pindarotsjes... Jakkes. :')

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 16:59

O mjammie lekkere combi pindakaas met hagelslag :~

FR_Foto

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 17:03

Shenavallie schreef:
Mijn moeder deed vroeger pindakaas met hagelslag op brood en noemde dat een broodje pindarotsjes... Jakkes. :')

Heerlijk

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 17:07

Shenavallie schreef:

Dit is toch een hele normale combinatie :)
Net een snickers :9

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 17:14

Shenavallie schreef:

Heeeerlijk, pindakaas met hagelslag :9 .

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 17:17

Ik geef het trouwens ook aan m’n kind; die wil altijd dolgraag hagelslag op brood maar wil geen boter. Daarom doe ik er 100% pindakaas op en daarna een beetje hagelslag of vlokken. Hij is er dol op :')

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 18:15

Ik vind het heel ouderwets dat zoveel vrouwen de naam van hun man gaan voeren na hun huwelijk.

Nog gekker vind ik het bij een tweede huwelijk, dat is voor mensen toch niet meer bij te houden als jij weer met een andere achternaam komt aanzetten?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 18:16

Tiggs schreef:
Ik vind het heel ouderwets dat zoveel vrouwen de naam van hun man gaan voeren na hun huwelijk.

Nog gekker vind ik het bij een tweede huwelijk, dat is voor mensen toch niet meer bij te houden als jij weer met een andere achternaam komt aanzetten?

Ja apart is dat. Andersom zie je bijna niet.

Ik houd lekker m'n eigen naam :).

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 18:18

Tiggs schreef:

Bij m’n vriend op het werk willen ze dus niet dat vrouwen (of mannen trouwens!) hun naam veranderen. Ze blijven bezig met die e-mail adressen, postvakjes etc.

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 18:18

_San87_ schreef:
Tiggs schreef:

Ja en de 'voor' argumenten werken vrijwel nooit de andere kant op; het zou verbondenheid aangeven, of lekker makkelijk zijn met de kinderen.

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 18:19

rien10 schreef:
Karamel is vies. (Very unpopular)

Ik snap je helemaal. Niet.te.vreten. :D

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 18:21

Tiggs schreef:

Ik ken ook mensen waarvan de vrouw haar eigen achternaam wel gehouden heeft, maar de kinderen hebben beide achternamen gekregen.
Ik weet dat het in sommige landen gebruikelijk is, maar hier is dat echt een grote uitzondering en ik vind het gewoon erg ingewikkeld en nutteloos :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 18:23

Tiggs schreef:
_San87_ schreef:

Ja en de 'voor' argumenten werken vrijwel nooit de andere kant op; het zou verbondenheid aangeven, of lekker makkelijk zijn met de kinderen.

Ja, apart is dat idd :)).

Zin in een reep Tony karamel zeezout, btw :').

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 18:59

Koetjesrepen zijn goor :r

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 19:07

Koetjesrepen zijn niet lekker idd :r
Milky Ways ook niet :P