Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Love_Rosie schreef:Als het mensen zijn waar ik niet mee heb gematcht vind ik het niet zo erg. Ik zie zelf ook wel eens mensen lopen waarvan ik denk hé jou heb ik eerder gezien.
Alleen zoals nu heb ik een match met iemand die echt vlakbij woont en dan vind ik het wat minder leuk. Vaak gaan ze ook niet naar rechts als ze dichtbij wonen. Het idee dat ik niet zelf in de hand heb wanneer ik zo iemand zie en het me dus kan overvallen.. meh. Helemaal omdat ik in een winkel werk en ze dus bij wijze van al 10x langs hebben kunnen lopen zonder dat ik het door heb. Of nog erger; ineens in de winkel staan.
F_Orumster schreef:Happen vind ik wel ongemakkelijk omdat iemand dan echt wel kan raden waar je woont.
Shaggy09 schreef:Ik zie het probleem ook niet zo, ik heb nu twee keer gehad dat ik iemand tegen het lijf liep tijdens het stappen waar ik mee gematcht had. Dat was wel eventjes ongemakkelijk maar eigenlijk ook wel heel grappig.
Neverland schreef:F_Orumster schreef:Happen vind ik wel ongemakkelijk omdat iemand dan echt wel kan raden waar je woont.
Mwah, Happn zit er vaak enorm naast qua locatie. Ik kwam een keer een oude match tegen op Happn, die zou zogenaamd midden in de nacht zijn langsgekomen. Dus ik had hem geappt.
Bleek op zijn app dat ik ook midden in de nacht bij hem was langs gelopen. We woonde zo'n 3km van elkaar vandaan.
Captain schreef: