Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zertab

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 10:23

Wat maakt het uit dat mensen je herkennen dan? Is toch niets om je voor te schamen om single te zijn en op een datingsapp te zitten?

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 11:01

Love_Rosie schreef:
Als het mensen zijn waar ik niet mee heb gematcht vind ik het niet zo erg. Ik zie zelf ook wel eens mensen lopen waarvan ik denk hé jou heb ik eerder gezien.

Alleen zoals nu heb ik een match met iemand die echt vlakbij woont en dan vind ik het wat minder leuk. Vaak gaan ze ook niet naar rechts als ze dichtbij wonen :+ . Het idee dat ik niet zelf in de hand heb wanneer ik zo iemand zie en het me dus kan overvallen.. meh. Helemaal omdat ik in een winkel werk en ze dus bij wijze van al 10x langs hebben kunnen lopen zonder dat ik het door heb. Of nog erger; ineens in de winkel staan.

En dan? Dat kan iemand ook doen die niet op de app zit, maar bij jou boodschappen komt doen.
Zie het probleem niet zo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 11:08

Ik kom ook wel eens mensen tegen die ik van Tinder herken, ik zie het probleem niet :+ 15 jaar geleden was internetdaten nog een dingetje, maar nu toch niet meer?

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 11:13

Momenteel ook de enige optie om iemand ontmoeten, want even de kroeg in duiken of een gezellig kletspraatje in de supermarkt of op straat zit er niet in.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 11:41

Ik zie het probleem ook niet zo, ik heb nu twee keer gehad dat ik iemand tegen het lijf liep tijdens het stappen waar ik mee gematcht had. Dat was wel eventjes ongemakkelijk maar eigenlijk ook wel heel grappig.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 11:44

Happen vind ik wel ongemakkelijk omdat iemand dan echt wel kan raden waar je woont.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 11:51

F_Orumster schreef:
Happen vind ik wel ongemakkelijk omdat iemand dan echt wel kan raden waar je woont.

Mwah, Happn zit er vaak enorm naast qua locatie. Ik kwam een keer een oude match tegen op Happn, die zou zogenaamd midden in de nacht zijn langsgekomen. Dus ik had hem geappt.

Bleek op zijn app dat ik ook midden in de nacht bij hem was langs gelopen. We woonde zo'n 3km van elkaar vandaan. :+

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 11:59

Shaggy09 schreef:
Ik zie het probleem ook niet zo, ik heb nu twee keer gehad dat ik iemand tegen het lijf liep tijdens het stappen waar ik mee gematcht had. Dat was wel eventjes ongemakkelijk maar eigenlijk ook wel heel grappig.

Dat heb ik ook 1x gehad. Whahwhahwa. Dat was mega awkward, want ik had hem uiteindelijk "gedumpt" en überhaupt nooit afgesproken, omdat het een beetje een weirdo was.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 12:05

Neverland schreef:
F_Orumster schreef:

Mwah, Happn zit er vaak enorm naast qua locatie. Ik kwam een keer een oude match tegen op Happn, die zou zogenaamd midden in de nacht zijn langsgekomen. Dus ik had hem geappt.

Bleek op zijn app dat ik ook midden in de nacht bij hem was langs gelopen. We woonde zo'n 3km van elkaar vandaan. :+

Als iemand elke dag door je straat komt vind ik dat niet prettig eigenlijk.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 12:08

Mwah, ik heb ook wel eens iemand op spreekuur gehad die na afloop zei; ik ben jou tegen gekomen op happn zullen we eens samen wat gaan drinken? Die zat met een hele gegronde (awkward) reden daar voor een uitkering en had ook meteen mijn achternaam.

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 12:54

Ik weet wel dat ik niemand meer ga daten die binnen 1km woont. Leek me heel leuk en handig, totdat het niks wordt en ik nu iedere keer het risico loop ze in de AH tegen te komen hier, wat al regelmatig is gebeurd.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 13:12

Ik doe daar liever ook niet aan. Ik had een poos geleden gematcht met een leuke jongen hier uit de buurt, vervolgens zegt hij tot 3 keer toe de ontmoetingsdate af. Dan blijf ik ook niet lief.
Heb hem gelukkig nog niet gespot in de supermarkt, dat zou zo ongemakkelijk zijn.

Love_Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 13:16

Ja dat dus. En ik vind het zelf wel fijn om het een beetje in de hand te hebben wanneer je afspreekt. En niet dat ie denkt joh ik loop even langs ofzo. Ik werk niet in een winkel waar per dag 50 mensrn komen ofzo, mensen komen gericht binnen.
Maar het is meer dat ik het dan niet meer op mijn voorwaarden kan doen denk ik.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 14:00

Als iemand moeilijk doet om herkend te worden, zoek ik daar snel iets achter. Ik snap dat ook niet, hoezo is het een schande dat je op zoek bent naar een relatie? Dat is het niet en als je je daar al voor schaamt, ben je bij mij verkeerd.....

Ik had ooit contact met iemand die ook onherkenbaar was, zijn reden was dat ie een supermarkt uitbaatte en niet wilde dat iemand m herkende. En ik begrijp dat gewoon niet, hoezo niet? Doe normaal. Maar goed ik verdenk iemand dan al snel van of rare voorkeuren of vreemdgaan hahaha.

Zo had ik een tijd geleden contact met iemand die geen info gaf over wie hij was, waar hij woonde, wat hij deed maar ondertussen wel in een hotel of sauna af wilde spreken. Dan weet ik echt genoeg hoor.Dus ik zeg ik spreek niet af met mensen die voor mij niet te traceren zijn. Dat vond hij raar......dus ik geef nog aan joh kun je je voorstellen dat dat ook met mijn eigen veiligheid te maken heeft? Zegt ie doodleuk ja maar ik ben te vertrouwen hoor. Das dus ook geen afspraak geworden.

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 14:04

Ik heb weer een pareltje van een openingszin :')
"Ben je nog steeds zo fit of zijn die foto's van voor corona?"
Zegt een jongen met armen skinnier dan mijn enkels >;)

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 14:14

topsylover schreef:
Ik heb weer een pareltje van een openingszin :')
"Ben je nog steeds zo fit of zijn die foto's van voor corona?"
Zegt een jongen met armen skinnier dan mijn enkels >;)

Oh wauw :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 15:25

Hahaha wat treurig :') "Heb jij er inmiddels wel iets aan gedaan?"

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 16:33

Pfff... ik voel zo mega de behoefte om een foto te laten zien van mn date... he is such a weirdo and i like it :D

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 16:44

Na jou verhalen ben ik ook wel razend nieuwsgierig eigenlijk :D
Ik snel me nu een McDreamy met lange haren voor... <<)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 16:49

<<)

Afbeelding

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 16:54

Captain schreef:

Hahahahaha I wish!

Nee, deze gozer is niet zo heel fotogeniek. En toch, nu ik hem beter leer kennen enzo, heeft hij wel iets. Is hij woest aantrekkelijk en een head turner voor de dames, nee. Maar is hij grappig, welbespraakt, empathisch, stiekem ook best een beetje romantisch, enz enz. Jaaaaaa.

Ik wil best op verzoek een foto per pb doen hoor :P als jullie het aan durven

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 16:57

Knappe mannen heb je nooit alleen! Ik vind die van mij echt heel knap, en anderen ook en dat is serieus best wel irritant. Ik heb bijvoorbeeld al regelmatig de vraag gekregen of ik hun nummer aan hem wil geven als het ooit uit gaat tussen ons. :roll: Of vriendinnen die getrouwd zijn en dan op een bepaalde manier naar hem kijken.. Rot op, wees blij met je eigen vent!

Innerlijk is veel belangrijker, en als dat goed zit dan wordt het uiterlijk ook vanzelf mooi. :D En iets kleins kan al veel verschil maken. Bijvoorbeeld een moedervlekje ergens of lachrimpels.. <3

Stuur maar een PB. :D

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 17:01

Jaaa PB!

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 17:03

Tanya schreef:
Jaaa PB!

Wil je het verhaal er ook gelijk bij :') ik hou niet meer bij wie ik wat gestuurd heb hahahab.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 17:05

Ik wil ook wel een foto zien hahaha