PostNL komt hier doordeweeks meestal aan het begin van het aangekondigde bezorgblok en op zaterdag ruim ervoor. Aangezien dezelfde bezorger(s) min of meer hetzelfde rondje doen weten we nu ook bijna zonder app wel wanneer ze komen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Talietjuh schreef:Geeft niet, moest er wel om lachen!![]()
Ja hier ook, gister pakket besteld en vandaag al binnen ideaal. Ze houden ook netjes afstand de bezorgers![]()
Wat ik mij afvraag is dat mensen toch behoorlijk naar kunnen zijn als je een andere mening ergens over hebt. Mij kan dit echt verdriet doen. Zo erg is dat toch niet en je hoeft het ook helemaal niet met elkaar eens te zijn. Zowel op Facebook, bokt als in real life worden mensen gewoon giftig tegen elkaar. Het lijkt steeds erger te worden met heftige ruzies en bedreigingen tot gevolg.
Naar mijn idee waren de mensen 10 jaar geleden veel milder voor elkaar dan nu.
Waar is de vrede in NL en onderling met elkaar toch gebleven?
Janine1990 schreef:Hoe bevalt dat wanneer je wat meer boobies hebt? Zeg maar D+?
Ik vind ze zó gaaf, maar ik ben bang dat het een flop is bij mij
Matheno schreef:Janine1990 schreef:Hoe bevalt dat wanneer je wat meer boobies hebt? Zeg maar D+?
Ik vind ze zó gaaf, maar ik ben bang dat het een flop is bij mij
Irritant met sporten, shirten zitten bijna altijd te ruim omdat ik 2 maten groter moet dragen voor mijn borsten, en het maakt je optisch dikker. Ook zijn goede BHs voor een grote cupmaat behoorlijk prijzig. Alleen PrimaDonna zit mij goed.
Sheran schreef:Je bent bang voor een flop-flop?
(als in: je huppelt over het strand en flop flop flop flop flop flop flop?)
Maddy_Paola schreef:Waarom we al 3 of 4 dagen dezelfde uitgelicht hebben, of zijn er zo weinig fototopics momenteel?
_Penotti schreef:Maddy_Paola schreef:Waarom we al 3 of 4 dagen dezelfde uitgelicht hebben, of zijn er zo weinig fototopics momenteel?
_San87_ @ [FZ] Geen nieuwe foto's "uitgelicht"?
Waarom mensen niet zelf even de zoekfunctie gebruiken?
PanamaD schreef:Ik heb nog een stoommaaltijd van de Albert ‘oosterse beef’ in de koelkast staan.
Echter is de datum tot 28-6 zou ik deze vandaag alsnog zonder problemen kunnen opeten of is dat echt af te raden?
PanamaD schreef:Ik heb nog een stoommaaltijd van de Albert ‘oosterse beef’ in de koelkast staan.
Echter is de datum tot 28-6 zou ik deze vandaag alsnog zonder problemen kunnen opeten of is dat echt af te raden?
Sheran schreef:Is het bij typen op je telefoon (motorola+android) mogelijk om bij je autocorrect van taal te wisselen? Ik zit vaak in 3 gesprekken in 3 talen tegelijk en het is zó irritant dat hij bv alle Franse woorden niet herkent en automatisch verandert. Dan duurt typen echt 4x zo lang en levert het minstens 50x zoveel frustratie op
Sheran schreef:Is het bij typen op je telefoon (motorola+android) mogelijk om bij je autocorrect van taal te wisselen? Ik zit vaak in 3 gesprekken in 3 talen tegelijk en het is zó irritant dat hij bv alle Franse woorden niet herkent en automatisch verandert. Dan duurt typen echt 4x zo lang en levert het minstens 50x zoveel frustratie op
Mjetterd schreef:PanamaD schreef:Ik heb nog een stoommaaltijd van de Albert ‘oosterse beef’ in de koelkast staan.
Ik zou het sowieso gewoon opeten.
1 dag over datum is niet zo spannend, als het er gewoon normaal uit ziet.