Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tiggs schreef:Varekaj schreef:Geen gezellig urenlang vastzitten in de file in een zwart weekend, brandende zoon, aso chauffeurs om je heen met die lieve zeurende/krijsende/moordneiging opwekkende ukkepukjes...
Jij hebt wel echt een hekel aan kinderen he?
![]()
![]()
Mars schreef:Over lastig gesproken, gisteren van paard af gekletterdMars ging linksaf, paard ging rechtsaf en ergens tussen die twee lag ik in het zand. Vermoed een gekneusd staartbeen maar ik kan amper vooruit, heb verhoging etc. En nu denk ik alweer 'hoe in vredesnaam zou ik en deze staat een kind laten douchen, aankleden, naar school brengen??'. En tegelijkertijd 'wat een zegen dat ik daar niet eens verder bij stil hoef te staan'
Sintara schreef:Ugh vandaag krijg ik de hele tijd die opmerkingen... Wacht maar tot je zelf kinderen hebt! Je bent zelf toch ook kind geweest! ... snap je pas wanneer je ze straks zelf hebt!
Ik ben maar gewoon weggelopen op een gegeven moment
MarlindeRooz schreef:MarcoBorsato schreef:Hallooooooo
Ik had net nog gekeken wanneer je terugkwam MB. Mijn relatie is dus uit en ik heb bot en hilarisch advies nodig. Xoxo
Pandora2 schreef:MarcoBorsato schreef:Hallooooooo
![]()
What took you so long girl ?
Duhelo schreef:goh, ergens kan ik dat wel begrijpen, ze kiest er vast bewust voor om parttime te werken voor de kinderen, dan is het natuurlijk niet zo handig dat ze alsnog oppas moet zoeken omdat haar diensten verkeerd uitkomen.
Maar, dan zie ik het ook wel zo: dit was zo vastgesteld toen ze kwam solliciteren, als het haar niet bevalt zoekt ze beter een andere job waar ze telkens de voormiddag vast werkt ...