Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
JudithO schreef:Marjo schreef:JudithO schreef:Och ja vrijgezellenfeest. Dan heb ik er ook nog één.
Afgelopen voorjaar was er een georganiseerd voor mijn vriendin die ging trouwen. Ik zat aan de andere kant van de oceaan en ben er een uurtje via Skype bij geweest.
Kreeg ik achteraf ook de vraag of ik mijn deel van het geld nog even wilde overmaken. Uh nee? Ik was er toch helemaal niet bij?
Ik heb dus ook niks betaald.
Wacht wat
Waar moest je voor betalen dan?
Voor de activiteiten die de rest heeft gedaan, en de goodybags die de rest kreeg.
DP en fokfanaat, van een cadeau was geen sprake. De kosten waren puur voor de activiteiten en de goodybags.
Als ik er lijfelijk ook maar een uurtje bij was geweest had ik wel een symbolisch bedrag overgemaakt, maar voor een uurtje via Skype terwijl zij de hele dag en avond op pad zijn gaat mij echt veel te ver.
Poekkie schreef:Relaxed schreef:
Leaseauto kost met gemak 350 euro netto per maand, ik betaal dat niet voor mijn auto. Leaseauto is vooral leuk als je waarde hecht aan een nieuwe auto, maar dus zeker niet goedkoper.
Ik denk dat jij dan heel weinig km maakt? Brandstof alleen al ligt rond de 200 euro per maand hier.
Absolem schreef:Dan ben ik de ultieme gieraard..
Ik doe alles op de fiets en alleen in het uiterste geval leen ik een auto.
fjordjes schreef:Ik denk een kleine 2 jaar geleden vroeg onze buurman om onze wifi omdat hij zou overstappen naar een andere provider en dan eventjes geen internet zou hebben. Tuurlijk prima doe ik niet moeilijk over. Later zag ik ook dat ie z'n eigen netwerk had dus het klopte. Tot afgelopen maandag op dinsdag, ik kreeg al eerder meldingen van een tv icoontje op mn telefoon maar dacht dat zal wel aan Google liggen met een nieuwe update dus die meldingen uit gezet maar maandagavond bleef het icoontje staan en wilde niet weg. Het gekke was ik kon het ook stop zetten terwijl we (man en ik) al in bed lagen en ik niks aan het kijken was en manlief lag te snurken. Toen zag ik dus dat de buurman p*rno aan het kijken was en was ik er klaar mee want zo lang hoef je niet te profiteren van mijn internet abonnement, heb dus meteen het wachtwoord veranderd.
Net kwam m'n man thuis van z'n werk en was de buurman er ook, ze stonden even te kletsen en vroeg de buurman dus aan m'n man of we nog wel wifi hebben want bij hem deed ie het niet meer. Maar hij zou over 10 dagen een nieuw abonnement krijgen van Ziggo. Ja tuurlijk geloof je het zelf. M'n man heb een smoes gezegd tegen hem en no way dat ie nog het wachtwoord krijgt.