maar emoties angsten de diepte in geestelijk dus. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar ik zie ook wel vrij snel wie ik kan 'vertrouwen' en wie niet. Punt is misschien ook wel dat ik op meisjes val, al kunnen daar ook zeker creeps tussen zitten.
Ben er gelukkig nog geen tegen gekomen.
Of ik weet gewoon niet waar je het kan vinden, ik dacht dat je die persoon dan ergens apart zou zien staan?
Heb dan nu ook wel met één iemand een gesprek waarbij de berichten vrij lang zijn, neemt wat meer concentratie.
Hoe moet ik daar nu op reageren.

Jibbel schreef:Ik vraag het me ook afMaar ik kan nog geen afscheid nemen van mn scharrel..
En enerzijds wil ik wel graag wat opbouwen met iemand. Anderzijds heb ik echt totaal geen zin in die fase van elkaar leren kennen, kennismaken met familie, je eigen dingen aan moeten passen op een ander. Ik hink nog teveel tussen 'ik hou van mijn single leven' en 'ik mis iemand om mee samen te zijn'.

Cer schreef:Als je iets wil opbouwen met een ander, moet je fwb/scharrel aan de kant zetten..
Als je dat niet wil, dan is er niks aan de hand..
zo eenvoudig kan het zijn![]()
Overigens weet ik niet wat de definitie van 'scharrel' is eigenlijk.. heb je dan niet een soort 'open' relatie?
Ik heb alleen nog geen zin om ermee te stoppen als er nog geen zicht is op iemand om wat mee op te bouwen. We hebben het leuk en genieten van elkaar. Als ik daar nu mee stop, valt er wel een hoop plezier weg.

) cirkel..