Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 15:59

Ik bedoel met intiem niet sexgerelateerd :+ maar emoties angsten de diepte in geestelijk dus.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 16:00

karuna schreef:
Ik bedoel met intiem niet sexgerelateerd :+ maar emoties angsten de diepte in geestelijk dus.

Nou ja intiem kun je op meerdere manieren opvatten :')

Over dat laatste praten mannen sowieso niet :')

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 16:01

:+ Vandaar ook even aangepast maar. Zou geen enkele vorm van die intimieteit bespreken online en al helemaal niet met iemand die ik niet ken :+

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 19:37

Hahaha, listiglistje, ik weet niet wat voor mannen jij spreekt, maar de mannen die ik ken praten ook gewoon over hun emoies en dingen die hen bezig houdt. En dat zijn geen mannen met overdreven vrouwelijke trekken ofzo.

Dat standaard gesprekje vind ik dus ook niet zo boeiend meer elke keer opnieuw. Ben dus wel benieuwd naar mn speeddates binnenkort, al vrees ik fat die 5 minuten per date ook redelijk standaard zullen zijn.

Jessica_1998

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 21:11

Gevoelens enzo vind ik ook een lastig onderwerp altijd, net als de toekomst enzo..
Ik ben nu 4 pratende matches, maar ze reageren niet heel snel haha.

Hoe snel geven jullie eigenlijk jullie telefoon nummer aan iemand? Aangezien appen nou eenmaal toch makkelijker is

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 23:37

Ik geef mijn telefoonnummer eigenlijk vrij snel weg. :+ Maar ik zie ook wel vrij snel wie ik kan 'vertrouwen' en wie niet. Punt is misschien ook wel dat ik op meisjes val, al kunnen daar ook zeker creeps tussen zitten. :') Ben er gelukkig nog geen tegen gekomen.

Vandaag had ik een Superlike, maar met dat ik het niet kon geloven heb ik het uitgesteld om het te openen en nu is het 'weg'? :') Of ik weet gewoon niet waar je het kan vinden, ik dacht dat je die persoon dan ergens apart zou zien staan?

Ik moet wel zeggen dat ik misschien één van die personen ben die hier in het topic gehaat zou worden als match. *zucht* Antwoorden probeer ik minstens 2x per dag te doen maar soms is het zo moeilijk. _O- Heb dan nu ook wel met één iemand een gesprek waarbij de berichten vrij lang zijn, neemt wat meer concentratie.

[Edit] Nvm about the creeps, open ik net een bericht van iemand, is het zo'n weirde wink giphy... _O- Hoe moet ik daar nu op reageren. :')

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 23:45

Telefoon nummer vind ik echt lastig, ben nu wel aan het praten met iemand, maar nog niet lang, alleen t klikt wel leuk heb ik t idee, dusja twijfels Hahaha

Superlike kan je vinden door even te swipen, dan kom je diegene vanzelf tegen, staat dan een sterretje bij en een blauwe rand omheen

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 02:04

Telefoonnummers moeten ook een beetje spontaan komen zeker... Mensen waarmee ik echt goed kon praten voegden we elkaar uiteindelijk eerst vaak toe op FB en dan kwam er spontaan wel eens 'ik heb nu geen internet' of iets dergelijk en dan stuur je je nummer. xd

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 06:19

Ik praat ook snel over dingen die ik belangrijk vind om te weten.. ik zou niet weten waarom dat online niet zou kunnen? Sterker nog, ik vind dat makkelijker :j
je kan het zelf natuurlijk ook altijd bespreekbaar maken, dat ligt niet perse aan het medium ;-)

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 07:07

Jibbel schreef:
Ik vraag het me ook af :j Maar ik kan nog geen afscheid nemen van mn scharrel..
En enerzijds wil ik wel graag wat opbouwen met iemand. Anderzijds heb ik echt totaal geen zin in die fase van elkaar leren kennen, kennismaken met familie, je eigen dingen aan moeten passen op een ander. Ik hink nog teveel tussen 'ik hou van mijn single leven' en 'ik mis iemand om mee samen te zijn'.

Jibbel je legt de vinger precies op de zere plek :’) Ik accepteer fwb nu ook zoals hij is omdat ik geen zin/behoefte heb iemand te leren kennen en daar vanalles in mijn leven op aan te passen. Maar anderzijds mis ik ook weer iemand om mee samen te zijn. En dan die stille hoop nog dat er iets veranderd in fwb (gaat niet gebeuren). Ik accepteer het, merk toch al dat ik sowieso nooit het ‘normale pad’ ga bewandelen. Mijn leven is nu leuk gevuld met dingen en hoef aan niemand te verantwoorden waar ik mijn geld aan uitgeef (wat ik in relaties altijd stom vond, die vonden paarden altijd maar duur).

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 07:11

Als je iets wil opbouwen met een ander, moet je fwb/scharrel aan de kant zetten..
Als je dat niet wil, dan is er niks aan de hand..
zo eenvoudig kan het zijn :j

Overigens weet ik niet wat de definitie van 'scharrel' is eigenlijk.. heb je dan niet een soort 'open' relatie?

robinxfellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 07:11

Ik ben gisteren voor het eerste op date geweest met een jongen waar ik al wat weken mee app. We zijn naar de bios geweest en het was erg gezellig. Ik twijfel alleen of ik echt een relatie met hem zou willen of alleen vriendschappelijk. Misschien dat een (eventuele) tweede date meer duidelijkheid gaat geven.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 07:18

Ik hoor deze opmerking vaker maar hoe kun je al weten dat het niks wordt na een of twee dates? Zou mij niet lukken ik heb een heel heel lange aanlooptijd nodig. Zal eerst iemand vriendschappelijk leuk moeten vinden voor ik weet of ik ermee verder zou willen als relatie.

Definitie van scharrel, dat is een goede. Vroeger (in de tijd van mijn ouders) scharrelde je in voorbereiding op een vaste relatie. Dat was de fase voor de vastigheid met dezelfde persoon. Is dat dan nu idd soort van hetzelfde of is het puur een sexuele relatie waarvan er meer naast elkaar kunnen bestaan of is dat weer wat anders. En is de scharrel dan hetzelfde als de fwb

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 07:33

Dat vond ik het lastige aan daten. Je weet heel goed of iemand het niet is en de klik er niet is, maar de rest wist ik niet na 1 date..

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 07:42

Oh ik zou dat ook niet weten na 1 of 2 dates hoor... Ik heb daar ook een lange aanlooptijd voor nodig.
Maar ook als ik iemand op de 1ste date helemaal leuk vindt, weet ik nog niet gelijk of ik daar een relatie mee wil.. daar moet ik iemand echt beter voor kennen :)

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 08:17

Over het telefoonnummer geven.. Als ik best veel via de app praat, het leuk klikt en ik mezelf wel op date zie gaan met diegene dan geef ik mijn telefoonnummer wel :j

Ik moet wel de eerste date het gewoon heel leuk hebben gehad, en een bepaalde interesse voor iemand hebben wil ik er nog een keer mee op date gaan, maar dat wil bij mij ook nog niet zeggen dat ik meteen al gevoelens heb voor diegene ofzo.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 08:54

Oh ik weet over het algemeen op de eerste date prima of ik er een tweede date mee wil hebben of dat het niks wordt. Tweede date betekent immers nog geen relatie of wat, maar meer dat er potentie in zit. En als het niets is of niet goed voelt, ga ik er ook geen tweede date mee hebben. Zonde van m'n tijd :o

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 08:57

Nja, ik heb me daar wel eens in vergist.. ik weet dat echt niet zo snel..
De laatste waarvan ik dacht dat ik m niet leuk genoeg vond, heb ik drie jaar een supertijd mee gehad :j

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 10:29

Cer schreef:
Als je iets wil opbouwen met een ander, moet je fwb/scharrel aan de kant zetten..
Als je dat niet wil, dan is er niks aan de hand..
zo eenvoudig kan het zijn :j

Overigens weet ik niet wat de definitie van 'scharrel' is eigenlijk.. heb je dan niet een soort 'open' relatie?

Logisch dat scharrel/fwb aan de kant gaat als ik iemand tegen kom waarmee ik wat zou gaan opbouwen. :j Ik heb alleen nog geen zin om ermee te stoppen als er nog geen zicht is op iemand om wat mee op te bouwen. We hebben het leuk en genieten van elkaar. Als ik daar nu mee stop, valt er wel een hoop plezier weg.

Scharrel is hier mn fwb. Maar scharrel bekt voor mij makkelijker dan fwb.

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 10:39

Scharrel/fwb zijn voor mij aparte dingen.

En qua date/relatie moet ik ook vaker iemand zien hoor om te kunnen zeggen die kan iets worden. Ben nogal kieskeurig :')

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 10:42

Maar komt er iemand in zicht als je door blijft scharrelen? Dat is natuurlijk een beetje de visuele ( 8-) ) cirkel..

Ik zou ook niet oude schoenen weggooien voor nieuwe, om het maar eens lomp te zeggen, maar ik ben ook niet op zoek naar iets duurzaams om wat op te bouwen later.

Mijn "later" is namelijk nu, en ik wil nu genieten van het leven.. :j
Dus FWB, casual, scharrel, open relatie, zou mij niet boeien, als het maar leuk is en geen enorme druk op mn leven legt..

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 10:50

Ja..dat is wel wat ik me ook steeds vaker afvraag Cer. En ik weet het niet. Maar idd. Ik wil geen oude schoenen weggooien voor ik nieuwe heb.

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 10:59

Scharrels die kunnen per weer wisselen, kunnen meerdere zijn en een fwb is wel een dezelfde en vaste voor mij..
Oke dit klinkt ingewikkeld haha :+

Maar met scharrels kun je het beter loslaten en kiezen voor een vaste relatie als je iemand anders tegenkomt met een fwb had ik daar meer moeite mee mij open te stellen voor een ander.

Gewoon lekker genieten Cer, hoe je het doet boeiend als het voor jou goed voelt, is het goed toch :)

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 11:34

Heey, even een vraagje, ik kreeg net de melding dat iemand me een superlike heeft gegeven, maar waar kun je in godsnaam zien wie :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 11:35

Swipen en dan kom je m vanzelf tegen, meestal vrij snel..