wilmatj schreef:[ [url=m/pUiMUq.png]Afbeelding[/url] ]
Kent iemand dit account? Ze heeft 38k volgers
Die wil ik voor mijn lens

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ninaphilo schreef:Ik moest een foto verwijderen omdat een meisje van haar moeder toch niet online mocht.. Gelukkig was dat de eerste van mijn 3 serie waar ik nu mee bezig ben, maar nu is mijn hele feedplanning verpest![]()
Moet ff verzinnen wat ik er nu mee ga doen. Ik heb maar weinig foto's van die pony 'alleen'.
Amandavd schreef:Kennen jullie Matt Harnacke? Ik zag op facebook iets over hem voorbij komen.
Horizonnig schreef:Amandavd schreef:Kennen jullie Matt Harnacke? Ik zag op facebook iets over hem voorbij komen.
Ja volg hem al jaren en ken hem ook in het echt. Echt een hele lieve jongen en doet het goed met zijn paarden! Hij houdt heel veel van ze en is ook zo leuk bezig met z'n miniatuurtje vind ik! En nu ook weer een nieuw paard die van de week is aangekomen... Vind t altijd leuk om te zien wat hij (en Jesse Drent en Eva Roemaat) posten!
wilmatj schreef:Volgends mij ben ik echt een uitzondering geval![]()
Ik errieteer me mateloos aan de arrogantie van eva roemaat, jesse drent en matt harnacke.
Hun trainings methode en fotos vind ik super.. maar jeetje wat doen hun uit de hoogte joh.
Mogelijk komt dat ook wel omdat ik ze al 'ken' voordat ze 'bekent' werden