Wateringen bij het pittoreske Westland Panty Zoals wij in het Westlââând zeggen: En dan denk ik aan t Westland want daar brand nog licht (op de melodie van Brabant van Guus).
Maar wel fijne zaak is dat altijd Kidsdepartment. Hugo heeft aparte pasvorm begreep ik al. Wat heb je gekozen?
Jaaa foto's! Ik vind de prints van Hugo dus fantastisch en nog betaalbaar ook. Kak dat het dan raar valt.
Pantykous
Geplaatst: 08-04-18 12:10
Nee valt op zich niet raar hoor, het is lang en redelijk smal. Maar ja Cruz loopt nog niet en heeft voor de omvang al 2yr nodig en dan krijg je zon bult met stof in de taille als hij zit omdat die truien zo lang zijn.
Kan het echt aanraden Lie! Heerlijk zacht (trui en shirt) en echt mooi materiaal.
Hele fijne zaak idd maar bestel volgende keer weer online hoor. Is net ff te ver rijden
Zal straks even foto maken van de b-day outfit, hij is jarig op Koningsdag!
En vergeten te reageren op Simongek maar je mannen zien er top uit. Gefeliciteerd ook nog
Edit: je kunt bij mij rustig aan komen met Birckenstocks en zo hoor voor dat kleine spul. Ik hou er wel van. Wil voor Cruz eigenlijk espadrilles bestellen bij petite filippe maar moet me echt inhouden tot hij gaat lopen.
Ik wil voor erbij denk ik nog kleine Toms voor Juul. Draag ik zelf ook graag.
Ik vind het ook een fijne winkel. Geluk is dat het 10min bij ons vandaan is. Dan is er heen rijden bijna sneller.
Ik vind de flamingo’s van Hugo wel erg tof, maar dat hele hysterische er omheen dat alles direct is uitverkocht staat mij dan weer tegen Hugo bind ik vaak voor jongens leuker dan de meiden.
Worden we blij van Ik heb ook het t-shirt met dat hondje erop daarom had ik eerder de trui laten liggen maar vond het toch heel leuk staan.
Heel wat anders maar hier goede tips voor een meegroei loopfiets? Ik twijfel nu tussen de Trybike en de Wishbone maar misschien zijn er nog wel andere opties die ik over het hoofd zie.
Wij kopen een Veloretti loopfietsje straks. Maar dat is geen meegroeiding denk ik? Niet zoals de wishbone iig.
Pantykous
Geplaatst: 09-04-18 10:33
Nee maar ik vind die Veloretti's wel beeldschoon
Lief setje Wiebke!
_lautje_
Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-18 10:36
Ik heb een standaard houten loopfietsje gekregen van mijn werk. Wel veel plezier van nu. Komt ook niet echt een ander fietsje denk ik. De straat gaan we hier toch niet op gezien wr bij het bedrijf wonen en er vrachtwagens en auto’s rijden.
Urbanus
Geplaatst: 09-04-18 10:38
Pantykous schreef:
Nee maar ik vind die Veloretti's wel beeldschoon
Lief setje Wiebke!
Ja echt zo zie je Oot al gaan met rode laarsjes op dat rode fietsje? Geel is ook leuk...
B is met zijn maat 80-86 nu nét groot genoeg om met zn voetjes plat op de grond te kunnen op de wishbone, maar hij rijd zo soepel en makkelijk dat hij er toch al goed op vooruit kan. Alleen kan hij nog niet goed rechtdoor rijden, dus hij rijd steeds de bosjes in en overal tegenaan
MizzMontana
Geplaatst: 09-04-18 11:13
Gup begint hard te huilen als hij zijn meeloop fiets vasthoudt eerst zegt hij fies fies en wil dan de fiets hebben maar vervolgens durft hij er niet mee te bewegen, arme jongen...
lisanne87
Geplaatst: 09-04-18 11:53
Hier krijgt J een wishbone voor zn eerste verjaardag.