Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 10:58

Misschien moet je je minder focussen op je matches... Ze zeggen niet voor niks dat het juist gebeurt als je het niet verwacht. Je bent er zo erg mee bezig Flessuh...

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 11:01

Colien schreef:
Misschien moet je je minder focussen op je matches... Ze zeggen niet voor niks dat het juist gebeurt als je het niet verwacht. Je bent er zo erg mee bezig Flessuh...

Erg mee bezig? Als je uit gaat van dit topic wel ja :P
Heb het juist druk met de race organisatie enzo..

En inderdaad, een auto ongeluk krijg je ook snel als je niet met autorijden bezig bent en het niet verwacht :+

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 11:04

Flessuh schreef:
Colien schreef:

En inderdaad, een auto ongeluk krijg je ook snel als je niet met autorijden bezig bent en het niet verwacht :+

Jij vergelijkt het met een auto ongeluk? :roll: Ik snap de vergelijking niet helemaal geloof ik. Een auto ongeluk is iets negatiefs omdat je niet zit op te letten. Een relatie is iets positiefs (in mijn ogen dan...). Maar je bent zo gefocust op je matches; een meer, een minder, die praat wel, die praat niet...

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 11:06

En lees vooral in dit topic de tips. Zo werkt het delen van je hele levensverhaal bijvoorbeeld niet in je voordeel :+ Of veel te graag willen. We merken hier al dat je heel graag wilt en natuurlijk wil bijna iedereen op Tinder graag, anders zitten ze niet op Tinder. Maar het is de kunst - en ja dit klinkt raar - om over te komen alsof je juist niet graag wilt. Gewoon casual. Niet te happerig. Dan blijf je mysterieus en interessant. Iemand zei ooit tegen mij: 'als je ergens op jaagt rent het weg'. Het is de kunst het spelletje te spelen en iemand subtiel binnen te hengelen.

Zo werkt het bij mij tenminste. En zo houd ik het ook leuk :') Er zullen vast ook mensen zijn die willen dat iemand heel veel berichtjes stuurt, maar ik geloof dat je dat beter in een later stadium kunt doen. Spreek je match aan, stel wat casual vragen en spreek vooral snel af. Dat is veel beter dan eindeloos appen.

Het is inderdaad wel dat het vaak gebeurt als je het niet verwacht. Als je te gefocust bent op het vinden van iemand via Tinder lukt het juist niet. Laat het een beetje los, dat breng je ook over op je matches en dan schrik je ze misschien minder snel af.

xRivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 11:06

Ze vond je gewoon niet leuk en had wat aandacht nodig.

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 11:08

Colien schreef:
Flessuh schreef:

Jij vergelijkt het met een auto ongeluk? :roll: Ik snap de vergelijking niet helemaal geloof ik. Een auto ongeluk is iets negatiefs omdat je niet zit op te letten. Een relatie is iets positiefs (in mijn ogen dan...). Maar je bent zo gefocust op je matches; een meer, een minder, die praat wel, die praat niet...

Nee. Auto ongeluk plotseling krijgen heb ik ervaring mee. Op zo'n manier :P

En ja, ik kan me ook beter stil houden over m'n matches net als zij doen :P

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 11:11

Ik snap je reactie niet Flessuh.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 11:11

Ik denk dat je een iets wat andere type vrouw moet vinden... niet de "standaard" meisje zeg maar...
Ik denk dat die je net niet interessant genoeg vinden of toch de gesprekken op een andere manier willen hebben..

Ik schat in dat je echt wat een ouder iemand moet vinden, niet een meisje van 25 die nog aan de studie is. Meer iemand van eind 30 ofzo

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 11:40

Yonker schreef:
Wat voor concert was t? :D

Alter Bridge, stevige hardrockband. :) Ooit had je Creed, Alter Bridge is Creed met een andere zanger en wat ruiger. Was een briljante show gisteren. Myles doet altijd een nummer akoestisch en er was een fan uit Egypte die in Parijs vanuit het publiek al meegezongen had en hem opviel. Die werd dus het podium opgetrokken om een akoestisch duet te zingen. :+

Lag uiteindelijk om half drie een keer op bed :')

Yonker schreef:
Ik vind t nogal een raar tijdstip voor een eerste date. En ik lig dan al in bed doordeweeks :D

Wilde hij er niet gewoon bij komen liggen, fysieke date zeg maar? :')

Thenexttry schreef:
Politie belde nog met de vraag hoe het met mij ging en of ik bang was hem tegen te komen.
Ik reageerde alleen iets te snel met "ik geloof dat hij bang moet zijn want breek allebei zijn benen"
waarop ik ook als antwoord kreeg. Dat kan ik heel goed begrijpen, maar weet wel dat zelf actie ondernemen niet de bedoeling is en u het echt aan ons moet overlaten. :):)

_O-

Thenexttry

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 11:43

Flessuh ik wil eens voor je tinderen haha. Kunnen we er niet nog een maken met jou foto's even extra facebook aanmaken :j Kunnen we mee doen.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 11:49

Oh Alter Bridge, daar is mijn ex ook gek op haha.. En nog veel meer bandjes, alleen weet ze niet uit mijn hoofd.

Ik ben 1 keer mee geweest naar een bandje in Groningen, jeetje wat een pokkeherrie hahah..

Ook nog een keer in Amsterdam geloof ik mee geweest, dat ging nog wel een beetje

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 11:51

Vette muziek!! :D
Ja wss wil die erbij komen liggen ja :')

Allemaal tinderen voor flessuh *\o/*
Maar tja hij is wel zo als die doet..... dus blijkbaar zijn die matches het gewoon niet voor hem :)

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 11:51

Thenexttry schreef:
Flessuh ik wil eens voor je tinderen haha. Kunnen we er niet nog een maken met jou foto's even extra facebook aanmaken :j Kunnen we mee doen.

Haha, zodra mijn vriendin gaat Tinderen word ik de volgende dag wakker met allemaal rare matches :+ Je kunt denk ik beter een keertje meeten en meekijken met hem.

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 11:54

Thenexttry schreef:

Laatste keer dat ik een ander liet tinderen ging ene Suikermeisje mannen liken vanaf mijn account _-:(
Bijna m'n likes op ook nog.

Ok likes op kan nu even niet :+
Had in IJsland Tinder plus aangeschaft, niet goed gelezen en blijkbaar direct voor half jaar _O- _O-
Wel leuk locatie wisselen en 1x per maand een boost :P

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 11:59

Alter bridge is tof.

Renee, dat hard to get spelletje spelen heb ik serieus nooit begrepen. Je vindt iemand interessant maar doet bewust of het je geen fluit interesseert en verwacht dan wel dat de ander achter jouw aan komt lopen?
Serieus. Als je iemand interessant vindt laat je dat weten en vindt je dat niet laat je het ook weten. Het leven is zo simpel, waarom dan die omgekeerde logica?

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 12:04

Flessuh schreef:
Thenexttry schreef:

Laatste keer dat ik een ander liet tinderen ging ene Suikermeisje mannen liken vanaf mijn account _-:(
Bijna m'n likes op ook nog.

Ok likes op kan nu even niet :+
Had in IJsland Tinder plus aangeschaft, niet goed gelezen en blijkbaar direct voor half jaar _O- _O-
Wel leuk locatie wisselen en 1x per maand een boost :P

Ik beloof hierbij plechtig dat ik geen mannen zal liken haha.

Yonker schreef:
Allemaal tinderen voor flessuh *\o/*
Maar tja hij is wel zo als die doet..... dus blijkbaar zijn die matches het gewoon niet voor hem :)

Maar juist als je serieus tindert voor een ander kan het ook zijn dat wij bijvoorbeeld met matches komen waarvan flessuh in eerste instantie had gedacht dat het niets zou zijn, maar dan toch geinteresseert raakt. Soms moet je het eens totaal anders doen en dan kunnen dingen je verbazen.

Er hoeft niet een totaal ander persoon voorgehouden te worden in het begin alleen even een ander zicht er op

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 12:17

Goof schreef:
Alter bridge is tof.

Renee, dat hard to get spelletje spelen heb ik serieus nooit begrepen. Je vindt iemand interessant maar doet bewust of het je geen fluit interesseert en verwacht dan wel dat de ander achter jouw aan komt lopen?
Serieus. Als je iemand interessant vindt laat je dat weten en vindt je dat niet laat je het ook weten. Het leven is zo simpel, waarom dan die omgekeerde logica?

Ja in de praktijk heb ik gemerkt dat het vaak toch niet zo werkt. En dan vooral omdat mensen afknappen als je gewoon te graag wilt. Dat komt hartstikke benauwend over. Maar ik heb ook wel bindingsangst en ik geniet juist van het spelletje van flirten. Vooral als iemand lastig te vangen is is het leuk :+ Het is simpel, maar soms is het leuk om het wat moeilijker te maken.

En ik denk dat als je op Tinder te benauwend wordt en te graag wilt het gewoon niet werkt. Je kunt via Tinder ook niet weten of je iemand echt leuk vindt natuurlijk. In het echt gaat dat wat makkelijker, maar ik denk dat je het via Tinder toch wat subtieler aan moet pakken. Niet meteen volle bak er bovenop springen.

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 12:20

Maar het idee is toch dat Flessuh zelf iemand ook leuk en aantrekkelijk moet vinden obv de foto? Hoe kun je dan voor iemand anders tinderen?
En iemand van eind 30 voor 'm terwijl hij zelf begin 30 is, lijkt me misschien ook wat overdreven?

Persoonlijk denk ik dat tinder misschien niet helemaal het platform is voor Flessuh om iemand te vinden.

Zijn er geen vrouwen in je omgeving waarmee je een gemeenschappelijke interesse deelt? Sport, vriendenkring, weet ik veel waar?

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 12:23

Er zit ook wel een verschil tussen 'gewoon' geinteresseerd doen of echt gewoon te graag willen. Mannen die zo graag willen vind ik meteen niet interessant meer op de een of andere manier :+ dan is er geen spanning niks, geen leuk flirt spelletje over en weer.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 12:25

Nou ja, we kunnen er lang over doorgaan en kort over doorgaan. Fles, jij en Tinder zijn geen match. Ik denk dat dat het belangrijkste is. En er zijn meer dan genoeg websites waar je wellicht wel wat vangt.

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 12:37

Thenexttry schreef:

I am in!

Goof schreef:
Alter bridge is tof.

Er zit een verschil tussen "hard to get spelen" en "hard to get spelen". Je hoeft niet direct te doen alsof de ander je geen fluit interesseert. Maar je hoeft ook niet direct aan te geven dat je de ander wel ziet zitten.

lieveli schreef:
Nou ja, we kunnen er lang over doorgaan en kort over doorgaan. Fles, jij en Tinder zijn geen match. Ik denk dat dat het belangrijkste is. En er zijn meer dan genoeg websites waar je wellicht wel wat vangt.

Tinder heeft flessuh naar links geswiped :')

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 12:41

Colien schreef:
lieveli schreef:

Tinder heeft flessuh naar links geswiped :')

:')
Ik nam Tinder ook nooit zo serieus, zat er vooral op voor de lol en voor tijdverdrijf. Je moet toch wat doen als je elke dag een uur aan het reizen bent, haha!

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 12:46

Precies Colien. Het hoeft er niet bovenop te liggen.

En Lee jij hebt waarschijnlijk een punt. Misschien moet je eens op andere sites kijken Fles. Of gewoon de kroeg ingaan.

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 12:48

Ik nam tinder heel serieus :') Heel serieus met het verdoen van iemand zijn tijd door op het laatste moment te roepen dat ik geen zin had in een relatie en/of date :') (Sorry mannen, ik was het!)

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 12:49

Colien schreef:
Ik nam tinder heel serieus :') Heel serieus met het verdoen van iemand zijn tijd door op het laatste moment te roepen dat ik geen zin had in een relatie en/of date :') (Sorry mannen, ik was het!)

_O- Ik moet zeggen dat ik ook wel voor langere tijd met iemand sprak, maar dan was ik ook weer op ze uitgekeken :=