Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Colien schreef:Misschien moet je je minder focussen op je matches... Ze zeggen niet voor niks dat het juist gebeurt als je het niet verwacht. Je bent er zo erg mee bezig Flessuh...
Flessuh schreef:Colien schreef:Misschien moet je je minder focussen op je matches... Ze zeggen niet voor niks dat het juist gebeurt als je het niet verwacht. Je bent er zo erg mee bezig Flessuh...
Erg mee bezig? Als je uit gaat van dit topic wel ja![]()
Heb het juist druk met de race organisatie enzo..
En inderdaad, een auto ongeluk krijg je ook snel als je niet met autorijden bezig bent en het niet verwacht
Colien schreef:Flessuh schreef:
Erg mee bezig? Als je uit gaat van dit topic wel ja![]()
Heb het juist druk met de race organisatie enzo..
En inderdaad, een auto ongeluk krijg je ook snel als je niet met autorijden bezig bent en het niet verwacht
Jij vergelijkt het met een auto ongeluk?Ik snap de vergelijking niet helemaal geloof ik. Een auto ongeluk is iets negatiefs omdat je niet zit op te letten. Een relatie is iets positiefs (in mijn ogen dan...). Maar je bent zo gefocust op je matches; een meer, een minder, die praat wel, die praat niet...
Yonker schreef:Wat voor concert was t?
Yonker schreef:Ik vind t nogal een raar tijdstip voor een eerste date. En ik lig dan al in bed doordeweeks
Thenexttry schreef:Politie belde nog met de vraag hoe het met mij ging en of ik bang was hem tegen te komen.
Ik reageerde alleen iets te snel met "ik geloof dat hij bang moet zijn want breek allebei zijn benen"
waarop ik ook als antwoord kreeg. Dat kan ik heel goed begrijpen, maar weet wel dat zelf actie ondernemen niet de bedoeling is en u het echt aan ons moet overlaten.
Thenexttry schreef:Flessuh ik wil eens voor je tinderen haha. Kunnen we er niet nog een maken met jou foto's even extra facebook aanmakenKunnen we mee doen.
Thenexttry schreef:Flessuh ik wil eens voor je tinderen haha. Kunnen we er niet nog een maken met jou foto's even extra facebook aanmakenKunnen we mee doen.
Flessuh schreef:Thenexttry schreef:Flessuh ik wil eens voor je tinderen haha. Kunnen we er niet nog een maken met jou foto's even extra facebook aanmakenKunnen we mee doen.
Laatste keer dat ik een ander liet tinderen ging ene Suikermeisje mannen liken vanaf mijn account![]()
Bijna m'n likes op ook nog.
Ok likes op kan nu even niet![]()
Had in IJsland Tinder plus aangeschaft, niet goed gelezen en blijkbaar direct voor half jaar![]()
![]()
Wel leuk locatie wisselen en 1x per maand een boost
Yonker schreef:Allemaal tinderen voor flessuh![]()
Maar tja hij is wel zo als die doet..... dus blijkbaar zijn die matches het gewoon niet voor hem
Goof schreef:Alter bridge is tof.
Renee, dat hard to get spelletje spelen heb ik serieus nooit begrepen. Je vindt iemand interessant maar doet bewust of het je geen fluit interesseert en verwacht dan wel dat de ander achter jouw aan komt lopen?
Serieus. Als je iemand interessant vindt laat je dat weten en vindt je dat niet laat je het ook weten. Het leven is zo simpel, waarom dan die omgekeerde logica?
Goof schreef:Alter bridge is tof.
Renee, dat hard to get spelletje spelen heb ik serieus nooit begrepen. Je vindt iemand interessant maar doet bewust of het je geen fluit interesseert en verwacht dan wel dat de ander achter jouw aan komt lopen?
Serieus. Als je iemand interessant vindt laat je dat weten en vindt je dat niet laat je het ook weten. Het leven is zo simpel, waarom dan die omgekeerde logica?
lieveli schreef:Nou ja, we kunnen er lang over doorgaan en kort over doorgaan. Fles, jij en Tinder zijn geen match. Ik denk dat dat het belangrijkste is. En er zijn meer dan genoeg websites waar je wellicht wel wat vangt.
Colien schreef:lieveli schreef:Nou ja, we kunnen er lang over doorgaan en kort over doorgaan. Fles, jij en Tinder zijn geen match. Ik denk dat dat het belangrijkste is. En er zijn meer dan genoeg websites waar je wellicht wel wat vangt.
Tinder heeft flessuh naar links geswiped
Colien schreef:Ik nam tinder heel serieusHeel serieus met het verdoen van iemand zijn tijd door op het laatste moment te roepen dat ik geen zin had in een relatie en/of date
(Sorry mannen, ik was het!)