Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
upendo schreef:Een tweedehands product gaat, tenzij het zeldzaam is, ook nooit 75% van de nieuwprijs opbrengen. Denk eerder aan 33% - 50% van de nieuwprijs. Afhankelijk van de staat.
Romy1234 schreef:Heel eerlijk? Dan koop ik liever in de uitverkoop. Kan je passen en heb je garantie.upendo schreef:Een tweedehands product gaat, tenzij het zeldzaam is, ook nooit 75% van de nieuwprijs opbrengen. Denk eerder aan 33% - 50% van de nieuwprijs. Afhankelijk van de staat.
Yep ik weet het, maar ik hoop er graag €45 a €50 voor te krijgen, is dan toch ook niet een heel gek bedrag toch voor een nieuwe deken waar ik zelf €99,95 voor heb betaald?
DatBenIkNou schreef:Esprit4 schreef:Dekens verkopen enorm slecht heb er 2 liggen maat 195 staldekens 1 daarvan is alleen vies van het liggen maar ze mogen ongewassen voor weinig weg krijg alleen maar biedingen van 10 euro en dan nog de eis dat ik ze eerst laat wassen ja dan draai ik der zelf verlies op
Zijn 1 winter gebruikt en nog helemaal netjes met een nieuwprijs van ruim 70 euro
10 euro is inderdaad dan wel erg weinig. Heb onlangs al mijn dressuurpads verkocht voor weinig en die heb ik ook niet eerst nog gewassen voor dat geld. Wat zou jij dan wel een 'normale' prijs vinden voor zo'n deken? Gewoon nieuwsgierigheid hoor!
Ik herken jullie verhalen overigens niet. Heb eigenlijk alleen maar positieve verhalen wat betreft de verkoop van paardenspullen via MP. Alle afspraken netjes nagekomen. Vorige week nog 2 pads verkocht en bij de Mc Donals afgesproken omdat ik daar toch vlakbij was, meisje stond er keurig met de centjes. Niks te kalgen dus!