Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Rocamor schreef:Ik had vroegah altijd kerstbomen met kluit, maar door een verhuizing naar de andere kant van het land, de afgelopen jaren steeds die gezaagde. Toch al wel een heel aantal jaar dus gebruik moeten maken van zo'n standaard.
Afgelopen zaterdag kwam ik er pas achter dat je in de standaaard die ik heb, water moet/kunt doen.... Oh....
Blijheid schreef:Prison en Jail zijn twee verschillende dingen. Jail is om mensen vast te houden vóór ze naar de rechter gaan, prison is voor mensen die daadwerkelijk veroordeeld zijn.
Optiwolk schreef:Door even aandachtig het papiertje op mijn nieuwe tefalpan te lezen, ipv dat gewoon open te scheuren, leren dat dat rood bolletje in het midden werkt als een verklikker/ hulp om te weten of je pan warm genoeg is om te bakken.
En dat is niet alleen bij die nieuwe pan zo, maar ook bij al mijn ander Tefal-pannen. Die ik al drie jaar heb...
karuna schreef:Optiwolk, dat wist ik wel. Al heb je er in de praktijk niet heel veel aan overigens.
Een die ik al langer wist maar toen een aha was. En omdat ik van de week de beste man tegenkwam in zijn auto dacht ik er weer aan,
De rijdende rechter is een van de tekenaars van Fokke en Sukkeeen groter verschil kun je bijna niet hebben. Serieus en precies tegenover de wrange humor van beide blootbilligen