Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

petitparis

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 17:00

Mijn vriend stond op het punt "op te geven" :D
Ik heb maar 1 avond kunnen lachen met de omschrijvingen en de idiote selfies :+

En idd denk ook niet dat je met hoge verwachtingen moet gaan Tinderen. Het kan zoals ik intussen al vaker heb kunnen lezen, maar hoe minder verwachtingen, hoe kleiner de teleurstelling en hoe groter de verbazin als er een serieus contact tussen zit.

AnnetteFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 17:05

Precies dat, ik ben ook zonder verwachtigen op tinder gegaan, gewoon met de gedachte leuk tijdverdrijf en ben toch vrijgezel. Vriendlief zat echter al een jaar op tinder en stond op t punt om op te geven :+

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 17:26

Wij zijn inmiddels een goede 2 jaar samen dankzij Tinder :Y) ermee begonnen voor de lol, verschillende mannen gedate & uiteindelijk dus een hele leuke vent gescoord!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 17:30

Ik zie het ook als prima tijdverdrijf en hartstikke lollig!

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 17:37

Lougino schreef:
Er zitten heus niet alleen maar dombo's op tinder, we hebben in dit topic toch ook niet allemaal het IQ van een goudvis? Op alle datingsites/apps zitten mensen van alle 'niveaus' dat is niet persé tinder gerelateerd. Dan moet je naar parship oid daar zitten alle Einsteins. Ik vind het juist wel relaxed dat het zo laagdrempelig is.

Slaat dit op mij? Dan maak je er namelijk je eigen verhaal van!

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 17:39

Yunaa schreef:
Lougino schreef:
Er zitten heus niet alleen maar dombo's op tinder, we hebben in dit topic toch ook niet allemaal het IQ van een goudvis? Op alle datingsites/apps zitten mensen van alle 'niveaus' dat is niet persé tinder gerelateerd. Dan moet je naar parship oid daar zitten alle Einsteins. Ik vind het juist wel relaxed dat het zo laagdrempelig is.

Slaat dit op mij? Dan maak je er namelijk je eigen verhaal van!

Ehm nee dit slaat helemaal niet op jou :(

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 17:47

Ik denk dat als ik doelbewust op zoek was gegaan naar een relatie, ik geen succes had gehad.
Sowieso was ik dan niet bij mn huidige vriend uitgekomen haha :')

Ik was uit op vermaak, gezelschap, beetje babbelen. Beetje babbelen werd meer fwb, en nu dus een relatie. Maar daar zijn we echt langzaam naartoe gegroeid.

En nu ben ik dolgelukkig :+: maar ik zou tinder niet als relatie-app gebruiken. Echt meer voor de lol en "we zien wel".

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 18:03

Haha, eigenlijk hetzelfde verhaal. Ik had geen behoefte aan een relatie en uiteindelijk heb ik mijn vriend ontmoet daar :D

Muga

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 18:27

Doubtless schreef:
Wij zijn inmiddels een goede 2 jaar samen dankzij Tinder :Y) ermee begonnen voor de lol, verschillende mannen gedate & uiteindelijk dus een hele leuke vent gescoord!

Same here! Dolgelukkig samen!

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 18:28

Door dat soort goede verhalen hou ik toch hoop om een leuke relatie ervandaan te plukken haha!

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 21:27

Ik heb bijna een jaar Tinder gebruikt denk ik :'). En nu inmiddels bijna een jaar samen met m'n vriend die ik via Tinder heb leren kennen :D

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 21:43

Courses schreef:
Haha, eigenlijk hetzelfde verhaal. Ik had geen behoefte aan een relatie en uiteindelijk heb ik mijn vriend ontmoet daar :D

+1.

Over twee weken overigens al een half jaar samen *D

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 21:49

CCCCC schreef:
Courses schreef:

+1.

Over twee weken overigens al een half jaar samen *D

Over 2 weken 5 maanden! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 22:40

Ik zit hilarisch geluids opnamen uit te wisselen met iemand :')

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 22:46

Hier 5 maanden samen volgens mij, maar zien elkaar al meer dan een jaar *D
Hij is de eerste en enige tinder-gozer die ik ooit gedate heb haha.

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 23:34

Ik heb binnenkort eerste date waarschijnlijk ☺
Ben benieuwd.

Ik zit er ook vooral voor de lol in die app
Maar vind het leuk dat er wel iets uit zou kunnen komen. Maar ben zeker niet bewust op zoek haha

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 00:01

Wat voor geluidsopnames robijntjah??? <<)

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 00:52

Whaha ik heb een tijd niet getinderd maar ben voor 3 weken terug wel een jongen in het wild tegen gekomen met stappen en gezoend nmrs uitgewisseld appen enz.

Wat denk je, zit ik al m'n matches eens door te kijken.. Staat hij er gewoon tussen!! Waren we 3 maanden gelden een match ~~}>

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 00:55

Nee, ik zag tinder absoluut niet als iets serieus (ik was ook totaal niet kieskeurig, keek niet eens echt naar de profielen meestal want het ging me vooral om grappige oneliners en kijken hoe daarop gereageerd werd :+ ) maarrrrr ik ben inmiddels al ruim 2 jaar heel gelukkig met m'n Tinderman :D Daarvoor een paar dates met andere jongens gehad maar niks serieus verder. Totaal onverwacht dus, voor ons allebei, maar we zijn echt de perfecte match. Dus, hoop dat dat jullie toch een beetje goede hoop geeft!

We hebben samen een koophuis, 2 katten en net een nieuwe auto samen gekocht dus het kan toch wel behoorlijk serieus uitpakken :')

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 01:00

Ik zag Tinder ook totaal niet als iets serieus en nu toch een maand of 5 samen met m'n vriend, door Tinder <3

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 05:16

Gisteren eventjes geappt met tindermans, hij gooide het gelijk op de flirtberichtjes als in: dat ik toch zo'n betoverend gezicht heb enzo, ik ben daar nooit zo goed in via whatsapp dus ik was alleen van het goh hoeist en wanneer gaan we weer daten?
Nou na t weekend n keer want vanaf vandaag heeft hij z'n zoontje.
Toen ineens zegt ie, nou ik ga slapen,moe! En als groet: Later!

:') :') okè, euh ja... Later dan ofzo. Vind t maar gek. weet niet zo goed wat ik hiervan moet denken. Of moet ik er niks van denken.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 07:31

Kenyada schreef:
Gisteren eventjes geappt met tindermans, hij gooide het gelijk op de flirtberichtjes als in: dat ik toch zo'n betoverend gezicht heb enzo, ik ben daar nooit zo goed in via whatsapp dus ik was alleen van het goh hoeist en wanneer gaan we weer daten?
Nou na t weekend n keer want vanaf vandaag heeft hij z'n zoontje.
Toen ineens zegt ie, nou ik ga slapen,moe! En als groet: Later!

:') :') okè, euh ja... Later dan ofzo. Vind t maar gek. weet niet zo goed wat ik hiervan moet denken. Of moet ik er niks van denken.

Zo, dat klinkt als iemand die ik ooit leerde kennen op 'straat'. Was een leuke jongen die van dat promotiewerk deed bij onze faculteit, best leuk om te zien en uiteindelijk via via had 'ie mijn nummer gescoord. Begon hij mij te appen kreeg 'ie ineens een beetje 'kuren', bleek 'ie ook een zoontje te hebben en vervolgens wimpelde hij me af :+

Smurflin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 09:14

Kenyada, klinkt bij mij meer alsof hij niet echt interesse heeft. Anders zou hij zich wel anders opstellen.

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 22:29

Had m'n account even verwijderd aantal weken geleden omdat er veel matches en berichten stonden waar ik niks mee deed en nu kan ik mij niet aanmelden meer. Krijg steeds een foutmelding. Iemand nog meer last van?!

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 22:33

Afbeelding

Jaa... ik heb ze gevonden!! Ik had liever een schimmel gehad, maar je kunt niet alles hebben he :')