Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 00:04

xxxdonja schreef:
vuurneon schreef:
Black beauty ook niet bij gehuild, nee ook niet bij Bambi! Dan moet je met zwaarder materiaal komen :D

[ Afbeelding ] ;( ;( ;(

Ik het kader van de lion King, toen ik 4 jaar was ging ik met mijn ouders naar de bios voor deze film, helemaal overstuur doordat die stomme Simba zichzelf in gevaar moest brengen (en dood bang voor de hyena's) een paar weken later gingen we nog een keer samen met mijn neefje...
En ik heb keihard de hele bioscoop bij elkaar geschreeuwd :+.

Eerst keihard NEEEEEEEE toen die stomme Simba ging brullen... en daarna hem toegeschreeuwd dat hij stom was omdat het de vorige keer ook mis ging :+.
Dat hij moest leren van zijn fouten :').
Ik geloof dat ik toen al een bijdehand kind was en niet helemaal begreep dat een film leeuwtje niet kon leren van zijn fouten :') _O-

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 00:05

BlondCowgirl schreef:
M_D_H schreef:
Soms is een bitch zijn wel echt handig :+

Yes! Er is dus nog hoop voor mij! _/-\o_ _O-

Absoluut :))

Yvankaxx

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 00:14

Bij dierenfilms huil ik niet, maar bij over mijn lijk, liefde voor later en dat soort films/series... tranen met tuiten :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 00:14

Ik heb alleen gehuild bij achtste groepers huilen niet omdat er net een kindje in Ommen was doogegaan aan kanker. En bij plop in het moeras. Plop verdronk bijna. ;( Maar toen was ik 4.

Verder huil ik niet snel bij films. :n Ik heb zelfs niet gehuild op de begrafenis van mijn Oma. :o

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 00:20

Ik heb gelachen op de uitvaart van mijn schoon opa omdat mijn nicht van de koude kant een werkelijk vreselijk gedicht had geschreven. eerst dacht ik nog; ach, wat lief haar dochter heeft het geschreven! Dat veranderde snel in een 'o my... Zij heeft het geschreven!'. Het was een gedicht die geschreven was in de stijl van een zeer eenvoudig sinterklaasgedicht, dat je het volgende rijmwoord al kan raden. Ik vond het echt erg dat ik erom moest lachen, want al haar liefde zat er in maar o het was echt hilarisch slecht :')
'Opa is nu dood, straks eten wij brood'. Dat niveau :') (en een soortgelijke zin zat er in... :') )

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 00:21

Mijn oma's dienst was een hele strenge kerkelijke dienst met veel liederen zingen en geen leuke verhaaltjes oid. De dominee vertelde wat over haar en gaf een intens lange preek. En we zongen liedjes uit het liedboek. }:0 Sorry maar dat emotioneert mij niet. Dat irriteert. :o

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 00:24

MarlindeRooz schreef:
Mijn oma's dienst was een hele strenge kerkelijke dienst met veel liederen zingen en geen leuke verhaaltjes oid. De dominee vertelde wat over haar en gaf een intens lange preek. En we zongen liedjes uit het liedboek. }:0 Sorry maar dat emotioneert mij niet. Dat irriteert. :o

Ah zo'n dienst waarbij 5 minuten voelen als 50 :=

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 00:26

1,5 uur lang. :j

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 00:30

over begrafenissen gesproken ... ik ben naar buiten gelopen en heb een halfuur bij moeten komen van t lachen mijn oom die begon een preek en ik (die best wel niets met geloof heeft) lachte hem werkelijk waar uit :') ook alles wat mis kon gaan is daar ook misgegaan van kerkdeuren die blokkeerden tot de lijkwagen die niet meer startte :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 00:33

... Ik zat net filmpjes en foto's te kijken van een man die schilderijen maakt met zijn snikkel. :')

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 00:40

MarlindeRooz schreef:
... Ik zat net filmpjes en foto's te kijken van een man die schilderijen maakt met zijn snikkel. :')

Linkje? :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 00:43

Google maar op "Brent Ray Fraser". :')

Krijg je zoiets, deze is netjes.
Afbeelding

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 00:47

...... Juist

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 00:48

Ik ben boos op de assistente van de huisarts die zei dat ik minstens 2x per jaar een stopweek van de pil moest houden. Ik was helemaal in de stress want wanneer dan! Blijkt dat ik dat ding zonder gevolgen door kan slikken zo lang ik wil. Pfff. F*ck you :').

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 00:49

Precies mijn gedachten.

Nog een confession: Dit is al de 3e keer vandaag dat ik meer weet over de snikkel van een man dan ik wil weten. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 00:51

Catnip schreef:
Een confession dan: ik ben een hele meter zestig, en ik ben er trots op :Y)

En ik ben dan 1.87 en er ook trots op :))

ierusju

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 00:57

Danique schreef:
Ik ben boos op de assistente van de huisarts die zei dat ik minstens 2x per jaar een stopweek van de pil moest houden. Ik was helemaal in de stress want wanneer dan! Blijkt dat ik dat ding zonder gevolgen door kan slikken zo lang ik wil. Pfff. F*ck you :').

Totdat je er doorheen breekt op een moment dat net niet uitkomt. Voor je lichaam is het ook gezonder om soms te stoppen. En het is heel fijn om zelf te bepalen wanneer.

Confession:
Ik hou van gezelligheid, maar ik vind het heel fijn om helemaal alleen te zijn. Dat niemand wat tegen me zegt, tegen me zeurt. Dat ik gewoon alleen ben. Soms vind ik andere mensen gewoon vervelend :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 01:03

ierusju schreef:
Danique schreef:

Totdat je er doorheen breekt op een moment dat net niet uitkomt. Voor je lichaam is het ook gezonder om soms te stoppen. En het is heel fijn om zelf te bepalen wanneer.

Confession:
Ik hou van gezelligheid, maar ik vind het heel fijn om helemaal alleen te zijn. Dat niemand wat tegen me zegt, tegen me zeurt. Dat ik gewoon alleen ben. Soms vind ik andere mensen gewoon vervelend :')

:j Was me wel bewust van doorbraakbloedingen etc maar ik ga in januari een paar maanden naar het buitenland als duikinstructeur, dus toch wel fijn om te weten dat ik niet na iedere duik naar de boot-WC hoef te rennen met m'n volgelopen tampon :')

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 01:24

Ja. Een confession, mijn paard heeft het etensbakje van een ander paard naast mij opgegeten. Was niet zo veel gelukkig. Maar ik durf dit niet tegen stalgenoten te zeggen omdat ik geen zin heb in hun reactie. Het moddert namelijk niet bepaald met een aantal. Weet heel toevallig dat ie hetzelfde krijgt dus heb hwt gewoon uit mijn eigen voerton gehaald

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 02:50

ierusju schreef:
Danique schreef:

Confession:

Kan dan best zijn dat je dan hypersensitief bent, komt me erg bekend voor... :D

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 02:52

MarlindeRooz schreef:

Mijn oma was ook katholiek, en voor de begravenis zei een kennis van mij dat ze dan wijwater 'met zo'n pleeborstel' over de kist gingen...

Was niet helemaal netjes, maar op het moment dat het gebeurde gingen mijn mondhoekjes wel eventjes omhoog.

:o

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 07:15

Moet gelijk weer aan iets denken :')
Een neefje van mij ging alleen en voor in de kerk een nummer zingen.
Maar dat klonk dus echt verschrikkelijk vals (deels door de zenuwen).
Ik kreeg dus de slappe lach en heb echt mijn best moeten doen om het te verbergen.
Uiteindelijk zat ik daar met mijn handen voor mijn gezicht en schokkende schouders.
Een paar dachten dat ik aan het huilen was en gingen me troosten :')
Kon echt mijn opa voor me zien in zijn blauwe overal en klompen mopperend dat het nergens naar klonk :=

Best erg, hij deed zo zijn best..

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 07:56

Hackie schreef:
Kan dan best zijn dat je dan hypersensitief bent, komt me erg bekend voor... :D

Ik vind het vervelend dat je tegenwoordig direct stickertjes opgeplakt krijgt als je een bepaalde eigenschap hebt. Niet persoonlijk naar jou gericht hoor Hackie!

En, na het googelen van de snikkel-schilder-guy kwam ik weer tot de conclusie dat piemels echt heel erg raar zijn. Wat ik me dan wel weer afvraag, zou hij dan wel waterverf gebruiken? Elke keer je pielala wassen met terpentine is niet heel gezond lijkt me?

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 08:49

Ik ben nu toch wel heeeel benieuwd wat mijn huisgenoot gaat doen. Hij moet om 8 uur beginnen en is nu nog met de hond op pad, dus hij zal wel nog een dag ziek zijn.. MAAR hij geeft vanavond een etentje voor collega's (waaronder wat mensen die boven hem staan). Als hij nou vandaag niet gaat werken, maar dat wel door zet dan zet hij zichzelf gigantisch voor banketstaaf en is hij naar voor mijn gevoel ook al zijn geloofwaardigheid kwijt in het bedrijf :=

Ik zou vanavond eigenlijk ook gaan, maar ik zit te twijfelen of het wel verstandig is gezien ik mijn imago op kantoor gewoon goed wil houden. Met dergelijk gedrag hoef ik niet geassocieerd te worden.

Maar ach, zo eerst maar eens lekker shoppen voor een leuk jurkje voor het bedrijfsfeestje van zaterdag :D

Edit. Nope. Hij gaat niet werken. :n

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 10:46

Confession: Ik voel me heel gemeen, maar ik zag vandaag een foto van iemand op bokt en die wenkbrauwen... Dan denk ik echt: Zegt niemand in haar omgeving dan dat het er niet uit ziet? :')