Oh die bloemenpuzzel is ook echt prachtig zeg! Die lijkt me wel echt pittig om te leggen, of viel het mee? Die Rio de Janeiro is ook echt tof! En die orka’s steelt m’n hart… Maar ik heb ook echt wat met orka’s al sinds ik jong ben dus ik word echt instant happy bij het zien van die puzzel haha hij lijkt me wel echt pittig met al dat paars, maar jeetje wat is ie prachtig! Benieuwd naar je nieuwe kringloop puzzel en de rest wat je nog gekocht had daar!
MaTuMi
Leuke verjaardag cadeau’s gekregen zie ik!
Tancreda4
Oh die is ook echt prachtig zeg! Lijkt me wel een flinke uitdaging ook, dus nog geen verkeerd idee dat je voorganger ‘m in 2 delen heeft gedeeld. Ziet er echt al mooi uit wat je so far gelegd hebt.
nevica
En zeker dan even gebruik maken van een financieel meevallertje, jezelf even verwennen. Benieuwd welke je dan nu precies gaat kopen, veel shop plezier hihi. En ja inderdaad, het is echt fijn om uit een aantal puzzels te kunnen kiezen wanneer je aan wat nieuws begint.
—
Ik maakte net Sleeping Beauty van Thomas Kinkade af en wat is ie ook weer zo ontzettend mooi - baal dat ik de puzzels nooit echt mooi op de foto krijg, maar ze zijn echt prachtig. Ik heb dus weer eentje af, en dat betekent dat ik weer een nieuwe Disney koop haha. Heb m’n oog laten vallen op Alice in Wonderland, ik word echt instant blij als ik die afbeelding zie. Hij lijkt me echt fantastisch om te leggen, dus die krijgt nu voorrang en word de volgende Disney.
Ook hier zaten weer personages verstopt uit andere films zoals Bambi, zazu van the Lion king, 1 van de muisjes uit cinderella en zoals in elke puzzel so far; Tinkerbell.

Zodra ik Sleeping Beauty opgeruimd heb, ga ik met de puzzel beginnen die ik van een vriendin had en hierboven ergens al eens liet zien; that’s life. Wel even leuk om weer een soort comic/getekende puzzel te doen nu en de Disney dan ook af te wisselen.