die grap was goed. Hier heeft het net even geregend.
Ils_K
Geplaatst: 25-12-14 21:30
Ik wil zo graag sneeuw, en nu is er een grote kans dat er in noorden niks valt zaterdag
gohya
Geplaatst: 25-12-14 21:35
Ik vond het geen leuke grap.
Briiet
Geplaatst: 25-12-14 21:38
gohya schreef:
Ik vond het geen leuke grap.
quartel
Geplaatst: 25-12-14 22:46
Flinke hoos buien gehad op de terugweg. Eenmaal weer op stal begon het daar ook te vallen.......net zo lang tot ik mijn paard weer binnen had staan Dat is dan 2 x prijs schieten vandaag Ik hoop dat morgen beter word.........
Hier regende het net vuurpijlen en knallen..mijn fijne overburen staken even voor de visite hun illegale meuk af , ik kon mijn paarden van de muur schrapen zo waren ze geschrokken ( zijn dan paarden mensen he die hun paarden wegbrengen zodat ze die van de buren kunnen wegschieten ) politie kwam toevallig voorbij maar volgens mij kregen ze alleen een waarschuwing gelukkig ging het regenen en gingen ze naar binnen.
Agossie
Geplaatst: 25-12-14 23:19
tootje, meteen de politie bellen! Ze zijn er heel streng op.
Edit... duh... Ik lees gewoon na het posten pas verder. Erg jammer dat de politie niet heeft getreden...
quartel
Geplaatst: 25-12-14 23:19
Helaas heeft mijn paard medische redenen om op stal te moeten agossie. Ik zou het zelf ook liever anders zien maar het is zoals het is helaas.
Ik begreep dat er een waarschuwing voor gladheid gegeven werd voor vannacht...... Ook voor morgen avond.....rij dus maar voorzichtig.
Blegh tootje.......ik heb zo een hekel aan vuurwerk sind ik een paard heb. Mijn hond is er ook doodsbenauwd voor en de katten ook. Altijd weer blij als die onzin achter de rug is.
Volgens buienradar moet het op sommige plekken nu nat sneeuwen. Overigens geloof ik zo dat het morgen glad gaat zijn. De bodem is nog zo nat.
Ik heb een hond en een paard dat totaal niet bang zijn voor vuurwerk. De hond kijkt alleen maar, en als de knallen te erg worden legt ie z'n oren plat en steekt ie z'n kop/oren onder me oksel. Paard kijkt alleen maar als het echt onverwachts veel knallen zijn. Daar wandel ik rustig op oudjaarsdag nog mee buiten. Ben erg benieuwd wat me 4 jarige gaat doen. Anders is het leuk om haar te leren dat het niet eng is.
Zelf haat ik vuurwerk. Ooit heb ik me er aan gebrand en ik vind het niks als het in me buurt is.
Hier nu -1 en de straten zijn nog goed nat van de regen..........zal een leuke glijbaan worden ben ik bang. Agossie; ik had hetzelfde kunnen schrijven. 2x geprobeerd op te zadelen. Het leek mooi weer. paard bijna gepoets........regen. 2e keer hetzelfde maar toen hagel. Ik was er wel klaar mee en heb mijn spullen maar weer terug gebracht. Morgen werken en dan weekend en hopelijk kan ik dan wat gaan doen met paardlief.
Ik had nog niets gedaan met paard. Zij stond nog op de paddock toen ik de bui aan zag komen. Keek nog eens goed naar de lucht, toen even Buienalarm gecheckt... Toen buienradar... toen KNMI... En toch dacht ik "Over zo'n 1,5 uur heb ik 25 minuten om droog te rijden. Doen we niet. Morgen is er weer een dag." En morgen zou het schitterend weer worden en heb ik andere plannen...
Net terug op heen weg half 12 moesten we al krabben nu is alles bevroren zelfs de brievenbus klep en de strooiwagen (en sirenes ) maken over uren koud is het iig
Hier ook droog, niet gevroren en geen wind... Maar buienradar voor vannacht en morgen ziet er echt niet feestelijk uit... het land kleurt geel vannacht
Hier flink gevroren,strak blauwe lucht en geen wind.Gisteravond nog regen gehad terwijl het -0 was. Voor vandaag ook Code Geel afgegeven door het KNMI, vanwege gladheid.
dejavu
Geplaatst: 26-12-14 10:22
-0 bestaat niet.
Weeronline geeft voor morgen in het oosten flinke sneeuw aan. Straks maar wat boodschappen doen zodat ik er morgen niet uit hoef. Brengt me meteen in de gelegenheid om mijn administratie op orde te brengen. Verder heb ik er geen zin in natuurlijk. Mooi gezicht die sneeuw, maar het ontregelt alles.