Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
joyce2 schreef:Ik hoef mezelf niet echt te motiveren, want ik schrijf omdat ik het leuk vind om te schrijven. Als ik inspiratie heb gaat het gewoon allemaal vanzelf en door te bloggen kan ik mijn schrijfstijl verder ontwikkelen (vooral grammaticaal, want dat is niet mijn sterkste punt). Als ik toevallig anderen met m'n blog kan entertainen is dat mooi meegenomen, want eerlijk is eerlijk, bloggen wordt veel leuker wanneer je weet dat je een "achterban" hebt![]()
Verder verwacht ik niet dat ik wat terug ga krijgen voor de tijd/energie die ik in mijn blog steek. Al zou het wel leuk zijn als we mede "camper lovers" leren kennen, misschien wat leuke tips krijgen, of als het me kan helpen in mijn zoektocht naar een nieuwe baan (hiervoor deed ik een stuk marketing voor een bedrijf, waarbij ik ook veel moest schrijven, dus ik zou mijn blog kunnen gebruiken bij het samenstellen van een portfolio). Wat verwacht jij er zelf dan voor terug te krijgen?
Qua mijlpalen: ik ben wel iemand die regelmatig even de statistieken checktAls ik dan zie dat mijn bericht "Welkom Thuis" in minder dan een week tijd al 200x is bekeken, vind ik dat toch wel tof
Misschien is dat wel heel weinig hoor, geen idee wat jullie in een week tijd aan views halen op een bericht, maar als ik het vergelijk met mijn zakelijke blog is ons camper avontuur toch een stuk populairder, haha.
Emmaa_ schreef:Ik heb eerst een tijdje m'n blog op Blogspot gehad, en toen ben ik overgegaan op mijn eigen domein. Als je op een eigen domein wilt werken kan dat geloof ik niet via Blogger, maar ik merk nu heel duidelijk dat ik het gewoon veel fijner vind werken met Wordpress. Denk dat het met de opties en de plugins te maken heeft. Oh, en iets wat mij ongelofelijk erg irriteert bij Blogger, bij andere mensen dan, is dat ik niet kan reageren met mijn URL en naam, maar dat ik het via mijn Google account moet doen...
xSaarSaar schreef:Ik ben bezig met de overstap van blogger naar wordpress, en achter de schermen ben ik druk bezig er alles flitsent uit te laten zien. Grootste probleem: een mooie theme. Ik wil iets straks, minimalistisch, zwart/wit en mét sidebar. Iemand nog tips?