Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Juudith

Re: Bloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 14:39

Ooh dat heb ik ook wel eens gehad ja! normaal let ik er ook niet echt op aangezien ik dan vaak aan het werk ben, maar nu viel het op haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 09:01

Meestal staat het een uurtje nadat ik mijn post geplaatst heb ook wel online bij Bloglovin, maar soms duurt het even...

Heb een heerlijk weekend gehad en nu genoeg bij te lezen zie ik :D
Zelf heb ik strand nagels online.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 09:22

Cool DnT, die strand nagels! Alleen zou ik zelf voor een iets meer turquoise blauw kiezen, maar ik heb gewoon een zwak voor die kleur :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 09:25

Turquoise blauw heb ik niet, die kleur vloekt als de neten met mijn huidskleur :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 12:50

Anderhalve week niet geblogd, oeps.. Maar ik heb vandaag wel een positief feitje te delen, ik ben namelijk eindelijk afgevallen. Ik had niet verwacht dat ik het ooit zou zeggen, maar ik ben trots op mezelf!

Health Journal #3: Feestje!

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 12:56

Wat goed Emmaa! Het begint met een kilo, ook al is het er maar 1. Het worden er vanzelf meer!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 13:00

Thanks :D Het geeft gelijk weer een soort motivatie boost om deze week nog beter m'n best te doen en dan weer een kilo eraf te krijgen *\o/*

Rienepien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 14:35

Ik heb net mijn derde blogpost online! Al veel positieve reacties ontvangen (nog wel enkel van bekenden, maar het is een mooi begin) en dat motiveert me om bezig te blijven met schrijven. Het begin zal naar mijn verwachting altijd lastig blijven, want het kost heel veel tijd om een blog te ontwikkelen dat de moeite waard is, maar de eerste weken/maanden/jaren krijg je hier nog niet veel voor terug. Iedere nieuwe kijker geldt voor mij nu al als een beloning waar ik veel plezier uithaal, maar je hoopt natuurlijk dat je blog ooit een keer echt van de grond komt. Hoe blijven jullie jezelf motiveren en wat is voor jullie een echte mijlpaal geweest?

Ik ben begonnen met een nieuwe reeks: 'Waar het hart vol van is...'. Een soort van 'favorieten', maar dan net ietsje anders :).

http://tout-ou-rientje.blogspot.nl/

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 15:50

Ik hoef mezelf niet echt te motiveren, want ik schrijf omdat ik het leuk vind om te schrijven. Als ik inspiratie heb gaat het gewoon allemaal vanzelf en door te bloggen kan ik mijn schrijfstijl verder ontwikkelen (vooral grammaticaal, want dat is niet mijn sterkste punt). Als ik toevallig anderen met m'n blog kan entertainen is dat mooi meegenomen, want eerlijk is eerlijk, bloggen wordt veel leuker wanneer je weet dat je een "achterban" hebt :D

Verder verwacht ik niet dat ik wat terug ga krijgen voor de tijd/energie die ik in mijn blog steek. Al zou het wel leuk zijn als we mede "camper lovers" leren kennen, misschien wat leuke tips krijgen, of als het me kan helpen in mijn zoektocht naar een nieuwe baan (hiervoor deed ik een stuk marketing voor een bedrijf, waarbij ik ook veel moest schrijven, dus ik zou mijn blog kunnen gebruiken bij het samenstellen van een portfolio). Wat verwacht jij er zelf dan voor terug te krijgen?

Qua mijlpalen: ik ben wel iemand die regelmatig even de statistieken checkt ;) Als ik dan zie dat mijn bericht "Welkom Thuis" in minder dan een week tijd al 200x is bekeken, vind ik dat toch wel tof :D Misschien is dat wel heel weinig hoor, geen idee wat jullie in een week tijd aan views halen op een bericht, maar als ik het vergelijk met mijn zakelijke blog is ons camper avontuur toch een stuk populairder, haha.

Rienepien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 17:12

joyce2 schreef:
Ik hoef mezelf niet echt te motiveren, want ik schrijf omdat ik het leuk vind om te schrijven. Als ik inspiratie heb gaat het gewoon allemaal vanzelf en door te bloggen kan ik mijn schrijfstijl verder ontwikkelen (vooral grammaticaal, want dat is niet mijn sterkste punt). Als ik toevallig anderen met m'n blog kan entertainen is dat mooi meegenomen, want eerlijk is eerlijk, bloggen wordt veel leuker wanneer je weet dat je een "achterban" hebt :D

Verder verwacht ik niet dat ik wat terug ga krijgen voor de tijd/energie die ik in mijn blog steek. Al zou het wel leuk zijn als we mede "camper lovers" leren kennen, misschien wat leuke tips krijgen, of als het me kan helpen in mijn zoektocht naar een nieuwe baan (hiervoor deed ik een stuk marketing voor een bedrijf, waarbij ik ook veel moest schrijven, dus ik zou mijn blog kunnen gebruiken bij het samenstellen van een portfolio). Wat verwacht jij er zelf dan voor terug te krijgen?

Qua mijlpalen: ik ben wel iemand die regelmatig even de statistieken checkt ;) Als ik dan zie dat mijn bericht "Welkom Thuis" in minder dan een week tijd al 200x is bekeken, vind ik dat toch wel tof :D Misschien is dat wel heel weinig hoor, geen idee wat jullie in een week tijd aan views halen op een bericht, maar als ik het vergelijk met mijn zakelijke blog is ons camper avontuur toch een stuk populairder, haha.

Je blog ziet er al leuk uit! Zeker iets waarvan ik de vorderingen wil blijven volgen :).

Ik heb schrijven altijd al heel leuk gevonden en doe het al jaren voor mezelf, zonder dat iemand anders het leest. Schrijven is ook iets waar ik eventueel mijn werk van zou willen maken, al weet ik nog niet precies in welke vorm. Door het opzetten van een blog, hoop ik het schrijven beter in mijn vingers te krijgen. De blog ben ik dus echt voor mijzelf gestart, maar ik hoop ook dat ik mijn persoonlijke vorderingen in het schrijven na een bepaalde periode kan gaan aflezen in (bijvoorbeeld) een stijging van lezers of betere kritieken. Zoiets is voor mij ook belangrijk om door te kunnen blijven gaan en in mezelf te blijven geloven, maar ik besef ook dat zoiets tijd nodig heeft.

Wat verwacht ik er voor terug te krijgen? Verwachtingen zijn gevaarlijk, dus die probeer ik te vermijden. Ik heb besloten echt in kleine stappen vooruit te kijken en voor nu hoop ik dat ik, zoals jij ook al zegt, een achterban kan gaan ontwikkelen met mensen die mijn blog voor hun eigen plezier lezen. Mocht dat ooit gebeuren, dan kijk ik weer verder :). Voor nu ben ik al blij als een kind als mijn eigen vader (die gedwongen wordt om alles te lezen) zegt dat ik 'goed mijn best gedaan heb' :') .

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 17:15

Ik ben bezig met de overstap van blogger naar wordpress, en achter de schermen ben ik druk bezig er alles flitsent uit te laten zien. Grootste probleem: een mooie theme. Ik wil iets straks, minimalistisch, zwart/wit en mét sidebar. Iemand nog tips? :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 17:18

Ik wissel elke 2 weken oid van thema omdat ik er telkens niet tevreden over ben, dus ik denk niet dat ik je daarmee kan helpen :') Maar als je hulp nodig hebt met het inhoudelijke geneuzel van het overzetten moet je maar een gil geven, ik heb het helemaal bij mezelluf gedaan en is gewoon goed gelukt haha

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 17:58

Hmmmm, ik ben ook een beetje aan het twijfelen om over te gaan naar wordpress.
Volgens mij is het veel makkelijker om dat te koppelen aan je domeinnaam, of niet?

Hoor sowieso dat meer mensen voor Wordpress kiezen ipv Blogspot, maar wat zijn de verschillen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 18:07

Ik heb eerst een tijdje m'n blog op Blogspot gehad, en toen ben ik overgegaan op mijn eigen domein. Als je op een eigen domein wilt werken kan dat geloof ik niet via Blogger, maar ik merk nu heel duidelijk dat ik het gewoon veel fijner vind werken met Wordpress. Denk dat het met de opties en de plugins te maken heeft. Oh, en iets wat mij ongelofelijk erg irriteert bij Blogger, bij andere mensen dan, is dat ik niet kan reageren met mijn URL en naam, maar dat ik het via mijn Google account moet doen...

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 19:57

Emmaa_ schreef:
Ik heb eerst een tijdje m'n blog op Blogspot gehad, en toen ben ik overgegaan op mijn eigen domein. Als je op een eigen domein wilt werken kan dat geloof ik niet via Blogger, maar ik merk nu heel duidelijk dat ik het gewoon veel fijner vind werken met Wordpress. Denk dat het met de opties en de plugins te maken heeft. Oh, en iets wat mij ongelofelijk erg irriteert bij Blogger, bij andere mensen dan, is dat ik niet kan reageren met mijn URL en naam, maar dat ik het via mijn Google account moet doen...

Dit vind ik inderdaad ook echt het nadeel van blogger.
Ik gebruik het zelf ook en moet zeggen verder vind ik hem heel fijn. ( heb wel gewoon mijn eigen domeinnaam etc dus dit kan wel ).
Ook heb ik heel lang uit moeten pluizen hoe ik het icoontje wegkreeg maar dat is inmiddels ook gelukt haha.

Wordpress wou ik dus ook graag maar nu ik het allemaal heb zoals ik wil zie je maar aan een ding dat ik blogger gebruik. Misschien als ik wat meer verstand van alle dingen krijg dat ik nog overstap haha :P

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 19:58

xSaarSaar schreef:
Ik ben bezig met de overstap van blogger naar wordpress, en achter de schermen ben ik druk bezig er alles flitsent uit te laten zien. Grootste probleem: een mooie theme. Ik wil iets straks, minimalistisch, zwart/wit en mét sidebar. Iemand nog tips? :+

ik was altijd zo jaloers op jou sneeuw op je blog .. dat moet deze winter wel weer terug hoor Saar! hahaa

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 22:14

Ik ben heel tevreden over Blogger, maar goed, ik zocht gewoon een stukje webruimte om mijn verhaaltjes neer te plempen ;) Als ik het groots aan zou willen pakken zou ik een blog/theme helemaal naar wens laten maken! Maar dat komt meer omdat ik vaak wel leuke ideeën in mijn hoofd heb, maar dit niet zelf ontworpen krijg :D

@Rienepien: We hebben een beetje dezelfde insteek dus, grappig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 00:54

Ik heb er ook wel eens aan zitten te denken om mijn grafische vrienden te vragen om een persoonlijke layout voor me te bouwen, maar ik wissel zo vaak en heb eigenlijk nooit een idee van wat ik nou mooi ga vinden. Dus wordt naar de toekomst verschoven :))

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 07:42

Tja, ik doe een grafische opleiding en kan het zelf helemaal ontwerpen, maar bouwen kan ik het niet. :')
Alhoewel ik met een paar tutorials toch meestal wel een heel eind kom.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 08:33

Ik ben ook heel tevreden over Blogger, heb eigenlijk nooit problemen.
Voor wat ik met mijn blog wil, voldoet het meer dan prima!

Als ik het wat professioneler aan zou willen pakken, dan zou ik toch voor een eigen domein gaan.

Vandaag een neutrale kleur, met een beetje glitter :D

Have a little faith

missRosanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 09:46

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 11:39

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 12:02

Ik ga weer eens bijlezen bij jullie, ik heb de laatste tijd echt weinig tot niet geblogd, ik weet niet waar ik het over moet hebben of ben te druk met 1001 andere dingen :+ Komkommertijd zullen we maar zeggen.

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 12:03

Leuke post Joyce! Echt gadverdarrie al die spinnen ulgh, kan me helemaal voorstellen hoe je je gevoeld hebt haha!

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 12:10

Bedankt! Het was ook echt super super super ranzig, brrrr.... Blij dat ik dat goed over heb weten te brengen, hahaha.