[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Imke1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 19:06

Emmaa_ schreef:
Ik vind die riemen ook echt 100x niks, gewoon écht niet mijn ding

inderdaad. statement riemen zijn ook niet echt mijn ding. Die kettingen vind ik idd wel erg leuk :)

Anoniem

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 19:10

Ik denk dat het bij mij ook wel komt omdat het er gewoon heel raar uit ziet op mij. Ik ben niet de slankste, maar ik heb wel een heeeele dunne taille. Als ik dat soort riemen ga dragen moet ik ze op mijn heupen hangen zodat het nog een beetje afkleed. Als ik hem in mijn taille doe accentueert dat alleen maar en ziet het eruit alsof ik in zo'n ouderwets korset rondloop die je hele taille bij elkaar snoert

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 19:23

Ik heb ook zo'n riem, die zat ooit bij een rokje wat ik kocht, maar ik geloof niet dat ik hem ooit gedragen heb. Dat rokje ook niet trouwens. :+
Een smal riempje in een opvallende kleur vind ik leuker. :j

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 19:37

Ik vind het juist mooi als je taille zo geaccentueerd wordt. En houd dus ook van die pin up looks haha. Loop zelf niet in zulke kleding, maar wat een mooie vrouwen! Ik probeer juist ook mijn taille te benadrukken, omdat ik anders 500 kilo lijk :')

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 21:02

Ik vind het wel mooie riemen, maar ik had er laatst 1 bij de h&m besteld en die stond me niet en hij zat niet lekker :P

Hier mensen wel eens bij boohoo.com besteld? Er staat voor levertijd 5-14 dagen, hoe snel hadden jullie het binnen?
Wil dit jurkje voor een gala over net iets minder dan 2 weken...:
http://www.boohoo.com/europe/new-in/kel ... t/azz41332

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 21:12

Whoooooowww steady girls! 2 pagina's op 1 dag rust aan even bijlezen haha!

Ik wéét trouwens dat er hier een site voorbij is gekomen waar alle kortingsbonnen van de H&M op staan, maar ja euh welke pagina? Heb even snel gebladerd maar vind ze niet echt

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 21:13

Deze?
http://www.hm-kortingscode.nl/

Ik had vandaag mijn houthakkersblouse aan, bij mijn broek in, iedereen kijken alsof ik wat geks aan had. :+
en de alternatieven uit mijn klas had je moeten zien kijken. :')
Ik zit echt op zo'n blousjes met colbertjes of lompe truien school. :')
Laatst bijgewerkt door MarlindeRooz op 02-12-13 21:16, in het totaal 1 keer bewerkt

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 21:14

Ohh houthakkersblouse, leuk!
En dank je voor de site

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 21:16

ik google altijd gewoon kortingscode H&M en dan krijg je een hele rits aan pagina's met kortingscodes. :)

Ik ben in zo een ontzettende shop mood, maar ik kan niet vinden wat ik bedoel.. ik weet zelf ook eigenlijk niet wat ik bedoel. Ik merk echt dat ik zo zoekende ben naar een eigen stijl.. Daarnaast vind ik het ontzettend moeilijk om geschikte kleding te vinden voor mijn stage, maar waar ik me nog wel prettig in voel.. (ik mag bv. geen jeans of sneakers aan of een grote slobber trui). Terwijl ik daar juist zo van hou.. :( Heeft iemand nog leuke kantoor proof ideetjes die nog wel wat vlot zijn en niet zo snel een moederlijke "miss etam uitstraling" met zich meebrengen? Niets mis met miss etam overigens, voor ik iemand op de tenen trap, maar jullie snappen wel wat ik bedoel toch? :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 21:19

xFioon schreef:
Ik vind het wel mooie riemen, maar ik had er laatst 1 bij de h&m besteld en die stond me niet en hij zat niet lekker :P

Hier mensen wel eens bij boohoo.com besteld? Er staat voor levertijd 5-14 dagen, hoe snel hadden jullie het binnen?
Wil dit jurkje voor een gala over net iets minder dan 2 weken...:
http://www.boohoo.com/europe/new-in/kel ... t/azz41332

Ahw ik vind boohoo zo leuk, maar ik heb geen creditcard of paypal jammer genoeg haha. Mooi jurkje!

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 22:11

Ik heb wel een creditcard, en wilde laatst een bestelling plaatsen. Kreeg ik een melding dat ze contact op gingen nemen met mn bank.. bestelling is nooit bevestigd.. dus dat werkt ook niet. :(

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 22:20

Flying_Angel schreef:
Oei! Moeilijk dit, een vriendin van mij gaat trouwen in het buitenland en geeft daarna een feestje. Nu ben ik op zoek naar een outfit voor dit feest, ben niet echt een jurkjes type maar wil wel een jurkje aan op zich. Iemand inspiratie ideeën?

Misschien dan een jumpsuit?

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 22:28

@Astaloca, Dat is misschien nog wel een goed idee! Met een leuk jasje eroverheen ofzo! Leuk, iemand nog leuke jumpsuits in gedachte?

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 23:07

Vinden jullie het trouwens ook leuk om voor jullie vriend kleding te shoppen? Zie altijd zoveel leuke dingen voor 'm, jammer dat 'ie niet alles aan wil :')

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 23:18

Ik heb dat altijd met kinderkleertjes. Ik krijg spontaan een kinderwens als ik op die afdeling kijk. :')

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 23:26

Oh jaaa! Had 'm laatst helemaal aangekleed bij de Jack en Jones. Bordeauxrode broek met een leuke grijze trui. Neehoor, vond ie niks :')

Ik had de geniale ingeving om vandaag wat origineels aan te doen: beige skinny, wit hemdje, spijkerblouse, zwarte vans eronder.
Leuk.. totdat mijn beste vriend in dezelfde outfit aan kwam lopen :') Beige broek, wit hemd, spijkerblouse. Heb me doodgelachen _/-\o_

Science90

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 23:29

Het wordt weer de kersttijd! *\o/*
En onverwacht toch nog een kerstgala *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Iemand nog leuke jurkjes gezien de laatste tijd???

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 23:30

Haha _O-

Kunnen jullie later lekker op pad in van die unisex rode gaastra jassen en hetzelfde model fiets! :))

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 23:34

Mijn vriend heeft laatst zelf goede shirts gekocht. Zegt 'ie: "Zie je wel dat ik een goede smaak heb!" Ik: "Valt me weer mee van je! :D" Hij heel trots: "Ik hield jouw smaak in gedachten toen ik ze uitzocht!". Zucht, sukkel is het soms ook hahaha.

En demo_love, bij de H&M en Boohoo.com hebben ze veel gave jurkjes op het moment vind ik!

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 23:43

MarlindeRooz schreef:
Haha _O-

Kunnen jullie later lekker op pad in van die unisex rode gaastra jassen en hetzelfde model fiets! :))

NACHTMERRIE. Echt, zo hoop ik nooit te worden. _O-

Science90

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 23:46

Drunksheep schreef:
Mijn vriend heeft laatst zelf goede shirts gekocht. Zegt 'ie: "Zie je wel dat ik een goede smaak heb!" Ik: "Valt me weer mee van je! :D" Hij heel trots: "Ik hield jouw smaak in gedachten toen ik ze uitzocht!". Zucht, sukkel is het soms ook hahaha.

En demo_love, bij de H&M en Boohoo.com hebben ze veel gave jurkjes op het moment vind ik!

Ooh, boohoo kende ik niet, maar die heeft wel leuke dingen zeg!

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 01:19

MarlindeRooz schreef:
Ik had vandaag mijn houthakkersblouse aan, bij mijn broek in, iedereen kijken alsof ik wat geks aan had. :+
en de alternatieven uit mijn klas had je moeten zien kijken. :')
Ik zit echt op zo'n blousjes met colbertjes of lompe truien school. :')

Haha ik snap echt helemaal wat je bedoeld :') Bij mij dragen ze altijd colbert (zwart, grijs en de wilden felroze en blauw/groen) wit shirt met diepe decolleté, spijkerbroek (en bij een wilde bui een zwarte broek!) en dan UGG's :)) Dat ze dat nooit 's beu raken snap ik ook echt niet!

Heb jullie hulp weer nodig :Y) Heb een (nep)leren broek, maar hoe oh hoe combineren zonder als prutsmuts door het leven te gaan?

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 02:22

BaileyMix schreef:
Heb jullie hulp weer nodig :Y) Heb een (nep)leren broek, maar hoe oh hoe combineren zonder als prutsmuts door het leven te gaan?

Ik combineer mijn nepleren broek gewoon alsof het een spijkerbroek is. Vind alles er wel op passen eigenlijk :) behalve dan mijn blazer met leren mouwen. Word iets teveel leer :+

En qua schoenen mijn witte timberlands of ST regenlaarsjes. Hakken doe ik er nooit onder maar ik ben ook gewoon geen hakken mens :')

*edit; typo

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 08:19

Drunksheep schreef:
Vinden jullie het trouwens ook leuk om voor jullie vriend kleding te shoppen? Zie altijd zoveel leuke dingen voor 'm, jammer dat 'ie niet alles aan wil :')

Heel erg leuk :j
Voor mezelf zie ik ook amper leuke dingen, maar voor hem is overal vanalles *\o/*
Helaas is hij van mening dat zijn kast 'vol zit' en dat ie dus niets gaat kopen. Zucht :')