Emmaa_ schreef:Ik vind die riemen ook echt 100x niks, gewoon écht niet mijn ding
inderdaad. statement riemen zijn ook niet echt mijn ding. Die kettingen vind ik idd wel erg leuk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xFioon schreef:Ik vind het wel mooie riemen, maar ik had er laatst 1 bij de h&m besteld en die stond me niet en hij zat niet lekker
Hier mensen wel eens bij boohoo.com besteld? Er staat voor levertijd 5-14 dagen, hoe snel hadden jullie het binnen?
Wil dit jurkje voor een gala over net iets minder dan 2 weken...:
http://www.boohoo.com/europe/new-in/kel ... t/azz41332
Drunksheep schreef:Mijn vriend heeft laatst zelf goede shirts gekocht. Zegt 'ie: "Zie je wel dat ik een goede smaak heb!" Ik: "Valt me weer mee van je!" Hij heel trots: "Ik hield jouw smaak in gedachten toen ik ze uitzocht!". Zucht, sukkel is het soms ook hahaha.
En demo_love, bij de H&M en Boohoo.com hebben ze veel gave jurkjes op het moment vind ik!
MarlindeRooz schreef:Ik had vandaag mijn houthakkersblouse aan, bij mijn broek in, iedereen kijken alsof ik wat geks aan had.
en de alternatieven uit mijn klas had je moeten zien kijken.
Ik zit echt op zo'n blousjes met colbertjes of lompe truien school.
BaileyMix schreef:Heb jullie hulp weer nodigHeb een (nep)leren broek, maar hoe oh hoe combineren zonder als prutsmuts door het leven te gaan?
Drunksheep schreef:Vinden jullie het trouwens ook leuk om voor jullie vriend kleding te shoppen? Zie altijd zoveel leuke dingen voor 'm, jammer dat 'ie niet alles aan wil