Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Hutcherson

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 22:17

Ik kijk lang leve de liefde en erger me aan de lach van die meid.

En ik wil zand bestellen voor de paddock aan te vullen maar denk je nou dat iets betaalbaars kan vinden die ook leveren aan particulieren?!
Twee jaar terug, toen onze aannemer het bestelde, hadden we 160 kuub voor 2600€ zoiets. En nu heb je daar 38 kuub voor.. -O-

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 00:22

Bedankt voor de tips over skibroeken!

Scapino heb ik m'n huidige (helaas net te kleine) broek van. In de grootste maat die ze daar hebben. Die broek zat afgelopen twee jaar echt zo lekker, baal zo dat die niet meer past |(

Zag Ulla Popken ook voorbij komen, daar ging m'n iritatie over de winkel en het bestellen over :+ hopelijk komt het als nog optijd binnn, maar ben bang van niet.
Ach gelukkig ga ik er toch niet mee skiën, maar iets warms in ook in IJsland wel welkom.

@Hutcherson, mogelijk kust gemeentes aanschrijven? Weet dat hier het zand wat van het strand de boulevard opwaait niet terug gestort mag worden op het strand. Dat ligt dus op het zanddepo, mogelijk dat dat dan goedkoper is.

_Jody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 00:38

kosseh schreef:
Beterschap Luuntje!

Ik erger mij aan winkels en het gezeur vanuit hun kant dat we meer in de winkels moeten komen en minder online.
Van de week meerdere winkels langs geweest, zodat ik kan passen en niet onnodig veel heen en weer hoef te sturen. Helaas hadden ze nergens mijn maat, maar ik kon het wel online bestellen was dan het antwoord. Hoe de maten vielen wist ze niet en er was ook niks vergelijkbaars in de winkel, dus moest maar meerdere maten bestellen.

Zaterdag dus toch maar online besteld. Heb een skibroek nodig voor vakantie van volgende week. Expres er op gelet dat alles stond op in 2 a 3 werkdagen in huis. Top, dinsdag of woensdag (vandaag) dus. Ruim op tijd.
Vannochtend nog niks gehoord, dus stuur een mailtje of het al verzonden is.

Krijg ik nu de inpak melding, van 3 paketjess. Blijkbaar doen ze niet alles in 1 en zit niet eens alles erbij. In deze mail geven ze aan dat verzending nog enkele dagen kan duren -:(-

Hoezo geven ze dan op de site aan dat het in 2 a 3 werkdagen bij je thuis is, als ze het pas na 3 werkdagen gaan inpakken.

Waarschijnlijk is het nu te laat voor m'n vakantie en kan ik vrijdag last minut als nog op zoek naar een skibroek.
Enige eis die ik heb, is passend (liefst niet gelijk €300)... maat 46/48 door bovenbenen/billen, blijkbaar kan je dan niet meer skiën (of iets anders waarbij je een warme waterafstonde broek wilt)

Mocht iemand nog tips weten van winkels waar ze die maat wel op voorraad hebben ik hoor het graag! Mannen skibroeken zijn ook welkom. Alleen ook die vond ik nergens in mijn maat.

Decathlon?

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 05:24

Afweer wakker....
Iets betere nacht gehad maar zoontje is nog goed ziek

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 06:27

Tja doe gezellig mee voor de 2de keer wakker. :wave:

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 06:56

Beterschap voor je zoontje Froukje

Ik was wakker om 4.00 uur na een mooie droom over mijn pony, tot ik wakker werd en besefte dat ze al bijna 7 jaar er niet meer is. Daar ruim 1,5 uur rot door gevoelt en niet kunnen slapen. Daarna nog een soort van in slaap gevallen en toen ging de wekker om 6.30 uur. Ik wil nog slapen.

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 07:34

F_T schreef:
En zo wordt de ergernis ineens een hilarische avond met dank aan 'Examinator' Marlinde :') :D :D :D _O-

[ Afbeelding ]

Wat goed!

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 07:35

Froukje_J schreef:
Afweer wakker....
Iets betere nacht gehad maar zoontje is nog goed ziek

Sterkte vandaag, hopelijk knappen jullie snel op.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 07:59

beterschap voor alle zieken!!

ergernis, vieze koude wind, brr.. ik dacht gister dat de lente was begonnen, helaas nog niet.

we gaan zo condoleren, buurman is 47 jaar geworden ;(

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 08:21

47... ;(
Sterkte

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 08:48

Ik moest vroeg op omdat ze voor de ketel kwamen. Maar ik ben nu alweer moe en ik hang tegen griep aan vermoed ik.

Al en paar dagen wisselend koud en warm en meer moe. Maar heb ook hevige stress gehad deze week. Dat begint nu een beetje tot rust te komen maar mijn lijf heeft wel een tikje gehad.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 09:08

Wat jong... ;(

Ik belde net de consulente van het bouwbedrijf over de klachten en de zorgen die ik heb over de werkzaamheden in mijn huis en ik werd mooi afgekapt door een kattige medewerker met 'ja en mijn inbox zit vol met klachten en vragen van mensen je bent niet de enige en we reageren binnen 24 uur dus ik ga nu ophangen zodat ik aan het werk kan JA? *Klik*' voordat ik inhoudelijk wat kon zeggen. Lekkere service :=
Ik belde om aan te geven dat ik een gesprek wil, maar kreeg de kans niet eens.

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 09:27

Wauw Telpeva, bizar. Door wie is dat bedrijf ingehuurd? Kunnen die iets?

Foto in uitgelicht, klik erop, maar mag het topic niet bekijken?

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 09:31

Aan dat topic bij uitgelicht wordt gewerkt! Dat is een technisch foutje geloof ik.

Het bedrijf is ingehuurd door de woningbouw, het is een heel grote klus (meerdere woonwijken worden tegelijkertijd en kort op elkaar gerenoveerd). Met ook allemaal onder aannemers en ook zzp'ers, de communicatie gaat soms echt flink stroef.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 09:35

wat naar Telpeva. Geen wonder dat ze overlopen van de klachten.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 09:45

Lekker asociaal, Telpeva. Die mogen een 1-ster review krijgen zodra ze klaar zijn.

Mijn zus zegt net dat mijn moeder weer rookt. Stiekem in het klushokje. Zolang ze het stiekem doet zeggen we er niks van, maar als ik het zie, scheld ik haar echt de huid vol. appelflap de kraamtijd van mijn zus afgepakt door dat infarct van de zomer, en dan durft ze die klote sigaretten terug op te pakken.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 09:49

Telpeva echt schokkend maar niet echt een verrassing. Ik heb het idee dat er tegenwoordig maar wat wordt aangerotzooid waar je vooral niks over mag zeggen negatief. -:(-

Denise hiertegen doe je weinig. Haar eigen gezondheid sloopt ze ermee. Dat houd je toch niet tegen vrees ik. En boosworden is begrijpelijk maar ik vrees dat je er weinig tot niks mee bereikt.

Juval gecondoleerd nog, veel te jong |(

Ergernis en ook boosheid hier. Asbest onderzoek vanwege een brand. Goede zaak zou je zeggen. Maar de brand was 31 december :x en gister was er opeens een lintje gespannen bij het achterpad. Dat vanmorgen nog verder is doorgetrokken tot precies de achtertuin en de schutting. Volgens de mannen zou er aan deze kant van het lintje geen asbest liggen. Dat voelt niet echt geruststellend toch. Ze lopen overal bij de achterburen over schuurdaken en bestuderen dakgoten. In die rij het laatste huis wordt ook niet gecontroleerd.

Gezien de zorgvuldigheid en de boosheid van de mannen dat ze er gister pas zijn bijgeroepen, ruim een maand na de brand. Verwacht ik dat ze zeer ruim hebben afgezet. Degelijke bescherming voor zichzelf. Stofzuigers, afgesloten zakken, alle blaadjes in het achterpad zijn opgezogen. En gister percelen hebben doorzocht en asbest aangetroffen waar afgelopen maand kindjes hebben gespeeld. En sneeuwpoppen hebben gemaakt. %) Dus |o voor het onderzoeksburo dat dit een maand te laat heeft opgestart.

Ik heb een collega verloren aan asbestose en dat is iets dat je echt niemand toewenst. :knuffel:
Laatst bijgewerkt door karuna op 05-02-26 10:14, in het totaal 1 keer bewerkt

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 09:51

Cool rijbewijs van Percy.

Jeetje 47 jaaris erg jong.sterkte Juval.

Telpeva logisch al die klachten.
Kan je de woningbouwvereniging contacten?

Wescha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 09:57

Ziekenhuizen… of in dit geval de zorg in Nederland. Aangezien ik op de spoedlijst gezet zou worden (en dus in februari geopereerd zou worden) en dit dus niet gebeurd is wordt de operatie pas in mei. Ik heb gevraagd om alsnog op de spoedlijst gezet te worden. Maar arts is op vakantie. Zorgbemiddeling gebeld. Wachttijd 21 dagen. Maar voordat de intake gepland kan worden is het 2e week maart. Dan nog dossier op vragen. En op de wachtlijst geplaatst worden. Zitten we ook al in april. Zo klaar mee. Heb elke dag hulp in huis nodig ivm de kleine van 1,5.
Ik wil alles zelf weer kunnen

Telpeva wat een horror. Terecht dat je een klacht gaat indienen.
Juval… dat is ontzettend jong. Heel veel sterkte

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 10:30

Mijn boze berichten van gisteravond en vanochtend vroeg bleken voldoende, een aantal leidinggevenden stonden aan de deur om te praten en het werk te controleren, er zijn excuses aangeboden, plannen gemaakt en ook meteen knopen doorgehakt. Ergens vind ik het jammer dat ik geen vlieg aan de muur ben wanneer zij hun personeel gaan aanspreken, een van de mannen was echt kwaad vanwege het niet afgedekte gat in mijn vloer, want hij is ook aansprakelijk als er iemand in valt. En... Er is dus blijkbaar tijdens deze werkzaamheden bij buren verderop al iemand in zo'n gat gevallen, ik zou niet eens het eerste geval zijn als het mis had gegaan.

Een noodoplossing is nu over het gat geplaatst, de badkamer is weer te gebruiken (dat bleek 5 minuten werk...) en de timmerman komt vandaag nog om een blijvende oplossing voor het gat te maken. Het laminaat moet dan ook nog terug worden gelegd, maar dat zien we dan... Denk ik. Eerst zien dan geloven dat daar vandaag nog iemand voor komt :+

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 11:19

Hutcherson schreef:

En ik wil zand bestellen voor de paddock aan te vullen maar denk je nou dat iets betaalbaars kan vinden die ook leveren aan particulieren?!
Twee jaar terug, toen onze aannemer het bestelde, hadden we 160 kuub voor 2600€ zoiets. En nu heb je daar 38 kuub voor.. -O-

Zelfde ergenis, ik zei al, zit er goud door? -O-

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 11:22

Sanniejtjuh schreef:
Hutcherson schreef:

Zelfde ergenis, ik zei al, zit er goud door? -O-

Nee, asbest |(
https://www.nu.nl/binnenland/6384918/as ... p-was.html

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 11:24

Zo traag met boodschappen bestellen ik had echt 0 inspiratie.

En verder buikpijn wat ook blijft. Af en toe krijg ik het ineens ook heel warm en dan weer koud. En moe ,ik zou zo weer in bed kunnen. Klinkt als griep... maar dat wil ik niet dus ik negeer het maar.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 12:16

Telpeva schreef:
Mijn boze berichten van gisteravond en vanochtend vroeg bleken voldoende, een aantal leidinggevenden stonden aan de deur om te praten en het werk te controleren, er zijn excuses aangeboden, plannen gemaakt en ook meteen knopen doorgehakt. Ergens vind ik het jammer dat ik geen vlieg aan de muur ben wanneer zij hun personeel gaan aanspreken, een van de mannen was echt kwaad vanwege het niet afgedekte gat in mijn vloer, want hij is ook aansprakelijk als er iemand in valt. En... Er is dus blijkbaar tijdens deze werkzaamheden bij buren verderop al iemand in zo'n gat gevallen, ik zou niet eens het eerste geval zijn als het mis had gegaan.

Een noodoplossing is nu over het gat geplaatst, de badkamer is weer te gebruiken (dat bleek 5 minuten werk...) en de timmerman komt vandaag nog om een blijvende oplossing voor het gat te maken. Het laminaat moet dan ook nog terug worden gelegd, maar dat zien we dan... Denk ik. Eerst zien dan geloven dat daar vandaag nog iemand voor komt :+

en weer bewezen, klagen op bokt helpt :) :+

_chou

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 12:18

Bij ons in de hogeschool zijn er niet bij elk toilet haakjes om je jas aan op te hangen, bij sommige wel. Toch elke keer een lichte ergenis dat ik om moet lopen voor een toilet waarbij ik mijn jas niet op de grond hoeft te gooien.