Oehlala schreef:Vind dat altijd een lastige, want wanneer beslis je dat de auto het niet meer waard is. Komt ie tot dusver zonder problemen door de apk? (onderhoud en slijtage delen niet meegerekend) voor laten we zeggen 1500 kun je niets vergelijkbaars kopen, en je weet wat je hebt aan de huidige auto. Mijn auto is overigens uit 2001 en heeft meer dan 4 ton op de teller en daar gaat ongeveer ieder jaar tussen de 400-800 euro aan onderhoud en reparaties in. Het voordeel van oudere auto´s is wel dat je bijna alles nog relatief makkelijk en kostentechnisch goed kan repareren.
Hier ook. 2003 en echt wel grote reparaties aan gehad. En nee plat gezegd is die dat niet waard, wel weinig gelopen maar oud en blablabla. Maar ik kan absoluut geen vervanger kopen voor wat die in een jaar kost zelfs met reparaties erbij. Plus dat mijn garage gelukkig meedenkt en ook zegt dat er idd soms dure dingen bijzitten maar dat de auto het wel waard is qua de rest van de auto en vergeleken met een ander kopen. Dagwaarde is niet eens een paar honderd euro, maar dat betekent niet dat het verstandiger is om andere auto te kopen ipv deze te laten maken. Ja, een goedkopere per maand zou veel beter zijn, maar automaat icm ruimte voor rolstoel en km maakt dat een ander gewoon echt heel duur is als je ze al kan vinden.
Maar het heeft me wel een aantal garages gekost voordat ik een fijne vond die ook redelijke prijzen vraagt, overlegt voordat ze werk uitvoeren en eerlijk zijn. Maakt ook dat ik enorm bang ben voor een ander die door dom gedrag schade maakt want geen enkele verzekeraar gaat dus meer als paar honderd euro ervoor betalen en dan kan je dis door fout van een ander zonder auto komen te zitten 
Hier ook alweer winter dekbed en dikkere kleding. Lijf schreeuwt het uit maar nog irritanter is bij het paard. 7 graden vannacht en normaal is dat winterdeken want paard kan niet tegen kou. Maar overdag 17 en dus zonder. Heb vannacht wrl iets dikker opgedaan maar nog niet de winterdeken djs zo kijken hoe ze is en anders toch elke dag 2 keer op en neer.
Laatst bijgewerkt door MyWishMax op Gisteren, 09:03, in het totaal 1 keer bewerkt