Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
JudithGigi schreef:Bezorger die aanbelt, pakketjes in de voortuin gooit en weer weg wandelt. Zal wel normaal zijn.
charrr91 schreef:Aan het werk in het tuincentrum, zonder airco in de kas in de horeca. Mensen die nog lopen te drammen.. ‘Goh wat is het hier warm’. Joh, je komt hier zelf eten, ik sta hier ook niet voor de lol..
Polarize schreef:charrr91 schreef:Aan het werk in het tuincentrum, zonder airco in de kas in de horeca. Mensen die nog lopen te drammen.. ‘Goh wat is het hier warm’. Joh, je komt hier zelf eten, ik sta hier ook niet voor de lol..
Zelfde idee als de mensen die met feestdagen naar de winkel gaan en zeggen "wat vreselijk dat je moet werken op een feestdag!"
hahahatsjoe schreef:Tancreda4 schreef:Verder. Mega gaar van gisteren; efteling met 30+ graden. Het was fantastisch maar ik ben wel gesloopt
Zo vermijdt je wel de rijen !
Sanniejtjuh schreef:Ik heb morgen de uitvaart van mn vader. Lang verhaal maar de situatie is erg complex. Nu valt de support van sommige mensen mij tegen, of eigelijk het gebrek eraan. Doet me extra zeer, terwijl ik er zelf altijd voor iedereen ben…
Kimberley_ schreef:Dat ik nog geen water binnen kan houden. Ik haat ziek zijn.