----
Ik kom net in de keuken... drie keer raden wie ALWEER m'n messen gejat heeft.

Edit: die man is echt niet goed bij z’n hoofd.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rien10 schreef:_San87_ schreef:Ik noem mijn honden ook 'mijn jongens' of 'de mannen', zie niet in waarom dat raar is.
Ja, zo in de spreektaal. Maar als je het op social media stelselmatig over "mijn meisje" hebt (mijn meisje krijgt een baby - in plaats van mijn merrie krijgt een veulen) dan krijg ik daar jeuk van.
rien10 schreef:Mensen die over paarden (of honden) als mensen spreken. “Mijn meisje”. “De oude dame” (Uit een Bericht wat aangehaald wordt uit het woven topic). “Mijn kindje”.
Mijn kindje? Knetterjantje, zo’n bevalling moet je niet willen meemaken.
Mkango schreef:Crippy of Cripples voldoet prima voor de mijne.
----
Ik kom net in de keuken... drie keer raden wie ALWEER m'n messen gejat heeft.Als ik wegga, zorg ik dat ik op een doordeweekse dag verhuis als hij aan het werk is, dan pleur ik al zijn spullen in de vuilcontainer. Met een lading mest van de paarden erbovenop. Ga het daar maar lekker uit vissen, smerige lamlul, joe!
[ Afbeelding ]
rien10 schreef:Mensen die over paarden (of honden) als mensen spreken. “Mijn meisje”. “De oude dame” (Uit een Bericht wat aangehaald wordt uit het woven topic). “Mijn kindje”.
Mijn kindje? Knetterjantje, zo’n bevalling moet je niet willen meemaken.
Mkango schreef:Crippy of Cripples voldoet prima voor de mijne.
----
Ik kom net in de keuken... drie keer raden wie ALWEER m'n messen gejat heeft.Als ik wegga, zorg ik dat ik op een doordeweekse dag verhuis als hij aan het werk is, dan pleur ik al zijn spullen in de vuilcontainer. Met een lading mest van de paarden erbovenop. Ga het daar maar lekker uit vissen, smerige lamlul, joe!
[ Afbeelding ]
Mkango schreef:Mkango schreef:Crippy of Cripples voldoet prima voor de mijne.
----
[ Afbeelding ]
HIJ GAAT WEG![]()
![]()
![]()
Hij was zo beledigd toen de verhuurder hem aansprak op zijn gedrag en zijn illegaal inwonende vriendin dat hij meteen z’n huur heeft opgezegd.Maar heeft uiteraard wel besloten om zich dan als een absolute terrorist te gedragen, want tja, dat doe je als mensen je aanspreken op je asociale gedrag hè.
_San87_ schreef:Maximaal een maand... dus nog best een tijdje, maar goed. Hopelijk bokt 'ie eerder op.Mkango schreef:HIJ GAAT WEG![]()
![]()
![]()
Hij was zo beledigd toen de verhuurder hem aansprak op zijn gedrag en zijn illegaal inwonende vriendin dat hij meteen z’n huur heeft opgezegd.Maar heeft uiteraard wel besloten om zich dan als een absolute terrorist te gedragen, want tja, dat doe je als mensen je aanspreken op je asociale gedrag hè.
Holy oliebol.
Per wanneer is ie weg?