Secret Santa 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 15:16

MarlindeRooz schreef:
Charaz schreef:
Sorry beheer én modteam maar dit kan je echt niet maken zonder er nogmaals een berichtje aan te wagen het pakket vergeven aan iemand anders. Erg banketstaaf voor Pimaude

Pimaude had ook zelf, per PB, aan kunnen geven dat ze toch wel het pakket had willen ontvangen.

Nou, er is wel heel snel besloten het weg te geven. Zeker omdat kennelijk een andere bokker wel wist dat ze het wel wilde ontvangen. Pas gisteren ofzo was er sprake van niet willen hebben en men is ook niet continu online. Dus even overleg had er wel mogen zijn vind ik. Het is in mijn ogen te veel 1 richtingsverkeer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 15:17

Charaz schreef:
Sorry beheer én modteam maar dit kan je echt niet maken zonder er nogmaals een berichtje aan te wagen het pakket vergeven aan iemand anders. Erg banketstaaf voor Pimaude

Ja anderszijds moet je als volwassene ook wel beseffen dat als jij iets zegt/ zwart op wit typt, dat dat gewoon consequenties heeft. Dat je nog mee gaat lezen zegt niets over dat je je pakket nog wil ontvangen.

Als ik bij de bakker een kerstol bestel, en die wordt voor mij besteld. Dan word ik bij het ophalen ook niet ineens boos omdat ik toch liever een stokbrood had gehad.

Maarja, met iedereen overleggen behalve degene die het betreft is wel een weird-ass keuze.
Ongemakkelijke situatie nu :+ .
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 09-12-22 15:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 15:17

Pimaude heeft in haar emotie een bericht in het topic gezet, om haar dan gelijk uit te sluiten zonder even er als beheer er een berichtje achteraan te sturen vind ik gek.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 15:18

De vraag is nu, kunnen we er nog wat aan doen dan? Want ik vind het wel sneu voor Pimaude.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 15:19

Ik vind het gek dat je zoiets in de groep gooit, een dag voor verzending.

germie schreef:
De vraag is nu, kunnen we er nog wat aan doen dan? Want ik vind het wel sneu voor Pimaude.

Je kunt jezelf opgeven om een extra pakket te maken.

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 15:20

Ik begrijp dat iedereen een mening heeft over deze algehele situatie, echter laten we het gezellig houden met zijn allen. Dit hoort niet echt bij een kerstgedachte of kerstgevoel. Denk dat het handig is dat diegenen waar het over gaat samen gaan communiceren in een privébericht. Iedereen kan meelezen en iedereen heeft wel een mening, wat terecht is maar dit lost niks op.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 15:21

DonDon schreef:
Ik begrijp dat iedereen een mening heeft over deze algehele situatie, echter laten we het gezellig houden met zijn allen. Dit hoort niet echt bij een kerstgedachte of kerstgevoel. Denk dat het handig is dat diegenen waar het over gaat samen gaan communiceren in een privébericht. Iedereen kan meelezen en iedereen heeft wel een mening, wat terecht is maar dit lost niks op.

Hier sluit ik me bij aan.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 15:22

Secret Santa Beheer Mededeling

Citaat:
Zoals in mijn bericht van vanmorgen aangegeven: Het is geen voorzet voor een discussie.

Wij zijn niet over 1 nacht ijs gegaan... Al denken sommige hier schijnbaar van wel.
En er speelt een heleboel extra aanvullende informatie mee, waar jullie simpelweg geen weet van hebben en die ik ook niet uit de doeken ga doen, omdat het jullie gewoonweg niets aan gaat.

De discussie is dan ook hierbij ten einde.

Verder sta ik open voor een gesprek met Pimaude, zij mag mij een PB doen als zij dat wil.

Nala

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 15:29

Om dan maar door te gaan met het topic: Ik houd me nog steeds aanbevolen voor écht indestructible dingen voor de hond...

Zie hier "the indestructible egg" die ze door z'n vorm, hardheid, en gladheid niet vast zouden moeten kunnen pakken, na welgeteld 2 minuten... :+

Afbeelding

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 15:30

Oké ik ben er klaar mee. Ik ben de SS van Pimaude en ik vind het heel naar hoe dit nu allemaal gaat. Doe ik een keer mee, moet het zo.

Mijn pakket gaat nu naar Cariken. En daarmee klaar.

Ik vond het erg verdrietig om te lezen dat Pimaude zo in de knoop zit, maar roepen om dan het pakket niet te willen is niet echt doordacht. En kwetste mij best wel. Neem dan afstand, adem in en uit, en neem de tijd om erover na te denken.

Verder ga ik even afzijdig van het topic. Ik zal natuurlijk wel verslag doen van mijn pakket en mee raden, anders heeft mijn SS een k*t gevoel.

Ik wilde geen discussie of gedoe. Ik wilde gewoon mijn best doen en gezelligheid. Echt ver te zoeken in dit topic.:)

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 15:31

@Nala Ze kijkt er wel heel tevreden bij :-)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 15:34

Een hondje met ambitie!

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 15:42

Absoluut! Hij krijgt voor nu alleen nog maar van die kauwstaven en dier-delen, want op deze manier sloopt hij ons blut en is het ook nog een gevaar voor zijn gezondheid :')

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 15:44

Zertab schreef:
Oké ik ben er klaar mee. Ik ben de SS van Pimaude en ik vind het heel naar hoe dit nu allemaal gaat. Doe ik een keer mee, moet het zo.

Ik vond het erg verdrietig om te lezen dat Pimaude zo in de knoop zit, maar roepen om dan het pakket niet te willen is niet echt doordacht. En kwetste mij best wel. Neem dan afstand, adem in en uit, en neem de tijd om erover na te denken.

Verder ga ik even afzijdig van het topic. Ik zal natuurlijk wel verslag doen van mijn pakket en mee raden, anders heeft mijn SS een k*t gevoel.

Ik wilde geen discussie of gedoe. Ik wilde gewoon mijn best doen en gezelligheid. Echt ver te zoeken in dit topic.:)

Dikke knuffel voor jou! Jij kan hier niets aan doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 15:47

Zertab schreef:

Ik hoop dat je er nog een beetje van kunt genieten :(:) Volgens mij wordt er iemand heel blij met jou pakket.

Ik hoop dat Carineken er ook nog van kan genieten. Jullie hebben hier allebei niets aan gevraagd of mee gedaan. Ik had het iedereen gegund, maar jullie ook zeker weten +:)+ +:)+

Nala schreef:
Om dan maar door te gaan met het topic: Ik houd me nog steeds aanbevolen voor écht indestructible dingen voor de hond...

Zie hier "the indestructible egg" die ze door z'n vorm, hardheid, en gladheid niet vast zouden moeten kunnen pakken, na welgeteld 2 minuten... :+

[ [url=m/15utey.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb wel wat tips voor je, maar ik wacht wel even tot de lootjes en paketten bekend zijn hihii.

Overigens hebben we wel wat onsloopbare dingen gevonden, maar mijn oudduitsie wordt daar focking hysterisch van en gaat dan iedere avond lopen janken als hij het niet krijgt. Dus hij krijgt het nu helemaal nooit meer :')

Overigens vraag ik het bij iedere Duitse herder, maar geen vader die Double Troubels Crafty Crosswolf heet _O- ? Ik heb echt geen idee waar Hoppa's puppen rondlopen, maar wil er zo graag 1 in het wild ontmoeten *\o/*

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 15:48

JONGENS DE APP HEEFT ME GEFOPT

Afbeelding
Ik word hier heel recalcitrant van!
Laatst bijgewerkt door Urbanus op 09-12-22 15:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 15:49

WAT ....

Ben je de eerste dit jaar :P ?

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 15:49

Urbanus schreef:
JONGENS DE APP HEEFT ME GEFOPT

Heb je mijn pakket nog niet binnen dan? :P

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 15:51

Afbeelding

Mag niks zelf bepalen ;(

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 15:52

Menino schreef:
Zertab schreef:

Ik hoop dat je er nog een beetje van kunt genieten :(:) Volgens mij wordt er iemand heel blij met jou pakket.

Ik hoop dat Carineken er ook nog van kan genieten. Jullie hebben hier allebei niets aan gevraagd of mee gedaan. Ik had het iedereen gegund, maar jullie ook zeker weten +:)+ +:)+

Nala schreef:

[ [url=m/15utey.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb wel wat tips voor je, maar ik wacht wel even tot de lootjes en paketten bekend zijn hihii.

Overigens hebben we wel wat onsloopbare dingen gevonden, maar mijn oudduitsie wordt daar focking hysterisch van en gaat dan iedere avond lopen janken als hij het niet krijgt. Dus hij krijgt het nu helemaal nooit meer :')

Overigens vraag ik het bij iedere Duitse herder, maar geen vader die Double Troubels Crafty Crosswolf heet _O- ? Ik heb echt geen idee waar Hoppa's puppen rondlopen, maar wil er zo graag 1 in het wild ontmoeten *\o/*

Nope! https://www.working-dog.com/breed/vom-Haus-Guya-237355

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 15:52

Urbanus schreef:
[ [url=m/IoEwvo.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mag niks zelf bepalen ;(

Ik zou hem terugsturen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 15:56

Een spin... mag ik zelf gaan maken. Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Urbanus op 09-12-22 16:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 15:57

Wat creatief! Ik ga notities maken voor de volgende jaren, hahaha. :list:

Of... Was ik dit? O:)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 16:00

EERSTE PAKKET WHOEHOEEEEEEEEEE *\%/*

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-22 16:03

Jaaaaa en Urbanus trapt af hahaah, leuk~!