Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

leeslampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-24 14:19

Een Heineken biertje was wel gratis geweest zei de barman, dus ik denk basis pils en een huiswijntje wel?

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-24 14:22

Koffie, thee, fris, tapbiertje of huiswijntje. Maar als ze skuumkoppe op tap hebben betaal ik met liefde extra. *D

Peelie

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-24 15:08

Ik vraag dan altijd of het mogelijk is om het bedrag van het huiswijntje van het dure wijntje af kan. Dat is tot nu toe nooit een probleem geweest.

Wat ik lastig vind aan breeze is dat er geen enkele stad in de buurt is. Alles is op zijn minst 45 min tot een uur verder op.

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-24 17:29

I loved Breeze, nu al een tijdje niet echt aan het daten of op de datingsapps.
Maar breeze vond ik wel heel leuk. Ook nieuwe plekjes ontdekt in de stad maar ook andere steden.
Helaas voor mij niks eruit gekomen qua romance of iets. Maar ja, komt wel weer een keer.

Nu voorlopig even niks en hopend dat ik in het wild wat tegen kom, maar ik schat die kans klein in :+

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-24 23:42

Okay dat was dus echt een serieus leuke date! Deze gaat 100% zeker een vervolg krijgen en ik ben zo blij dat ik gegaan ben. :D :D

Ook super chill dat je na afloop de ander een rating kunt geven op basis van je ervaring met diegene. Dat doet Breeze echt goed. :j

OutOfTheWood

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-24 23:54

Rawr schreef:
Okay dat was dus echt een serieus leuke date! Deze gaat 100% zeker een vervolg krijgen en ik ben zo blij dat ik gegaan ben. :D :D

Ook super chill dat je na afloop de ander een rating kunt geven op basis van je ervaring met diegene. Dat doet Breeze echt goed. :j

Wat leuk Rawr!! *\o/*

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-24 09:10

Superleuk Rawr!

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-24 09:58

Wat leuk Rawr :D

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-24 10:18

Leuk Rawr!

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-24 10:20

Ik heb bumble geinstalleerd, kwam al meteen een voormalige date tegen haha. Maar de rest was ver weg en totaal niet gematcht op interesses dus we gaan het zien.

Chita

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-24 10:55

Nou misschien dat ik morgen toch maar naar die breeze date moet gaan dan....vind het ook wel ongemakkelijk dat ze daar weten dat je aan het daten bent ofzo ☺️

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-24 11:09

Wat leuk Rawr!

Gewoon gaan Chita en niet teveel overnadenken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-24 11:10

Chita schreef:
Nou misschien dat ik morgen toch maar naar die breeze date moet gaan dan....vind het ook wel ongemakkelijk dat ze daar weten dat je aan het daten bent ofzo ☺️

Ja want het is echt een schande dat je een date hebt? :') Sorry, maar wat maakt dat uit?

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-24 11:28

Bedoel je in dat cafe?
Nou ik kan het op een afstand wel zien of mensen een date hebben, is toch heel normaal?

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-24 11:29

Relaxed schreef:
Chita schreef:

Ja want het is echt een schande dat je een date hebt? :') Sorry, maar wat maakt dat uit?

Je omgeving gaat toch een beetje observeren/analyseren hoe de date verloopt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-24 11:36

Dan ben je echt veelste veel bezig met wat anderen doen en denken en dat lijkt me dan sowieso een puntje om aan te werken :')

Chita

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-24 11:36

Tuurlijk is het normaal maar voel me er toch een beetje ongemakkelijk bij ofzo.

Net zoals de bloemen dinsdag, dat hoeft voor mij ook echt niet.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-24 11:38

Nou dat valt echt wel mee hoor en als je een leuke date hebt dan heb je geen tijd om daarop te letten :+

Chita

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-24 11:38

Daar heb je ook gelijk in hoor Relaxed! Alleen is dat niet van de één op andere dag veranderd.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-24 11:40

Mn afgekapte date appte vannacht 2 foto's vanuit amerika. Hij wilde ergens eten waar we geweest zijn en daar zijn ook van die ketens dus dat appte hij. Voor mij kinderachtig maar goed ieder zijn ding. Hij is toch nog met mij bezig. Maar ik reageer er gewoon niet op, verder is het stil geweest dus als het hierbij blijft, prima.

Verder wel wat gesprekken maar ze wonen allemaal zo ver weg, ik blijf erbij, wat ik leuk vind woont ver weg, duitser/belg of een anderstalige expat in nl of er is altijd wel iets :+ Maar we houden hoop haha.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-24 13:51

Of het nou een breezedate is of mensen die zelf een date plannen. Je kan gewoon aan mensen zien of het een eerste date is of niet. Daar heb je breeze niet voor nodig :')

Andere mensen zien het misschien wel even, maar die gaan echt niet de rest van de avond of überhaupt dagen erna denken "woah... dat stel wat daar in dat café zaten en duidelijk een eerste date hadden".

Even heel cru gezegt. Maar zo belangrijk zijn andere mensen niet :Y)

Mijn date van de afgelopen maand komt vandaag voor het eerst bij mij thuis. Ik ben heel benieuwd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-24 15:28

Peelie schreef:
Andere mensen zien het misschien wel even, maar die gaan echt niet de rest van de avond of überhaupt dagen erna denken "woah... dat stel wat daar in dat café zaten en duidelijk een eerste date hadden".

En als ze dat wel zouden doen dan hebben zij iig geen gezellige avond :')

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-24 15:51

Relaxed schreef:
Peelie schreef:

En als ze dat wel zouden doen dan hebben zij iig geen gezellige avond :')

Nou.....Vriend van mij heeft een kroeg en wij zitten echt wel eens samen op het terras de boel te begluren als iemand een date heeft. En hebben daar ook erg veel lol over :D

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-24 16:24

Ik ben een keer uit eten geweest bij een sushi restaurant met een eerste date. Tafeltjes stonden daar nog wel vrij dicht op elkaar. Op een gegeven moment kwam een ouder stel aan het tafeltje naast ons zitten. Die vrouw kon het niet laten om tegen haar man te zeggen "volgens mij hebben die een date met elkaar". Alleen besefte ze volgens mij niet dat we dat gewoon konden horen. Vond het eigenlijk meer storende dat ze ons eten zo'n beetje van het bord keek, mijn date wou haar bijna uitnodige om aan te schuiven :')

Afgelopen weekend weer bij mijn date geweest. We zouden eerst naar de orchideeënhoeve gaan, helaas werd hij ziek en voelde hij zich zaterdag nog niet helemaal lekker. Dus ben ik bij hem geweest en hebben we film gekeken. Nog steeds hebben we super leuk met elkaar. We hebben echt goede klik en de zelfde flauwe humor.
Ben stiekem wel beetje verliefd geworden :o
Zaterdag avond komt hij hier, dan blijft die voor eerst slapen en gaan we zondag wat leuks doen.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-24 16:39

Grappig ik heb vandaag een uitje opgezocht om te gaan doen en kwam bij de orchideenhoeve uit, nooit eerder van gehoord. Ga ik woensdag waarschijnlijk heen maar dan een date met mn vriendin en kids.