Vayo schreef:Het moet niet gekker worden … er wordt vergaderd over de bordesfoto die blijkbaar maandag gemaakt moet worden. Of de koning er met corona coupe op gaat of niet.
Het zou te belachelijk voor woorden zijn als ze duidelijk netjes geknipt op de foto staan natuurlijk, terwijl geen enkele kapper in Nederland momenteel zijn/haar beroep uit mag voeren.
Het lijkt me ook dat ze echt 1,5 m van elkaar af zullen staan. Maar verder gaat door mijn hoofd “groepsgrootte buiten max. 2 personen” en “werk zoveel mogelijk thuis”.
Ik zou een gefotoshopte bordesfoto meer op zijn plaats vinden. Genoeg fotografen die daar ervaring mee hebben aangezien op veel scholen geen klassenfoto’s gemaakt zijn, maar er een creatief gefotoshopte foto gemaakt is.
Het gaat me vooral om het signaal wat ze hiermee af kunnen geven. Zo vond ik dat ze destijds ook een verkeerd signaal hebben afgegeven met de manier waarop ze de uitslagen van de verkiezingen hebben afgewacht.
Dat er een bordesfoto gemaakt wordt tijdens een lockdown vind ik eigenlijk al bijzonder, maar als ze daar idd netjes geknipt op staan zonder 1,5 m afstand, dan kun je toch niet meer verwachten dat het volk de maatregelen nog serieus neemt!?
https://www.metronieuws.nl/in-het-nieuw ... ordesfoto/
Nou nou, waar iemand zich druk over kan maken. Noem de bordesfoto een demonstratie van het nieuwe kabinet en weg groepsgrootte 2 personen, de Koning werkt dan thuis op zijn bordes, veel mensen hebben een handige vrouw/man/kennis/nichtje/neef die best handig is met de schaar en tondeuze, huppekee, pittig kapseltje.
En ja, echt waar, er wordt nog best aardig geknipt door echte kappers ook. En gelijk hebben ze.
Wat het volk betreft, dat heeft voor een behoorlijk deel al maling aan regels die onbegrijpbaar zijn. Met of zonder voorbeeld functie gedoe.