Ervaring met vinted

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

zonnebloem18

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-23 19:46

Dat is volgens mij niet mogelijk. De keren dat ik dit aan de hand heb gehad hebben we buiten Vinted om geld overgemaakt en daarna positieve recensies gegeven.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-23 09:08

Inderdaad buiten Vinted om. Met Tikkie of gewoon via je IBAN. (of PayPal)

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-23 18:26

Oké bedankt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-23 19:12

Ik heb stoute schoenen aangetrokken dit weekend en op 2 items die al langere tijd online stonden telkens €5 minder geboden. Beide zijn aanvaard en komen mijn kant op :D

Intussen een hele bups boeken online gegooid en alweer 2 bundels die de deur uit kunnen.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-23 10:07

Ik heb 13/4 ‘s avonds de uitbetaling aangevraagd en het is zojuist op m’n rekening gestort. Dus nog geen 4 dagen in mijn geval. Valt me mee!

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 19:24

Radar:
Zij willen in contact komen met mensen die nog wachten op een uitbetaling
Afbeelding

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 19:42

Jildau schreef:
Ik heb 13/4 ‘s avonds de uitbetaling aangevraagd en het is zojuist op m’n rekening gestort. Dus nog geen 4 dagen in mijn geval. Valt me mee!

Ik heb ook een behoorlijk bedrag in m’n portemonnee en wil het ook graag uit laten betalen maar twijfel wel door al die berichten

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 19:51

Linnie050 schreef:
Radar:
Zij willen in contact komen met mensen die nog wachten op een uitbetaling
[ [url=m/D0HH7F.jpg]Afbeelding[/url] ]

Meestal is dat geen goed teken...

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 20:19

Ik heb gisteren uitbetaling aangevraagd en had het vandaag op mijn rekening staan

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 20:29

Ik zit al sinds eind maart te wachten op betaling..

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 21:00

Wat vreemd dat er zo’n verschil in zit! We hebben het wel over hetzelfde? Het uitbetalen van de inhoud van je portemonnee op je rekening?

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 21:15

Ik heb daar ook nog nooit problemen mee gehad eigenlijk. Maar de laatste tijd is mijn verdiende geld snel op aan koopjes voor mezelf :')

Ik verkoop de kleren van mijn kinderen voor kleren voor mezelf :))

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 21:25

Corelli schreef:
Wat vreemd dat er zo’n verschil in zit! We hebben het wel over hetzelfde? Het uitbetalen van de inhoud van je portemonnee op je rekening?

Nee, terugbetalingen in mijn geval..

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 05:36

Ik let daar niet op eigenlijk en krijg alles terug

7 april aangevraagd kwam op 11 goede vrijdag en Pasen zat er tussen
15 april kwam op 18

Retour geld duurt altijd langer 2-3 weken

AnnoNiemand

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 06:44

Deze week uitbetaling aangevraagd en na 2 a 3 dagen had ik het.

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 06:51

1 koper haalt het pakket maar niet op.

Komt het pakket dan weer terug naar mij?
Hoelang duurt dan ongeveer gemiddeld?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 08:05

Ik geloof tussen een week en 10 dagen.

Hier ook geen problemen met uitbetalen. Maar laatste tijd is het ook al op voordat ik kan laten uitbetalen :+

Kinderen hebben echt genoeg, maar paar zulke koopjes dat ik t niet kan laten voor dat geld.
Zijden Gucci jurk voor €35 (nieuw €800). Gucci T-shirt voor €5 (nieuw €175) en Ralph Lauren jurkje voor €4.
Kunnen ze het best voor slopen. Alhoewel die Gucci jurk denk ik alleen voor feestjes wordt gepakt :))
Ik ken die paraplu print. Is een bekende Gucci print in diverse kleuren en zo mooi en leuk.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 08:50

Dat 't shirt is leuk lautje!
Hier ook nooit problemen met terugbetaling al doe ik dat eigenlijk nooit, ik koop liever weer wat. Verkoop ging de afgelopen weken ook als een trein moet ik zeggen.

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 09:05

Het is ook niet de uitbetalingen waar problemen liggen maar betalingen van geannuleerde aankopen of betalingen met ideal die zijn mislukt. Ik heb het nu voor de tweede keer en wacht dus al bijna een maand. Het zal wel goed komen maar echt netjes is het niet.

Net dit pakje opgehaald bij mondial. Gelukkig zat het goed in plastic samen dus alles compleet en droog... nu weet ik weer waarom ik pakjes die een lange weg te gaan hebben voorzie van extra tape.

Afbeelding

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 10:10

Lautje, hoe DOE je het toch _/-\o_

Voor jongens van 9 is de keuze helaas onbestaande in deftige merken

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 10:35

AnnoNiemand schreef:
Deze week uitbetaling aangevraagd en na 2 a 3 dagen had ik het.

Het probleem zit niet in uitbetalingen maar in terugbetalingen. Ik lees op de Vinted NL FB groepen mensen die echt vanaf half maart op serieuze bedragen van terugbetalingen zitten te wachten (300+ euro). Ik geloof dat daar ook degene zit die contact met radar heeft opgenomen. Ze pakken het dus wel op. En terecht, want dit kan Vinted echt niet maken.

Ik las daar al een verhaal van iemand die dus meer dan 300 euro terug moest krijgen. Die kreeg ze maar niet. Steeds smoesjes etc en nu had ze een terugbetaling van 4 euro en die kreeg ze wel. Dan kun je niet aankomen met het storingssmoesje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 10:41

Ik heb ook weer paar dingen verkocht, gaat met vlagen. Dankzij lautje nog steeds heel blij met mijn RL items :D. Verder is er nog een jurk van NIU onderweg en eentje van Ted Baker. Er zit een prachtig rood feestjurkje van TB ook tussen mijn favorieten maar ik wil eerst even afwachten wat de DA vanmiddag gaat kosten voor opa poes.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 10:56

Zo, dat pakje heeft flink op zijn donder gehad :(:)

foxy80 schreef:
Voor jongens van 9 is de keuze helaas onbestaande in deftige merken

Ben ik het mee eens, althans wat betreft leuk spul in mooi materiaal zoals zijde.... echt leuke, mooie dingen lijken er bijna alleen voor meiden te zijn. Wat meer high-end kleding voor jongens dat zijn meteen van die saaie ballerige items, te "stoer" of overdreven apart of van die ouwe l*llen vesten en spencertjes enzo := Of ik kan leuk spul gewoon niet vinden, dat kan ook :P

Hier en daar wel wat fijne (deels) wollen items van mooie kwaliteit voor een fijne prijs te vinden op Vinted +:)+

En het aanbod van heerlijk zachte biokatoen items is ook wel okee :)
Ook wel wat leuke grotendeels katoenen badstof items gevonden.

Heb ook veels te veel gekocht op Vinted voor die kleine het afgelopen jaar. Echt wel heel leuk spul. Binnenkort maar eens even er doorheen gaan en de wat mindere items die te veel zijn, weer te koop zetten.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 11:04

Pmarena, dat ja. CKS, Mayoral, Filou vallen qua stijl goed uit, maar kwaliteit durft schommelen. Lee, Tommy en RL zijn qua kwaliteit iets beter ook wat klassiek soms. Ik heb ook eentje die in elke lange broek gaten krijgt...

Qua biokatoen en groenere merken voor jongens ben ik totaal niet mee, en wil graag wat ecologischer kopen op dat vlak, dus tips zijn welkom

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 11:12

Ik zoek vaak gewoon op woorden als bio, biologisch, organic en de franse - spaanse - italiaanse versies van dergelijke woorden. Wol, merino, cashmere. Zo ontdek je allerlei merken en krijg je wel een idee wat je smaak een beetje is :)

Ik heb niet alleen maar bio-spul hoor. Maar vrijwel alleen maar katoen, wol, zijde. Wat Bamboo sporadisch. En soms kom je een heel leuk shirtje of trui tegen van gewoon een H&M, C&A, Du pareil au Meme, Someone, Sturdy ofzo.

Hier ook het probleem dat broeken snel kapot gaan. Altijd die rechterknie >;)
Maarja dat komt ook omdat ik vrijwel alleen maar zachte materialen koop. Kan kind wel in zo'n keiharde niet kapot te krijgen spijkerbroek frommelen maar dat vind ik het ook weer niet waard. Er is wat mij betreft echt een ernstig tekort in het aanbod van leuke broeken met stevige kniestukken.