Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
N_B_N schreef:Hmmmm even in de gaten houden dan. Het was wel een hele grote plas (gelukkigdan ga je niet voor niets)
MarcoBorsato schreef:Niobe schreef:
Dat zou ook een goeie zijn, maar helaas doe ik daar net zo moeilijk mee als met water.
Maar nu weet ik weer dat deze me niet dood maken en ook niet laten overgeven, dus morgen kan ik me daar weer aan vasthouden en dan komt het wel goed.
Bedankt voor het meedenkensuper lief
Ik heb Stefan al bedreigd dat hij sushi moet kopen voor je. Trots op jou!
Mkango schreef:Nog een paar uur wachten, dan heb ik mijn kip.Ze waren helemaal gelukkig dat ik het eerst met hen probeer op te lossen en niet meteen overal op Google en Facebook gooide... alsof ik nooit een foutje maak in m'n werk, kan gebeuren hoor en het wordt supernetjes opgelost.
Ineke2 schreef:Zo teleurgesteld was ik niet, haha. Ik had ze gisteravond al een mailtje gestuurd (pas na sluitingstijd, want ik dacht dat ze later dicht gingen, daardoor kon ik ook niet meer bellen) en kreeg vrijwel meteen al antwoord dat ze het voor me op zouden lossen en dat ze het heel fijn vonden dat ik contact met hen opnam en niet meteen alles op internet ging spuien. Ik heb zelfs nog een extra toetje gekregen en ze hadden de plakjes komkommer op de hummus in de vorm van een hartje neergelegd. Echt heel lief! En het eten is sowieso heerlijk.Mkango schreef:Nog een paar uur wachten, dan heb ik mijn kip.Ze waren helemaal gelukkig dat ik het eerst met hen probeer op te lossen en niet meteen overal op Google en Facebook gooide... alsof ik nooit een foutje maak in m'n werk, kan gebeuren hoor en het wordt supernetjes opgelost.
Leuk, ondanks eerst een mega teleurstelling toch een fijn gevoel nu en straks dan als je daadwerkelijk de maaltijd heb hoop ik dan![]()
Spannend Michelle ik duim voor je!