Zijn er meer helaas die niets van hun lootje horen.
Spijtig. Wordt toch een hoop energie in gestoken.
Gelukkig doen de meeste wel verslag.
En dat is echt genieten.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bellatrix schreef:En ik weet niet of die onderzetters je smaak zijn maar anders maak je er maar iemand anders blij mee hoor! Shoppen voor een ander is echt heel lastig.
miccamaaike schreef:Klopt Ynskek ik ben inderdaad jouw santa.
Ik verbaas me wel over hoe dit gaat. Ik stuur een kaartje mee, heb een insta pagina en een website voor je gemaakt en niks van alles wordt hier door jou gedeeld. Er is een week lang stilte en op hint 1 en 2 heb je niet eens een antwoord gegeven. Ik vind dit persoonlijk echt organisatie onwaardig. Als iemand zn best doet om iets voor jou te maken dan zou het je sieren als je ook je best doet om de hints te raden. Voor mijn gevoel maak je je er wel heel makkelijk van af zo.
De coördinaten komen overigens uit op t Dwingelderveld en dat is niet Doetinchem. Zie onderschrift.
Mkango schreef:miccamaaike schreef:Klopt Ynskek ik ben inderdaad jouw santa.
Ik verbaas me wel over hoe dit gaat. Ik stuur een kaartje mee, heb een insta pagina en een website voor je gemaakt en niks van alles wordt hier door jou gedeeld. Er is een week lang stilte en op hint 1 en 2 heb je niet eens een antwoord gegeven. Ik vind dit persoonlijk echt organisatie onwaardig. Als iemand zn best doet om iets voor jou te maken dan zou het je sieren als je ook je best doet om de hints te raden. Voor mijn gevoel maak je je er wel heel makkelijk van af zo.
De coördinaten komen overigens uit op t Dwingelderveld en dat is niet Doetinchem. Zie onderschrift.
Wellicht een idee voor het beheer om dat volgend jaar bij de aanmelding mee te nemen, de vraag of mensen tijd/zin hebben om wat zich met wat uitgebreidere hints bezig te houden. Ik zou het bijvoorbeeld wel heel leuk vinden, maar heb niet altijd de headspace voor dat soort dingen, dus ik zou het heel banketstaaf vinden als iemand er veel tijd en moeite in steekt, en ik doe er niets mee.
Citaat:@hahahatsjoe, jouw Santa geeft aan dat er op de achterkant van de hint instructies staan die je goed moet door lezen.
Citaat:@MerleSimone, jouw Santa geeft aan dat Hulst geen hint is, maar het aantal stippen wel en heb jij toevallig de kaart al goed bekeken?
Citaat:@Capopjekop, elk rugnummer staat voor een letter. Die letter heeft niks te maken met de namen van de spelers. De reden dat er dubbele spelers in staan is omdat je sommige letters meerdere keren nodig hebt.
Citaat:@Linnie050, heb je het blaadje met de sudoku opgevouwen aan de onderkant?
Dyphusion en Olympia zitten op het goede spoor. Kijk goed naar wat er in de mini soduko staat en leg de grote ernaast. En combineer dat met de eerste zin van dit bericht.
capopjekop schreef:Ik vind hints puzzelen heel leuk. Maar ik overschat mezelf altijd op dit gebiedik begon nu ook met goede moed maar voel me inmiddels alweer zo dom
@Simone: Hans vond het niet om te lachen. Hij is 3x weggerenddus het is meteen stukje schriktraining geweest
Detroit schreef:capopjekop schreef:Ik vind hints puzzelen heel leuk. Maar ik overschat mezelf altijd op dit gebiedik begon nu ook met goede moed maar voel me inmiddels alweer zo dom
@Simone: Hans vond het niet om te lachen. Hij is 3x weggerenddus het is meteen stukje schriktraining geweest
Ik kan ook niet zoveel maken van jouw hint. Wat is precies de bedoeling? Ik zie wedstrijden, goals en rugnummers?