Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bigone schreef:Ik denk ook dat er vandaag en morgen een dalende lijn in moet komen anders volgen er echt meer maatregelen en dat is nodig ook.
Zebrastreep schreef:Dus ik ben het niet eens met afschuiven op de jongeren , ook mensen van middelbare leeftijd zijn hier net zo goed schuldig aan. En ja ook ouderen die zich er niet aan houden.
Zebrastreep schreef:@benzz
sorry voor mijn opmerking over middelbare leeftijden hahaEn dan heb ik nog wel de juiste termen moeten leren op mijn opleiding zo jammer dit weer. Precies ik kom dan ook nog bij mijn paard maar mijn stalgenoten houden zich er gelukkig zo goed aan! Natuurlijk is afstand houden in de stal wel eens een beetje lastig. Ik kies er ook vaak voor als het kan om buiten te staan. Nu is mijn stal zo rustig dat er vaak maar 2 mensen zijn of helemaal niemand. En alles is eigenlijk buiten dus genoeg ventilatie gelukkig. Nu kan ik nog wel iemand meenemen voor een wandeling. Mijn paard staat 24/7 buiten en daarbij een stukje van stal af. Ik kom dan verder niemand tegen als ik zou gaan wandelen met mijn paard en een vriendin. Maar er is nog niemand weer mee geweest. Ik kan het wel leuk vinden maar misschien denken mijn stalgenoten daar wel anders over.
Ik ben ook een beetje bang dat de complotgekkies in opmars zijn. Die zullen een nieuw eventuele lockdown ook wel zien als 'kijk dat hebben wij voorspeld , het is net echt de oorlog'. Nog meer reden dat mensen denken ze hebben een punt we sluiten erop aan.
pien_2010 schreef:Bijzonder dat NEderland zo hard de besmettingen oplopen. Want ik heb het idee dat Frankrijk, die het beter doen dan de Nederlanders, niet zo bezig zijn met die afstand regels. Het enige waar Frankrijk wel heel consequent in is, zijn het dragen van de mondkapjes.
Dat roept bij mij dan de vraag op, zou dat dan toch helpen?
imaudy schreef:Amado7 schreef:Wel fijn dat de IC gedaald is heel iets! In plaats van toegenomen.
Zouden ze niet juist op vrijdag de mensen naar de verpleegafdeling terug doen?
Brainless schreef:Echwel schreef:Zebrastreep dat zei ik
Stop met wijzen.....
Iedereen is zelf verantwoordelijk
Geef het goede voorbeeld, geen commentaar.
Maar ook niet als mensen in je nek hijgen?