[HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 21:29

idinn schreef:
Merendeel van de posts hier is overdreven, daarom is het zo'n fijn topic. Ik ben irl echt wel aardig naar vrienden met zo'n parasiet. Vraag ook beleefd hoe het gaat. En probeer de parasiet aan het lachen te maken. En dan houdt het op. Maar hier hoeft dat toch niet en ja dan vind ik heel veel zaken onzinnig voor die wurmen _O-

[ [url=m/XJ74OP.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dat plaatje _O-.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 21:35

idinn schreef:
Merendeel van de posts hier is overdreven, daarom is het zo'n fijn topic. Ik ben irl echt wel aardig naar vrienden met zo'n parasiet. Vraag ook beleefd hoe het gaat. En probeer de parasiet aan het lachen te maken. En dan houdt het op. Maar hier hoeft dat toch niet en ja dan vind ik heel veel zaken onzinnig voor die wurmen _O-

O, ik ben in het echt juist nog veel naarder dan ik hier op Bokt ben. :))

Sintara, prachtige kleur! <3

Sintara

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 22:13

Thnx allemaal :D

Oh dat kinderen niet opschieten, echt waar! Ik was vanmiddag snel even voeren op stal en een zo'n klein kind zag mij bij het hek en wou die dicht doen. Opzich prima. Maar ik wacht. En wacht. En toen was het geduld op, heb ik zelf het hek dicht gedaan.
De ouders of wat het ook van ze was vonden het duidelijk heel gek maar ik had echt het geduld niet hoor

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 23:17

Gisteren een vriendin gesproken, ze doet haar onderzoek naar medische sensors die bij premature babys oa de hartslag kunnen meten zonder dat er een sensor opgeplakt moet worden (de huid is daar vaak te zwak voor). We konden heel erg relaten over dat het een super interessant onderwerp is maar dat mensen niet ineens moeten gaan denken dat ze babies leuk vindt :') Het onderwerp is mega interessant en de toepassing helpt mensen verder maar echt niet dat ze er nu zelf ineens eentje wil :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 00:05

Zo vond ik het zgn 'Babylab' in Leiden ook heel interessant, waarbij er onderzoek gedaan wordt naar de ontwikkeling van jonge kinderen, o.a. op het gebied van taal en taalverwerving. Dat laatste blijft gewoon ontzettend boeiend. :=

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 00:10

Ik kijk heel graag een huis vol en vroeger teen mom, ik vraag me dan altijd af waar die mensen de energie vandaan halen :') ik weet ook niet wat ik er zo interessant aan vind, misschien omdat ik dan steeds denk wat ben ik blij dat ik geen kinderen wil.

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 00:14

Ja, als je mag experimenteren op kinderen wordt het ineens anders...

Dan is zelfs Sheldon zo gek te krijgen... :D

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 05:11

idinn schreef:

_O- _O-

KarenQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 15:25

Sintara, wat een prachtige kleur! Ik kan mij niet voorstellen dat iemand daar iets tegen heeft? Niet te donker, niet te hel, gewoon een mooie warme kleur.

Ik had als klein kind een wit bruin patroon met vogeltjes (ja, zo oud ben ik al), daarna wit met pastelkleurige vegen, en nog later, zalmroze/mintgroen. Nu gewoon witte muren. Nog wel. :+

Magrathea, ik vind dat soort zaken ook razend interessant. Een collega is zwanger en ik vind het ook interessant om de ontwikkelingen te horen. Zij doet daar normaal over, dus dat het een wonder is, maar gewoon dat het interessant is om te zien/lezen hoe de baby zich ontwikkeld. Over de biologie en toekomstige opvoeding kunnen we het uuuren hebben. (En over stomme schoonfamilie. :+ )

Schijnt dat er een relatie is tussen de opstart van programma's als Teen mom en de daling van tienerzwangerschappen. Tieners zagen dat het echt niet zo leuk en grappig was.

En zo'n pop in de tuin. Echt als iemand dat bij mij gaat toen als ik 40-50-60 of whatever word, dan is hij 10 minuten na ontdekking weg. Ik vind het zo ordinair. Is geen gewoonte in mijn omgeving.
Een babybord als de baby er is, daar heb ik geen mening over, dus prima. Zo'n bord met kind in aanbouw... tijfelachtig. -O-

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 22:05

Bambi1995 schreef:
Reed langs een huis en daar was blijkbaar een wurm geboren. Ze hadden een grote opblaas baby in de voortuin. Half naakte baby met een grote luier om en een speen in de mond. Beetje zo'n sara pop idee. Dat zet je toch niet voor je huis neer 8)7

Hier is het nu een hype om zo'n soort makelaarsbord op je raam te plakken met de naam van de baby. Ik zie dat echt nergens, maar wel in mijn wannabe-yuppenwijk.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 22:13

Net een nieuw lid in onze werkgroep verwelkomd, geloof dat ie het wel 5x over zijn kinderen heeft gehad zonder dat het relevant was voor het onderwerp :o nergens voor nodig vriend

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 23:21

Tiggs schreef:
Bambi1995 schreef:
Reed langs een huis en daar was blijkbaar een wurm geboren. Ze hadden een grote opblaas baby in de voortuin. Half naakte baby met een grote luier om en een speen in de mond. Beetje zo'n sara pop idee. Dat zet je toch niet voor je huis neer 8)7

Hier is het nu een hype om zo'n soort makelaarsbord op je raam te plakken met de naam van de baby. Ik zie dat echt nergens, maar wel in mijn wannabe-yuppenwijk.

Misschien had ik het al verteld maar de vader van m'n ex heeft dus zo'n bord in de voortuin. De beste man is bijna 60 en bij techniek staat doggystyle.

Mijn ex vond het niet zo tof dat ik het op insta zette. Maar toen wist ik nog niet dat het zijn vader was.

Zo. Smakeloos.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 13:44

Iel :')

Lillith24

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 17:56

Dag mensen van het goede leven. Ik lees al heeeeeel lang stiekem mee hier en zit altijd dik te gniffelen om de verhalen en ervaringen hier en ik wilde ook even delen wat ik laatst had.

Ik had laatst dat een collega vertelde dat ze zwanger was en dat ze zo blij was en zo. Mijn eerste reactie (hardop ook :') )was : wat een nachtmerrie. Daarna heb ik haar uiteraard gefeliciteerd en toen we als collega's cadeautjes gingen geven (waarom???) heb ik expres een cadeautje voor háár gekocht en niet voor de toekomstige baby :+ (Ik vind ook dat vrouwen altijd helemaal wegzinken in dat 'gebaby', alleen maar aandacht daarvoor...Terwijl de vrouw het meeste werk verricht en het behoorlijk zwaar krijgt de komende 9 maanden en rest van haar leven!)

Zelf uiteraard geen kinderen, maar ik ben ook niet anti kinderen (werk in het primair onderwijs). Wel een vaste relatie en een huis, dus je zou kunnen zeggen: de perfecte basis :') maar ik voel het gewoon niet? Ik zit echt te wachten tot er een soort knopje omgaat van JA ik wil, maar zo lang dat er niet is: aan mijn lijf geen polonaise!

*edit: rare zinsconstructie aangepast :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 18:53

Welkom, Lillith! :D

We hebben momenteel een 5 maanden oude baby te logeren, en eigenlijk is het toch wel leuk, zo'n kleine teddybeer. <3
Spoiler:
Afbeelding

Afbeelding

:D

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 18:56

Aaah wat een lieverd, die zou ik niet meer teruggeven <3

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 19:04

Lillith24 schreef:
Dag mensen van het goede leven. Ik lees al heeeeeel lang stiekem mee hier en zit altijd dik te gniffelen om de verhalen en ervaringen hier en ik wilde ook even delen wat ik laatst had.

Ik had laatst dat een collega vertelde dat ze zwanger was en dat ze zo blij was en zo. Mijn eerste reactie (hardop ook :') )was : wat een nachtmerrie. Daarna heb ik haar uiteraard gefeliciteerd en toen we als collega's cadeautjes gingen geven (waarom???) heb ik expres een cadeautje voor háár gekocht en niet voor de toekomstige baby :+ (Ik vind ook dat vrouwen altijd helemaal wegzinken in dat 'gebaby', alleen maar aandacht daarvoor...Terwijl de vrouw het meeste werk verricht en het behoorlijk zwaar krijgt de komende 9 maanden en rest van haar leven!)

Heel goed! In mijn directe omgeving ken ik niemand die zwanger is maar ik zou bij een kadootje tijdens de zwangerschap 100% voor iets voor de moeder gaan. Een lekker flesje badschuim ofzo.
Het schijnt dat aanstaande moeders "ons kindvrijen" vaak nog dankbaar zijn ook dat we hen nog als mens zien en het niet alleen maar willen hebben over de zwangerschap en de baby :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 19:42

Mars schreef:
Aaah wat een lieverd, die zou ik niet meer teruggeven <3
Ze zou eigenlijk alleen gistermiddag blijven. Toen werd het gistermiddag en vanmiddag. Toen werd het hier overnachten, en nu blijft ze nog tot morgen. <3 Ze is zóóóóó leuk. <3

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 19:59

Ahw te schattig deze baby <3 Die zou ik idd ook houde [&]

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 20:17

Ja die is leukkk

Lillith24

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 20:28

Mkango schreef:

We hebben momenteel een 5 maanden oude baby te logeren, en eigenlijk is het toch wel leuk, zo'n kleine teddybeer. <3

Kijk zo'n baby wil ik ook nog wel in huis hebben <3 <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 20:43

Mkango schreef:

Spoiler:
[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

:D

Wat een dotje <3 Die zou hier ook wel mogen logeren

KarenQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-21 12:52

Een moppie. Ik ben niet heel erg bekend met rassen. Is het nog een speciaal ras?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-21 13:43

Ze is een labradoodle. Niet heel speciaal, wel heel hip momenteel. :+

KarenQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-21 15:25

Mkango schreef:
Ze is een labradoodle. Niet heel speciaal, wel heel hip momenteel. :+

En lief + schattig! <3