Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-20 14:50

Perse de auto aan de weg parkeren net voor/na een T splitsing , terwijl er nog geen 200 meter verderop een vrije parkeerplaats is |o . En dan doen ze steeds

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-20 15:05

Oude mensen die hier de hele God ganze dag al langs komen fietsen. Was het niet de bedoeling om binnen te blijven? Ondanks het mooie weer? Echt ik zou ze bijna 1 voor 1 van de fiets willen trekken. En dan ook nog vet erg kijken hoe ik mijn auto schoonmaak -_-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-20 15:07

Whale schreef:
Achja, als het maar werkt toch :D Is natuurlijk wel vervelend als hij buiten wel allemaal kinderen ziet spelen.

Ik had hier met dit mooie weer wel weer meer kinderen buiten verwacht, maar nope, eigenlijk al 2 weken niet meer.

Ons stallenterrein ligt pal naast de plaatselijke kleuterschool/peuterspeelzaal/bacillenbolwerk, en daar is het nu héérlijk rustig. :')

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-20 15:10

Marije_1997 schreef:
Oude mensen die hier de hele God ganze dag al langs komen fietsen. Was het niet de bedoeling om binnen te blijven? Ondanks het mooie weer? Echt ik zou ze bijna 1 voor 1 van de fiets willen trekken. En dan ook nog vet erg kijken hoe ik mijn auto schoonmaak -_-

Ik kwam ook echt heel veel fietsers (in groepen) tegen opweg naar mijn paard -O-
Waarom kunnen mensen niet gewoon wachten tot eind april/mei..
Mijn broertje heeft nu ook weer bezoek -O- een vriendin van mij heeft al gezegd dat ik gewoon de politie moet bellen want ze zijn met meer als 3 :')
Laatst bijgewerkt door LiannePuthzy op 04-04-20 15:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-20 15:11

Mkango schreef:
Whale schreef:
Achja, als het maar werkt toch :D Is natuurlijk wel vervelend als hij buiten wel allemaal kinderen ziet spelen.

Ik had hier met dit mooie weer wel weer meer kinderen buiten verwacht, maar nope, eigenlijk al 2 weken niet meer.

Ons stallenterrein ligt pal naast de plaatselijke kleuterschool/peuterspeelzaal/bacillenbolwerk, en daar is het nu héérlijk rustig. :')

Ik woon naast 2 basisscholen en nu heerlijk geen gegil meer doordeweeks. Houden zo _O-

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-20 15:13

Vriend die met elektriciteit bezig is op het moment dat ik een cake aan het bakken ben. Elektriciteit is er nu uit gevlogen en gaat straks nog een keer. Niet helemaal handig moment gekozen om met elektra bezig te gaan. :Y)

@casperzoe, Rituals klinkt wel als een goed plan. <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-20 15:16

LiannePuthzy schreef:
Marije_1997 schreef:

Ik kwam ook echt heel veel fietsers (in groepen) tegen opweg naar mijn paard -O-
Waarom kunnen mensen niet gewoon wachten tot eind april/mei..
Mijn broertje heeft nu ook weer bezoek -O- een vriendin van mij heeft al gezegd dat ik gewoon de politie moet bellen want ze zijn met meer als 3 :')

Tsja wij wonen buiten af grenzend aan een natuurgebied. Dus okay fietsers kun je niet voorkomen. Maar het zijn er gigantisch veel. De een na de ander. Helaas komt de politie hier niet echt zo veel, dus handhaven doen ze hier ook niet. Ben benieuwd hoe veel fietsers ik straks naar stal toe moet inhalen. En morgen al helemaal, dan word het nog warm ook.

Ik zou gwn bellen en zeggen dat ze met meer als 3 aanwezig zijn ergens. Dat mag gewoon niet. En als de zachte hand niet werkt, dan maar de harde hand.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-20 15:22

Dit is een huisvrouwenklacht maar ik erger me aan mijn favoriete wasverzachter die op is en die ik nergens meer kan vinden. Dus nu maar een ander gekocht, firstworldproblems

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-20 15:54

Mars schreef:
Dit is een huisvrouwenklacht maar ik erger me aan mijn favoriete wasverzachter die op is en die ik nergens meer kan vinden. Dus nu maar een ander gekocht, firstworldproblems

[LZP] Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?
Zet hem hier anders bij!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-20 16:00

Goeie tip, ga ik doen!

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-20 16:41

Mars schreef:
Goeie tip, ga ik doen!

Welke zoek je? Misschien dat een bokker ergens nog iets kan vinden? En dat topic is idd een goed idee.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-20 17:22

Buren uit het complex die ik nog nooit heb gezien die mij meteen op een passief-agressieve toon aanspreken op waar ik mijn auto parkeer. Als je me nou normaal aanspreekt dan ben ik misschien ook meer geneigd om mee te werken.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-20 17:33

Elke dag dezelfde kat hier in de tuin, van eigenaren die van mening zijn dat hun kat hier nooit in de tuin komt :+

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-20 17:35

xPabloBokt schreef:
Buren uit het complex die ik nog nooit heb gezien die mij meteen op een passief-agressieve toon aanspreken op waar ik mijn auto parkeer. Als je me nou normaal aanspreekt dan ben ik misschien ook meer geneigd om mee te werken.

Als er geen vast aangewezen parkeerplekken zijn snap ik sowieso niet waar ze zich mee bemoeien :+

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-20 17:45

Dat onze mc donalds aan t verbouwen in. Ik heb zin in een hamburger :=

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-20 17:59

Princess_ schreef:
xPabloBokt schreef:

Als er geen vast aangewezen parkeerplekken zijn snap ik sowieso niet waar ze zich mee bemoeien :+

Sinds kort voor bezoekers. Nooit iemand moeilijk gedaan tot er een bordje hing :+

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-20 18:08

Dat ik soms random cravings heb naar cervelaat of een bifi worstje. Probleem is dat ik al 2 jaar geen vlees meer eet en er geen vergelijkbare vervanger is :') (nee een hapje is niet zo'n ramp maar ik krijg dat ook gewoon niet meer doorgeslikt)

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-20 18:33

Dat het weekend is. Net alles doorgestuurd voor onze eventuele huurwoning, maar nog sowieso het weekend afwachten :(

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-20 18:38

Dat de Boni geen houtskool had :n
Had me verheugd op geroosterde saté met lontong.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-20 19:47

casperzazoe schreef:
Dat ik soms random cravings heb naar cervelaat of een bifi worstje. Probleem is dat ik al 2 jaar geen vlees meer eet en er geen vergelijkbare vervanger is :') (nee een hapje is niet zo'n ramp maar ik krijg dat ook gewoon niet meer doorgeslikt)

Of droge worst of fuet. Geen vervanging voor!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-20 19:59

Loop je braaf met je gedesinfecteerde winkelwagentje door de Jumbo, doe je 2 stappen opzij om wat te pakken en pakt vervolgens een oude dame je wagentje vast omdat ze denkt dat het haar wagentje was. -O-
En dan ook nog een paar tellen zo blijven staan als je zegt dat het jouw wagentje is.
Sta je dan...

AylaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-20 19:59

Dat mijn vriend zegt dat als ik niet in therapie ga ik onze relatie kapot ga maken...

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-20 20:01

Dat mijn mening gevraagd wordt, ik deze geef en vervolgens zonder enige bedenking zo van tafel wordt geveegd. Blijkbaar doet mijn gevoel er niet toe.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-20 20:03

AylaL schreef:
Dat mijn vriend zegt dat als ik niet in therapie ga ik onze relatie kapot ga maken...

Dat was eerlijk gezegd einde verhaal voor mij geweest. Dat is zo'n bullshit. Hij zou eigenlijk jou hier in moeten steunen en er positief over moeten zijn.

AylaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-20 20:10

Marije_1997 schreef:
AylaL schreef:

Dat was eerlijk gezegd einde verhaal voor mij geweest. Dat is zo'n bullshit. Hij zou eigenlijk jou hier in moeten steunen en er positief over moeten zijn.

Ja dat vind ik normaalgezien ook maar weet nu even niet zo goed wat ik moet doen :\