Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Whale schreef:Achja, als het maar werkt tochIs natuurlijk wel vervelend als hij buiten wel allemaal kinderen ziet spelen.
Ik had hier met dit mooie weer wel weer meer kinderen buiten verwacht, maar nope, eigenlijk al 2 weken niet meer.
Marije_1997 schreef:Oude mensen die hier de hele God ganze dag al langs komen fietsen. Was het niet de bedoeling om binnen te blijven? Ondanks het mooie weer? Echt ik zou ze bijna 1 voor 1 van de fiets willen trekken. En dan ook nog vet erg kijken hoe ik mijn auto schoonmaak -_-
Mkango schreef:Whale schreef:Achja, als het maar werkt tochIs natuurlijk wel vervelend als hij buiten wel allemaal kinderen ziet spelen.
Ik had hier met dit mooie weer wel weer meer kinderen buiten verwacht, maar nope, eigenlijk al 2 weken niet meer.
Ons stallenterrein ligt pal naast de plaatselijke kleuterschool/peuterspeelzaal/bacillenbolwerk, en daar is het nu héérlijk rustig.
LiannePuthzy schreef:Marije_1997 schreef:Oude mensen die hier de hele God ganze dag al langs komen fietsen. Was het niet de bedoeling om binnen te blijven? Ondanks het mooie weer? Echt ik zou ze bijna 1 voor 1 van de fiets willen trekken. En dan ook nog vet erg kijken hoe ik mijn auto schoonmaak -_-
Ik kwam ook echt heel veel fietsers (in groepen) tegen opweg naar mijn paard![]()
Waarom kunnen mensen niet gewoon wachten tot eind april/mei..
Mijn broertje heeft nu ook weer bezoekeen vriendin van mij heeft al gezegd dat ik gewoon de politie moet bellen want ze zijn met meer als 3
Mars schreef:Dit is een huisvrouwenklacht maar ik erger me aan mijn favoriete wasverzachter die op is en die ik nergens meer kan vinden. Dus nu maar een ander gekocht, firstworldproblems
xPabloBokt schreef:Buren uit het complex die ik nog nooit heb gezien die mij meteen op een passief-agressieve toon aanspreken op waar ik mijn auto parkeer. Als je me nou normaal aanspreekt dan ben ik misschien ook meer geneigd om mee te werken.
Princess_ schreef:xPabloBokt schreef:Buren uit het complex die ik nog nooit heb gezien die mij meteen op een passief-agressieve toon aanspreken op waar ik mijn auto parkeer. Als je me nou normaal aanspreekt dan ben ik misschien ook meer geneigd om mee te werken.
Als er geen vast aangewezen parkeerplekken zijn snap ik sowieso niet waar ze zich mee bemoeien
casperzazoe schreef:Dat ik soms random cravings heb naar cervelaat of een bifi worstje. Probleem is dat ik al 2 jaar geen vlees meer eet en er geen vergelijkbare vervanger is(nee een hapje is niet zo'n ramp maar ik krijg dat ook gewoon niet meer doorgeslikt)
Marije_1997 schreef:AylaL schreef:Dat mijn vriend zegt dat als ik niet in therapie ga ik onze relatie kapot ga maken...
Dat was eerlijk gezegd einde verhaal voor mij geweest. Dat is zo'n bullshit. Hij zou eigenlijk jou hier in moeten steunen en er positief over moeten zijn.