LWDaisy schreef:Hier weer een leuke ervaring! Ik koop regelmatig tweedehands boeken via Bol, veel goedkoper zo.
Uiterlijke leverdatum zou 11 januari zijn - en ik ontving het boek gisteren al
Dus 3 weken te laat?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amber_anne schreef:Wauw ik ben echt verbaasd dat dan dan gewoon vernietigd wordt....
LWDaisy schreef:Ook deze week weer leuke koopjes gedaan.
Ik verzamel boeken, en zoek ze vaak tweedehands. Afgelopen woensdag had ik een afspraak bij iemand thuis, op 10min van mijn deur. Wel handig zo want ik ben met de scooter. Ze was thuis op het afgesproken uur en had de boeken netjes verpakt. Leuk zo!
Over een uurtje mag ik mijn tweedehands cowboylaarsjes gaan ophalen. Ik heb in mei een fotoshoot met mijn Quartermerrie en wil dus heel graag cowboylaarsjes. Ik heb maatje 35-36, niet evident, en ik wil er niet de hoofdprijs voor betalen, zo ben ik ook wel haha. Lucky me vond hier achter de hoek dé laarsjes in maatje 36, voor 20 euro! Ik sta weer te springen van enthousiasme haha! Mijn cowboyhoed heb ik via Bol, voor nog geen 9 euro
Tallie1979 schreef:1 van mijn pakjes is binnen gekomen. Brievenbus pakje met T&T, waarvan de T&T nog steeds bezorging onbekend staat. Hij is als regulier poststuk bezorgd. Maar, hij is er.
Ben helaas wel gigantisch genaaid door de verkoper, maar goed. Had misschien net wat verder door moeten vragen.
Dyphusion schreef:Tallie1979 schreef:1 van mijn pakjes is binnen gekomen. Brievenbus pakje met T&T, waarvan de T&T nog steeds bezorging onbekend staat. Hij is als regulier poststuk bezorgd. Maar, hij is er.
Ben helaas wel gigantisch genaaid door de verkoper, maar goed. Had misschien net wat verder door moeten vragen.
Naar mijn weten wordt een brievenbus pakket altijd door de 'gewone' postbezorger bezorgd en niet door de pakketbezorger.
Moestuin schreef:Ik had ook wat voor. Puzzel te koop zien staan. Vraagprijs €6. Aangegeven dat ik hem graag wou en gevraagd wanneer ik er kon achter komen. Afspraak gemaakt. Adres gekregen. Krijg ik opeens bericht dat ze er toch meer voor wou. €8. Heb haar laten weten dat ik het uit principe laat gaan. Afspraak is afspraak en je gaat niet opeens meer geld vragen. Vind dat niet kunnen