Baby en kinderkleding #2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MizzMontana

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 09:45

Hmmm dat is wel minder dat het snel pilt in de was, als het net zo’n (reflex) spuger wordt als de andere dan gaat het vaak in de was.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 09:48

Misschien had ik pech..... maar is zachte stof
Net als organic zoo heerlijk stofje heb er veel van maar niet elk item blijft mooi.

Een romper pilt al als die de wasmachine ziet en een boxpakje gaat met 60 graden in de was en pilt niet.

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 09:55

Longsleeves van CarlijnQ vind ik wel klein vallen maar heel lang. Bij een tenger kind doe je er lang mee. De trui die ik in dezelfde maat heb als de longsleeve (98-104) is echt maat basisschool, de longsleeve kan hij dit winter denk ik al bijna aan (dan is O 2). (Beide kikkers dus dezelfde stof) Bizar verschil.

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 09:57

Niwla: helaas heb ik geen Facebook, maar kan je wel m’n marktplaats sturen?

Super leuk beanies! Onze zoon heeft er ook een hoofd voor, dus ik ga ze ruimschoots aanschaffen, haha.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-19 10:00

Jammer van Konges Sjlod. Zit telkens te twijfelen en te dubben er wat van de te doen.

Heb weer wat vvv-bonnen liggen en wil zomershirts voor Sophie aanschaffen. Maar weet gewoon niet welke winkel ze te besteden. Als het kan is het allemaal niet mijn smaak.

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 10:03

Zo zit ik ook Lau met die twijfel, misschien moet ik gewoon eens een setje bestellen. Heb zo’n zin om iets voor de baby te kopen :D

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 10:09

Gewoon kopen dames

Ik hou van twinnen en Leopard Afbeelding

Alles van MFM zelfde legging als der broertje

Heb al wat gezien van de nieuwe wintercollectie MFM
Echter de winkel durfde niet te kopen omdat de mensen in dat dorp niks gewend zijn
Maar iid Leopard en Panter voor boys

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 10:18

@lautje, ze is toch van 2016? Hoe lang is ze dan inmiddels?
Mijn dochter past 104 nu echt precies en 110 begint. Qua lengte benen past 110 beter. Ze is inmiddels dan ook wel nét de 104cm over. Ze is 4 en 3mnd.

Sowieso lastig dat het soms zo verschilt zelfs bij dezelfde merken.
Ik hou ook wel van goed passend spul. Sons is oversized leuk vind ik maar niet als alles wijd valt in de nek.

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 10:43

Hier twinnen ze vandaag en beetje, LH trui en maillot zijn de zelfde kleur.
Zij heeft een mfm blouse aan met enfant suspender rok, ik ben er nog niet helemaal uit wat ik leuker vind rok over blouse of andersom. Wat vinden jullie?

Afbeelding
Afbeelding

Oja, ze zijn koekjes aan het bakken en hebben de keuken leeggeroofd :Y) met een vergiet, waterkoker en deegroller bak je de lekkerste koekjes van je Duplo :j

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 10:45

Er in!

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 10:54

Erin maar je zit de mooie franjes niet van de rok door de kraag

Zo hardlopen en geen zin
Op 100 meter verderop is de eventing bezig met beetje pijn kijk ik die kant op

Mis de sport best wel en soms ook mijn oude leven die enkel uit paarden bestond
Maar terug kunnen we niet meer :D
Hoeft niet maar nu heb ik last van jeugdsentiment

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 11:00

Je hele post is herkenbaar :D

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-19 11:05

Ik heb ook continu zin om wat te kopen voor Sophie. Die moet in 68 er echt wat
Bij hebben. Maar dan kom ik van alles tegen voor Juul...
En die heeft echt niks nodig eigenlijk.
Ter illustratie :')

Afbeelding

Afbeelding

Ik zou ook blouse er in doen!

Je woont vlakbij Etten Tita? Ik ben ook jaloers. Mijn paard loopt aankomend weekend een lange 2* cross zonder mij :(

Heb wel besloten hem per 1 mei naar huis te halen en te proberen. Zal er dit jaar niet van komen denk ik meerdere dagen wg te gaan, maar gewoon iedere dag die geur opsnuiven is alles waard. Keertje rondje springen.

IMJ. Ze is idd van 2016 en ik denk nu den 96cm lang. Maar heel erg smal en petit. Heb dus echt alleen heel smal vallende merkjes/dingen en dan valt het vaak nog oversized. Ze zit eigenlijk in precies dezelfde maat als N van tita.

Afbeelding

Afbeelding

Juul had zichzelf aangekleed. MfM legging en Tartine et Chocolat trui. Sophie helemaal in Mini Rodini. Ook een klein mupje. Is allemaal maat 56 wat ze aan heeft met ruim 3,5 maand

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 11:07

Herkenbaar. Ik kan momenteel maar 3 dagen per week naar het paard. Over een paar weken kan ik maar 2 keer per week want dan begint er een heel ziekenhuistraject. Ik mis het fanatieke rijden wel maar om helemaal te stoppen is nog een stap te ver. Het is echt even mijn momentje eruit en voor mijzelf

@ lautje. Zichzelf aankleden is zo te zien gelukt

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 11:17

Die trui van Sophie <3. Ik wilde hem ook bestellen, maar past niet zo bij onze zoon.

Hier ook echt een smal en klein jongetje. Maat 44 zit hem vaak echt nog te groot. Ik koop nu met name name it, Z8 en Noppies voor hem. Ik had hele andere merken voor hem gekocht, maar dat past allemaal niet. Nu wat Petit Bateau van Marktplaats onder weg. Mocht iemand nog leuke Franse merken weten (of iets anders wat smal valt), houd ik me aanbevolen.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-19 11:45

Tartine et chocolat, saint James, blune, billi blush/bandit, louisemisha, bonheur du jour...

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 11:50

Julia heeft het prima uitgekozen!
Edit: damn autocorrect
Laatst bijgewerkt door IMJ op 14-04-19 12:15, in het totaal 1 keer bewerkt

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 12:02

Ik vind die longsleeves van carlijnq ook gaaf. Vooral die dropback en mooie pasvorm. Alleen hoofdgat wat klein :=
Heb het kikkershirt en ook het sandwichshirt maar die is met korte mouwen. Maten verschillen wel heel erg. Heb van beide 98/104 maar die met korte mouwen is ongeveer 4cm langer dan het kikkershirt :?

Appeltje ik vind carlijnq dus ook mooi smal vallen. Weer nog niet hoe de babyleggings vallen, heb ze liggen in mt 50/56 maar die van ons is nog niet geboren. Lijkt wel aardig groot te vallen. Dus moet je nog wel even wachten denk ik.
En heb de superskinny legging van little hedonist, die vallen ook erg smal zo te zien.

Hier ook de maatje 44 collectie van de vorige keer alvast gewassen, deze wordt weer een minibaby := maar hij groeit nu iig op een lijn (de onderste :'))

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 12:09

Wat een mooi setje heeft Juul uitgezocht!

Aan de voorkant zie je de franjes wel tita :) maar mss een beetje dubbel op met kraag en franjes, rok is ook super mooi met alleen romper lange mouwen er onder.

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 12:18

@mizzmontana wat een prachtige outfits

@laura snap dat je voor sophie wil shoppen staat nu een poudre organic bloomer op marktplaats maat 68 als ik een kleintje had had ik die gekocht hihi.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 12:40

Ik zag een tinyhouse voorbij komen op insta.. dacht gelijk aan jou Liti. Duurzaam wonen. Ik wist niet dat er echt een tinyhouse village bestond!

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 13:29

.

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 13:45

Mm wat zien ze wr mooi uit!!! Zou de blouse er bij in doen idd maar wellicht eerder een leuk marmar rompertje scoren met net zo’n nek? Vind rompers altijd mooi staan onder tuinbroekjes/rokjes.

Knapperds Tita :))

Heeft Juul leuk bij elkaar uitgezocht laura! Sophie ligt er ook weer mooi bij. #cheerbaby

Wasdag vandaag, ben alle stoffen aan het wassen zodat ik straks kan gaan naaien.
Afbeelding
Afbeelding
De naturel was draait nu nog en dan kunnen we los!

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 13:49

Mooie stoffen zo bij elkaar MiR. Was je het eerst omdat het anders te veel kan krimpen? Hier echt een nitwit wat betreft zelf kleren maken }:0

Ik had het rokje er vooral voor de kleur bij uit gezocht, de schouderbandjes kunnen er ook af maar dan zit ‘ie nog te los en zakt af helaas. Maat 1 jaar en ze is 15 maanden.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 13:52

Leuke stofjes!!
En leuke outfits hier allemaal. :j

Iemand nog een leuk cadeau-idee voor de verjaardag van onze peuter die 3 wordt? Ik wil graag de plantoys cactus kopen maar verder totaal geen inspiratie voor leuk speelgoed :=