Sws het hele idee van in no time je spullen pakken en weg zijn wanneer je wilt is al zo lastig. Ik mis dat al zo bij het boodschappen doen dat er geen tegenstribbelend roze wezentje is om op mn fiets te moeten zetten. En dat in de supermarkt een krijsfestijn gaat houden om vervolgens weer op dezelfde fiets te moeten plus boodschappentas....
In plaats daarvan spring ik op mn fiets en ben met 10 minuten heen&weer, saai eigenlijk. En zo zijn er nog 1001 andere dagelijkse dingen die eigenlijk te makkelijk gaan.
Ik baal zoooo hard dat ik begin juni op vakantie moet gaan naar Frankrijk! Geen gezellig urenlang vastzitten in de file in een zwart weekend, brandende zoon, aso chauffeurs om je heen met die lieve zeurende/krijsende/moordneiging opwekkende ukkepukjes...
met of zonder kinderen. Als je zo denkt spoor je gewoon niet.
Mars ging linksaf, paard ging rechtsaf en ergens tussen die twee lag ik in het zand. Vermoed een gekneusd staartbeen maar ik kan amper vooruit, heb verhoging etc. En nu denk ik alweer 'hoe in vredesnaam zou ik en deze staat een kind laten douchen, aankleden, naar school brengen??'. En tegelijkertijd 'wat een zegen dat ik daar niet eens verder bij stil hoef te staan'