[HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mars

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 00:09

Idd heel zwaar allemaal :D Sws het hele idee van in no time je spullen pakken en weg zijn wanneer je wilt is al zo lastig.

Ik mis dat al zo bij het boodschappen doen dat er geen tegenstribbelend roze wezentje is om op mn fiets te moeten zetten. En dat in de supermarkt een krijsfestijn gaat houden om vervolgens weer op dezelfde fiets te moeten plus boodschappentas....
In plaats daarvan spring ik op mn fiets en ben met 10 minuten heen&weer, saai eigenlijk. En zo zijn er nog 1001 andere dagelijkse dingen die eigenlijk te makkelijk gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 08:00

Er passen ook boodschappen in een blagenwagen

Probleem met een blagenwagen , vaak ligt er al een boodschap in die spuugt en poept en plast en krijst -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 08:24

Arme ons, in wat voor ellendige saaie wereld leven wij :') Ik baal zoooo hard dat ik begin juni op vakantie moet gaan naar Frankrijk! Geen gezellig urenlang vastzitten in de file in een zwart weekend, brandende zoon, aso chauffeurs om je heen met die lieve zeurende/krijsende/moordneiging opwekkende ukkepukjes...

Ik doelde met dat bejubelen idd op de hele brigade die vindt dat een vrouw zonder kind incompleet is en waarbij alle middelen geoorloofd zijn om dat doel te behalen.
Uiteraard logisch dat je dt type dames in dit topic niet tegenkomt :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 08:27

Nou vriend en ik kunnen sowieso (met of zonder kind) enkel in de hele drukke periodes gaan. Lang leve België en een vriend in de bouwsector :')

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 09:06

Varekaj gelukkig ken ik dat soort mensen niet die dat gedrag promoten :( met of zonder kinderen. Als je zo denkt spoor je gewoon niet.

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 11:45

Gaaaaap. Ik kom echt net uit bed gerold. Dat gebeurd niet vaak, maar ik was zo ontzettend moe. Haast niet geslapen. Vanmorgen de honden even snel in de tuin en nu maar even flink met ze wandelen als goedmakertje. Maar dat kan niet met kinderen, ze even snel in de tuin doen en dan weer op bed duiken :')

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 12:11

Dan was jij uberhaupt al een halve dag wakker, als je kinderen zou hebben :')

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 12:56

Omg! Op fb iemand die op een bericht van de afbouw van de botte dam reageert. Hij moet maar afgebroken worden en er moet ene mooie kinderspeelplaats met groen komen.... die is ziek in het hoofd

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 14:05

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 15:04

Zoe_97 schreef:
Omg! Op fb iemand die op een bericht van de afbouw van de botte dam reageert. Hij moet maar afgebroken worden en er moet ene mooie kinderspeelplaats met groen komen.... die is ziek in het hoofd

[ [url=m/B3OZ0D.jpg]Afbeelding[/url] ]

... bedoel je de Notre Dame? :o

Zo ja: jeetje, wat een hork

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 15:16

Zoe_97 schreef:

[ [url=m/B3OZ0D.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik kan me niet voorstellen dat diegene dat echt meent die moet wel uit zijn op een rel _-:(

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 15:25

Oeps. Autocorrect

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 15:54

Botte dam haha :D
Ik vind ‘m wel lollig, je autocorrect.

Maar serieus joh. Dan ben je niet goed hoor... Kinderspeelplaats. Op de plek van unesco werelderfgoed.
Weet je wat wonen in Parijs kost?
Daar wonen in de verste verte geen mensen met kinderen, die kunnen dat niet betalen _O-

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 16:01

Nee joh stelletje idioten...
Dat is het stuk cultuur van Parijs. <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 16:13

Eh... kinderopvang etc is net spotgoedkoop in Frankrijk omdat er ontzettend veel van de staat af komt. Idem met school etc.

Iemand die daar een speelplein wil? Dan ben je gewoon een ordinaire cultuurbarbaar.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 17:47

De Botte Dam :') Het is wel passend bij het bericht. Ik vraag me dan echt af, is zo iemand serieus of is het gewoon een lompe grap? Ik hoop dan altijd -tegen beter weten in- dat het het tweede is.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 18:03

Waarschijnlijk zo een tokkie die het maar idioot vindt dat er geld naar monumentenzorg gaat maar dat diegene kei veel accijns op hun pakje zware shag moet betalen :')

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 18:05

Varekaj schreef:
Geen gezellig urenlang vastzitten in de file in een zwart weekend, brandende zoon, aso chauffeurs om je heen met die lieve zeurende/krijsende/moordneiging opwekkende ukkepukjes...

Jij hebt wel echt een hekel aan kinderen he?

:)) :)) :))

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 18:15

_O-

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 18:26

Over lastig gesproken, gisteren van paard af gekletterd := Mars ging linksaf, paard ging rechtsaf en ergens tussen die twee lag ik in het zand. Vermoed een gekneusd staartbeen maar ik kan amper vooruit, heb verhoging etc. En nu denk ik alweer 'hoe in vredesnaam zou ik en deze staat een kind laten douchen, aankleden, naar school brengen??'. En tegelijkertijd 'wat een zegen dat ik daar niet eens verder bij stil hoef te staan' :=

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 19:05

Zeg ook nooit dat je het druk hebt tegen ouders met meerdere kinderen.. dan krijg je eerst de blik.. en daarna de uitleg dat je het niet druk hebt....

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 19:08

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 20:27

Christiene schreef:
Zeg ook nooit dat je het druk hebt tegen ouders met meerdere kinderen.. dan krijg je eerst de blik.. en daarna de uitleg dat je het niet druk hebt....

Jaaaaa wij zitten de hele dag op de bank ons te vervelen *\o/*

Sommige moeders willen gewoon niet weten hoe leuk de wereld kan zijn zonder kinderen .. wat je allemaal met die vrije tijd kan doen aan hobbies. Zullen wel die moeders zijn die er spijt van hebben _O-

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 21:05

Christiene schreef:

Dit :')
Sinds iemand heel dichtbij mij zo’n wurm heeft moet ik dit ook zeer geregeld aanhoren :+
Je was er zelf bij hoor!

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 21:19

Ik kreeg te horen dat ik tenminste nog kan uitslapen en dat zij veel vermoeider was want door haar kind kon ze niet meer fatsoenlijk uitslapen. :+
Dat het kind in kwestie regelmatig bij de vader of de oppas zat en dat zijzelf regelmatig ging stappen tot diep in de nacht terwijl ik post-chemotherapie met een chronisch vitamine D tekort en een dikke depressie zat en niet eens in staat was om te gaan stappen maar wel regelmatig op het kind paste vergat ze voor het gemak maar ff. :Y)