Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JudithO schreef:Hihi, dacht ik al. Ziet er wel geinig uit, zo met z'n twee!
Prairy schreef:Cute!
Wij zijn gisteren weer een kip verloren aan een buizerd, jammer want was een mooie brahma.
Hopelijk worden de andere 2 snel weer broeds, kan ik er mooi broed eieren onder leggen. En dan mag er ook een haan blijven.
Ik ben ook heel erg benieuwd naar de kippen tractor. Mijn contract wordt niet verlengd dus ik heb straks zeeën van tijdGelukkig ook al weer nieuwe plannen.
Eigen bedrijf starten (projectontwikkelaar), zelf pizza oven bouwen, nu dus een kippentractor, oogst verwerken, camping... Ik heb helemaal geen tijd om op zoek te gaan naar een nieuwe baan
HopeMyDay schreef:Morgen zal ik wel een nieuwe foto maken van de kippentractor.. hij is nog niet af maar ik verwacht morgenavond de hanen te kunnen verhuizen. Hij is trouwens echt op krielformaat hoor (1m breed bij 2.5m lang bij 1 m hoog voor de ren en het nachthok is 1m x 60cm) er komen ook 4 a 5 krieltjes in dus echt groot is niet nodig. Met het deurtje aan de zijkant kunnen ze ook eventueel los maar voor de eerste week maar even niet. Ons grote toom heeft een stal en loopt de hele dag los dus dat blijft gewoon hun ding.
Ik zet wel de foto erbij van gisteren, inmiddels zit het hele gaas erop en is de binnenkant gewit etc. Morgen de laatste dingetjes. Ik zie net dat het nog niet echt een "tractor" is op de foto van gister. De wielen zitten er inmiddels wel onder![]()
Het hokje:
[ [url=m/O6uPBI.jpg]Afbeelding[/url] ]
De haantjes:
[ [url=m/l3jyfy.jpg]Afbeelding[/url] ]
De Sebright hennen:
[ [url=m/1IDpLp.jpg]Afbeelding[/url] ]
juval schreef:[ [url=m/48GhA0.jpg]Afbeelding[/url] ]
gister mijn mini broedmachientje aangezet. Er zitten zijdehoen eitjes in. Ik ben heel benieuwd of dit werkt
[ [url=m/sUlPbe.jpg]Afbeelding[/url] ]
Puppies doen het heel goed. Maar het is echt best veel werk, vooral in het begin durfde ik ze niet alleen te laten (ook s nachts).. bang dat Romy erbovenop gaat liggen. Gelukkig gaat dat nu beter. Romy is een goed moedertje en redelijk voorzichtig.