moonsparkle schreef:@mandarijn waar komt het blauwe jurkje vandaan die je gisteren poste?
Bij de H&M!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarlindeRooz schreef:Gave outfits weer hier?<3
Ik heb dikke billen en mensen staren ook... en ookal vinden veel meiden dat wel vleiend. Ik val liever niet op en háát het. ben ook wel flink wat aangekomen de laatste jaren dat maakt het erger. Maar ben bezig met afvallen en sporten. Maar durf dit soort jurkjes niet aan zonder mijn vriend erbij.
Maar wijde jurkjes lijk ik weer heel dik in.
Maar ga vanmiddag Zwolle in op jacht naar jurkjes en rokjes! Kijken of dat lukt.
[ [url=m/pCqMXq.jpg]Afbeelding[/url] ]
xPabloBokt schreef:MarlindeRooz schreef:Gave outfits weer hier?<3
Ik heb dikke billen en mensen staren ook... en ookal vinden veel meiden dat wel vleiend. Ik val liever niet op en háát het. ben ook wel flink wat aangekomen de laatste jaren dat maakt het erger. Maar ben bezig met afvallen en sporten. Maar durf dit soort jurkjes niet aan zonder mijn vriend erbij.
Maar wijde jurkjes lijk ik weer heel dik in.
Maar ga vanmiddag Zwolle in op jacht naar jurkjes en rokjes! Kijken of dat lukt.
[ [url=m/pCqMXq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mag ik even zeggen dat ik aan jou absoluut niks diks te bespeuren vind? Je hebt een prachtig figuur
Eleionomae schreef:Grappig want ik ben normaliter (wanneer ik niet zo’n zwangere pinguïn ben) met mijn 1,75 bij 77 wel te zwaar qua beeld. Dat hele BMI zegt idd nikszolang jij je maar lekker in je vel zit toch?