Baby en kinderkleding

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 22:59

Wat een leuke kleertjes jaffel.

De svhoenen vind ik ook cool.

De meisjes schoenen van shoesme vond ik ook erg leuk.

Sandalen heb ik echt een afkeer van. Kan er niets moois aan vinden. Sorry :o

Wat een leuke foto elize van jullie meisje. Onderste setje vond ik ook erg leuk.

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 23:03

Onze jongens hebben vandaag uitgedeeld. Oudste was vandaag jarig en jongste dinsdag. Morgen groot feest *\o/*
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

IMJ

Ik hou ook niet van sandalen.. maar de meeste kinderen wel en dichte schoenen met 30C vind ik ook sneu..

IMJ

Re: Baby en kinderkleding

Gefeliciteerd Simongek!

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 23:04

Oudste draagt slippers.

Had voor jongste teva's voor hele warme dagen maar misschien 5 x aan gehad.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 23:10

25% korting op alles bij H&M. En voorlopig geen sandalen voor de uk, ik heb weer eens impulsief sandalen voor mezelf gekocht. Whyyyyyyyy.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 23:11

Voor gup hadden we sandalen van Timberland vorige zomer. Dit jaar weet ik nog niet wat we gaan doen.

Mupje krijgt pas schoenen als ze op straat gaat lopen. Verder lekker blote voeten. Maar datvis voorlopig nog niet aan de orde

Bayja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 00:15

Ah leuk! Gefeliciteerd Simongek!

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 08:09

En bedankt lieveli.... er is weer een H&M bestelling onderweg nu...

Ik kon het gewoon niet laten. Ik wéét dat het nog zomer moet worden, maar de gedachte van 2 kleine meisjes die net kunnen lopen in deze truitjes kon ik niet weerstaan.
Afbeelding

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 09:39

Ja dat is ook wel een heel snoezig beeld inderdaad :D En voor dat geld...

Sandalen...tja. Heb ze zelf nooit aan en kan nog niet echt leuke en goede (barefoot, super flexibel, dunne zool, zero drop) vinden maar vind het ook geen ramp want vorig jaar hadden we sandaaltjes die we amper gebruikt hebben. Gewone schoentjes volstaan prima, sandalen zijn ook eigenlijk helemaal niet praktisch qua zand overal tussen enzo :P

Maar ben toch een beetje aan het kijken of ik iets leuks tegenkom dat me over kan halen :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 09:46

Liezel1 schreef:
En bedankt lieveli.... er is weer een H&M bestelling onderweg nu...

Ik kon het gewoon niet laten. Ik wéét dat het nog zomer moet worden, maar de gedachte van 2 kleine meisjes die net kunnen lopen in deze truitjes kon ik niet weerstaan.
[ [url=m/EYXV86.png]Afbeelding[/url] ]

Lekker he! Ik heb een korte salopette en blauw wit gestreepte trui gekocht. Kaartjes eraf en in de zomertas :') dit is mijn nieuwe tactiek. Chaos maken zodat mijn huisjood het niet ziet.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 10:14

pmarena schreef:
Ja dat is ook wel een heel snoezig beeld inderdaad :D En voor dat geld...

Sandalen...tja. Heb ze zelf nooit aan en kan nog niet echt leuke en goede (barefoot, super flexibel, dunne zool, zero drop) vinden maar vind het ook geen ramp want vorig jaar hadden we sandaaltjes die we amper gebruikt hebben. Gewone schoentjes volstaan prima, sandalen zijn ook eigenlijk helemaal niet praktisch qua zand overal tussen enzo :Pbi

Maar ben toch een beetje aan het kijken of ik iets leuks tegenkom dat me over kan halen :)

Hier liep ze op bijna niets anders vorig jaar!
Edit.. in de zomer dan dus :+

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-18 10:51

Hier dezelfde tactiek Lie!

Nu een serieuze no buy periode. Eventing seizoen is weer begonnen en moet in mei naar een wedstrijd in Marbach. Startgeld 340,-€. 50,- voor stroom voor vrachtwagen, 600km rijden dus diesel voor 1200km. En dan nog eten en drinken daar :x

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-18 15:45

Wij hebben ney fotoshoot gehad voor Mon Petit Loup. Ging echt super. Waren ik 10min klaar. Ze werd beeldig gestyled zonder opsmuk. Fotograaf was heel relaxed en lief voor dr.

Nog wat dingen van Gray Label aangehad die echt heel tof waren.

En de jas die ze aan moest was echt suuuuper mooi. Aanrader voor iedereen.

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 15:46

Klinkt leuk! Ben benieuwd naar de foto’s tzt

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-18 16:11

Die mogen pas in augustus online.
Maar jasje was beetje dit model. Maar net wat korter.
Afbeelding

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 16:15

Oeh, die is wel mooi!!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-18 16:27

Zijn echt hele mooie jasjes. Heel mooi gesneden en van model. Zware kwaliteit wol. Dus echt warm

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 16:51

Gaaf jasje hoor Lautje

Hier voorlopug voorzien van het nodige.

Jasje van tumble, ik baalde al dat ze haast overal in 86 uitverkocht waren, gwlukkig zwemt ze nog in 80 :')

Afbeelding

Ook nog een donkere zebra en girafromper, zonnehoedje en kort broekje in joggingstof van de hema.
Dus voorlopig ook koopstop :'), maar ze is deze maand ook al voorzien van een keukentje, poppewagen, fietsje, zandbak, boekjes,... dus ze kan niet klagen

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 20:21

Thanks allemaal!

Dat jasje is echt leuk Cemlys. Ik stond er ook nog mee in mijn handen maar heb al een.

Ben benieuwd naar de foto's Lautje.

Gefeliciteerd Simonsgek.

Verder veel leuks voorbij zien komen ook.

Schoenen vind ik best lastig. Als ik iets leuks tegen kom neem ik ze daarom ook nog wel eens op de groei mee. Voor Emilie tot ze goed loopt aan de bunnies/shoesme. Voor nu van MP wel een paar zacht roze adidasjes. Zolang ze niet loopt kan dat wel. Heb een nieuw paar bunnies op de kop getikt onlangs via mp. Super fijn.

Sandalen vind ik ook echt niets. Dan liever blootsvoets. Had voor Jonas afgelopen jaar een paar gympies dat hij voor lopen aan had en verder uit kon.

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 21:05

Ooh, dat jasje Lautje! Prachtig <3 ben ook benieuwd naar de foto's!

De Tumble jas vind ik ook erg leuk, ook al naar gekeken voor mijn mini in het okergeel. Maar ik wacht nog even, moet eerst nog meer voor de zomer hebben.

havermout

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 22:04

Kaka schreef:
Ze zijn ook wel heel mooi Cemlys.

Ook met dichte tenen: http://www.redrag.nl/boys/19091/#0F9600. Niet met dichte hielen. Vallen breed. Prijs valt ook tegen trouwens.

Deze heeft mijn zoontje vorige zomer gedragen. Zijn echt heel fijn en blijven ook mooi! Zijn ook gewoon nette sandalen. Zijn inderdaad niet goedkoop maar hij heeft ze aangehad van mei tot en met september! Misschien dat ik ze voor komend jaar wel weer ga kopen in een ander kleurtje

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 22:46

Leuk trouwens die twee stoere jongens van jou simongek! Vooral het outfitje van de jongste vind ik heel leuk. Praktisch voor mama, twee verjaardagen in een keer :P

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-18 07:01

Wat lief die truien Liezel! Ik moet ook echt weer een keer kijken bij de h&m, maar eigenlijk heb ik teveel al.

Heel mooi Tumble jasje ook, goeie snit :j

Volgens mij kan Julia dat heel goed hebben Lau, benieuwd naar de foto’s straks een keer!

Wij zijn gisteren afgereisd naar het altijd pittoreske Wateringen voor een stylingsessie bij Kids Department. Leuke verjaardagsoutfit gekocht! Had iets apart liggen van Hugo Loves Tiki maar die pasvorm stond hem niet.

Afbeelding

En nog even doorgereden naar het strand
Afbeelding

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-18 08:00

Oh, ik zie weer leuke dingen voorbij komen. Dat jasje Cemlys <3 .

Leuke verjaardagsoutfit ook Simongek. Mooie mannetjes al.

Li komt ook weer langs met haar leuke opmerkingen. Elke keer als ik denk dat ik nu echt niet meer ga kopen hoor :o .

Liezel, lieve truitjes.

Pantykous, lieve foto die laatste. Ben benieuwd naar zijn verjaardagsoutfit. Is dat al bijna?
Hier nog 3 maandjes. Tijd is voorbij gevlogen. Geen idee welke maat ze dan draagt, dus ik wacht nog maar even.

Hier voor mezelf ook nooit sandalen. Geen idee wat E krijgt. Zou zelf het liefst sneakers oid kopen, maar misschien vindt zij open wel veel fijner. Dat mag ze zelf ook bekijken dan. Voor dit jaar zal het voornamelijk blote voeten zijn, afhankelijk van wat we gaan doen.