Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 20:49

_Reneee schreef:
Echt niet. Wat een mafketel zeg. "In mijn appartement kijk ik films op een beamer." Nou fijn gast, veel succes. Krijg het spontaan benauwd :')

Weet je wel hoe mooi dat is om films te kijken via een beamer....Net alsof je in de bioscoop zit.

_Reneee

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 21:20

Oh daar gaat het me niet om, het gaat erover dat ie heel z'n leven beschrijft. Hij noemt me nu barbie en prinses en ik heb maar even gezegd dat dit hem niet gaat worden :+ Kreeg er de kriebels van.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 21:30

Uhmm mijn vriend heeft een beamer.. Maae geen appartement dus hij is het niet! :p

Flink fanatiek is hij zeg! Laat maar lekker lopen inderdaad haha

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 21:33

Haha uiteindelijk vond ie het lekker om in een bed van stro te gaan liggen. Mafklapper :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 21:48

Haha gadver, die strootjes die prikken in je lijf....

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 21:54

ooh brrr nee zo'n vent zou ik ook heel gauw voor wegrennen, had wel een hele aardige waar ik mee gedate had en na die date vroeg die echt elke dag van wanneer wil je weer afspreken, wanneer heb je tijd, wat ga je doen vandaag, zullen we elkaar wat vaker zien.. |o
Veel en veel te opdringerig

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 22:31

_reneee dit heb ik nu ook al 3x meegemaakt.. gewoon inderdaad met telefoonnummer en hun hele leven erbij, en maar doorgaan... echt eng gewoon, weg ermee :evaw:

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 22:33

Dani199764 schreef:
ik word juist een beetje gek van de matches, like echt vrij weinig mannen, 1 op de 20-30 ongeveer denk ik, maar ze zijn ook gelijk allemaal een match en beginnen allemaal te praten. Tuurlijk is dat ook de bedoeling hahaha, maar vind het swipen soms ook gewoon leuk en durf dat nu bijna niet meer te doen omdat ik dan helemaal vol gespamd word waar ik eigenlijk helemaal geen tijd voor heb :')
Vind meeste gesprekken ook ontzettend saai en cliché, en de gene die dat niet zijn zit vaak wat achter (zoals laatste jongen die gewoon nog een vriendin had)
Begin de hoop een beetje op te geven, ik ben misschien ook wel gewoon veel te kieskeurig :+

Ik werd hier ook helemaal gek van Haha.. like'te ook niet veel mannen maar degene die ik like meteen een match. Heb er nog steeds 40 staan, maar heb geen echte gesprekken meer lopen op 1 na, eerst maar zien hoe deze match verder loopt.

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 22:37

_Reneee schreef:
Ja en tot in details zijn leven bespreekt. Echt heel maf. Sowieso afspreken in een bos, never nooit niet.

Ik heb ook wel boswandelingen gemaakt op de 1e date hoor :')

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 22:49

anne_bento schreef:
Dani199764 schreef:
ik word juist een beetje gek van de matches, like echt vrij weinig mannen, 1 op de 20-30 ongeveer denk ik, maar ze zijn ook gelijk allemaal een match en beginnen allemaal te praten. Tuurlijk is dat ook de bedoeling hahaha, maar vind het swipen soms ook gewoon leuk en durf dat nu bijna niet meer te doen omdat ik dan helemaal vol gespamd word waar ik eigenlijk helemaal geen tijd voor heb :')
Vind meeste gesprekken ook ontzettend saai en cliché, en de gene die dat niet zijn zit vaak wat achter (zoals laatste jongen die gewoon nog een vriendin had)
Begin de hoop een beetje op te geven, ik ben misschien ook wel gewoon veel te kieskeurig :+

Ik werd hier ook helemaal gek van Haha.. like'te ook niet veel mannen maar degene die ik like meteen een match. Heb er nog steeds 40 staan, maar heb geen echte gesprekken meer lopen op 1 na, eerst maar zien hoe deze match verder loopt.

Had er 60 staan.. heb vandaag iedereen verwijderd (had geen goed lopende gesprekken), was er even helemaal klaar mee :') :')
Merk dat ik af en toe ook een beetje neiging krijg om meer naar vrouwen te kijken, niet dat ik lesbisch ben, dan zou ik dat wel weten toch? :') Misschien gewoon omdat ik de mannen zat ben hahaha.
Ben zelf ook enigszins aseksueel en heb t gevoel dat mannen alleen maar hun piemeltje volgen, hoewel vrouwen hun water vast ook wel achterna zitten :')
Mixed feelings

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 00:46

_Reneee schreef:
Haha uiteindelijk vond ie het lekker om in een bed van stro te gaan liggen. Mafklapper :')

Wat heb je gezegd? Ga lekker liggen, ik slaap wel in m'n eigen bed? :') Ik heb wel een beetje medelijden met je hoor :')

Net een uurtje terug uit Tilburg, maar denk niet dat ik voorlopig slaap. Zit nog vol adrenaline van het concert, zo gaaf weer 8-) :D

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 07:15

Ik heb nou een match die vanavond om half 12 af wil spreken :') vind ik ook beetje raar :=

Wat voor concert was t? :D

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 09:24

Yonker schreef:
Ik heb nou een match die vanavond om half 12 af wil spreken :') vind ik ook beetje raar :=

Wat voor concert was t? :D

Eerst met mijn werk en alles had ik ook van die rare tijden hoor :') Zelfs wel eens later.
DanielleB schreef:
Uhmm mijn vriend heeft een beamer.. Maae geen appartement dus hij is het niet! :p

Flink fanatiek is hij zeg! Laat maar lekker lopen inderdaad haha

Wie weet heeft hij nog wel een appartement voor jou verborgen speciaal voor tinder haha

_Reneee schreef:
Ik heb ook weer een apart geval. Vroeg na drie zinnen al of ik af wilde spreken. Ik dacht prima ziet er goed uit en zegt waar het op staat. Krijg ik ineens acht berichten:

'Oke ik kan vandaag of morgen al'
'Woon ***' (oke wauw)
We kunnen hier wandeling maken en een kop koffie drinken'
'Of bij jou afspreken'
'Wellicht bij je paarden?' (Ik dacht het niet hè?)
'Ik woon dichtbij een park en de bossen' (Oh lekker)
'Ik ben een nette kerel dus je hoeft niet bang te zijn' (Yeah right)
'Hier is men nummer' (Auw taalfouten allergie)

Ik weet het niet hoor maar kreeg het spontaan benauwd. Bij mijn paarden afspreken gaat sowieso nooit gebeuren, ik heb liever dat ze mijn huisadres weten dan dat van de paarden. Krijg er wel een beetje de kriebels van. Aan de andere kant is het natuurlijk lekker direct. Ook weleens fijn. Maar ik val meer op het type dat niet wil :+

Edit: ik vroeg hoe lang hij was en nu geeft ie z'n gewicht, kleur ogen, kleur haar, en z'n lichaamsbouw dus nu ben ik helemaal klaar. Hij wil veel te graag. :Y)

Oké edit 2: Het loopt uit de hand. Na hoe ie z'n baard draagt komt wat ie kijkt op Netflix, wat hij eet (zelfgemaakte groentensoep). 'Ik kook graag, kan een beetje dansen, kan masseren, wil graag klimmen als hobby oppakken'. Hij kijkt films via een beamer. Zijn appartement heeft een balkon (?). Daar heeft ie planten op staan. En frambozen en bessen voor in de muesli. Hij ontbijt graag met kwark. En 's middags eet ie sla. :+

Echt ook gewoon tien lange berichten gestuurd. Ik ga mezelf heel gauw verstoppen.

_O- _O- _O-

Doei :evaw: :evaw: Dat zijn rare mensen.

Onderzoek loopt naar mijn tinderstalker *\o/* *\o/*

en het daten met mijn date wat misschien niet helemaal een date is blijft ingewikkeld 8)7 Achja zolang het goed gaat.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 09:33

Ah top! Dat je tinderstalker zich maar lekker rot mag voelen!
Hoe ingewikkeld zit het nu tussen jullie? :P

Hihi oei nou dat hoop ik toch niet! :P Zal hem het weekend maar even aan de tand voelen er over ;)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 09:34

Ik vind t nogal een raar tijdstip voor een eerste date. En ik lig dan al in bed doordeweeks :D

Zo'n gast van Renee kan nooit goede bedoelingen hebben. Kan me ook niet voorstellen dat die wel eens slaagt.

Wat een gedoe met die stalker thenexttry. En ook al ingewikkeld met je date, gaat goed :')

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 09:44

Politie belde nog met de vraag hoe het met mij ging en of ik bang was hem tegen te komen.
Ik reageerde alleen iets te snel met "ik geloof dat hij bang moet zijn want breek allebei zijn benen"
waarop ik ook als antwoord kreeg. Dat kan ik heel goed begrijpen, maar weet wel dat zelf actie ondernemen niet de bedoeling is en u het echt aan ons moet overlaten. :):)

Ach date is gewoon een complex geval, maar dat ben ik ook wel. Beide een gigantische muur en met sommige dingen nogal koppig :D
maar het zit wel gewoon goed en dat is het belangrijkste denk ik. Hij blijft mij in ieder geval wel uitdagen met dingen en dat heb ik ook wel nodig, een beetje sparren af en toe.

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 09:45

Hij heeft nog een paar keer gevraagd wanneer we nou gaan paardrijden. Toen hij die hele tekst stuurde reageerde ik met dit gifje - ja ik ben een trut. En wauw je kunt dus gifjes sturen via Tinder *\%/*

Afbeelding

En toen stuurde hij een of andere barbie. Dus toen heb ik gestuurd dat ik geen barbie ben, want als ik mijn BH uittrek komt er standaard een hele hooibaal mee. En dat ik standaard stront onder mijn laarzen heb.

'Die laarzen kunnen we gewoon in het halletje zetten'
'Het stro kunnen we gebruiken om je laarzen op te zetten'
'Of als we het paard verzorgen hebben we altijd extra stro bij'
'Dus je bent de Barbie gaat paardrijden editie' (Whut? Hou op met je barbie)

Dus toen zei ik dat Beauty en de Nerd ook niet bleek te werken :+

En toen zei ie dat ie geen nerd was maar blijkbaar een rasta. En vroeg ie weer mijn nummer :')

'Maar princes nu ga ik sporten'
'Oké bedankt voor de info'
'Wanneer gaan we paardrijden princes blue eyes?'

Nou toen was het genoeg hoor. Daag :wave: _O-

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 09:51

Wauwwwwww die kerel had wel een heel groot bord voor zn kop _O-

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 10:02

Renee: wat een weirdo! Ik zou er wel goed om kunnen lachen *D

Ik ga mijn date van vanavond afzeggen, heb er geen zin in. Alleen nog even bedenken welk excuus ik ga verzinnen. Het is echt een fijne jongen, maar momenteel staat mijn hoofd er niet naar.

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 10:04

florence123 schreef:

Ik ga mijn date van vanavond afzeggen, heb er geen zin in. Alleen nog even bedenken welk excuus ik ga verzinnen. Het is echt een fijne jongen, maar momenteel staat mijn hoofd er niet naar.

Ah, wat jammer :(:) Wel beter dat je afzegt in plaats van hem valse hoop te geven.

Wat een rare gast :')

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 10:16

florence123 schreef:

Gewoon zeggen dat je hoofd er niet naar staat?

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 10:36

Idd gewoon zeggen dat je hoofd er niet naar staat!

Wat een rare vent hierboven zeg, gillend wegrennen. Al zou ik er ook wel hard om kunnen lachen en juist onzin dingen blijven sturen :')

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 10:39

Ja het is erg verleidelijk om hem te blijven vervelen natuurlijk. Ik like soms ook mensen om ze te vervelen :+

Gewoon zeggen als je hoofd er niet naar staat :)

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 10:52

Ik mis het mensen vervelen wel hoor :') Dat was echt het leukste van heel tinder. Nu moet ik weer terug vrienden vervelen :')

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 10:56

En dat is weer match minder. -O-
Het wil ook echt niet hè

Ze gaf aan dat ze toetsen had deze week dus aan het leren was. 1 gister en 1 vrijdag.
Vraag gisteravond hoe de toets ging, paar zinnen er achteraan nog en toen moest ik echt slapen. Vanochtend verder niks er achteraan, kijk ik net.. verwijderd :\

Ik mis m'n feedback wat ik nou weer verkeerd heb gedaan :')
Laatst bijgewerkt door Flessuh op 07-06-17 10:59, in het totaal 1 keer bewerkt