Ik heb ook weer een apart geval. Vroeg na drie zinnen al of ik af wilde spreken. Ik dacht prima ziet er goed uit en zegt waar het op staat. Krijg ik ineens acht berichten:
'Oke ik kan vandaag of morgen al'
'Woon ***' (oke wauw)
We kunnen hier wandeling maken en een kop koffie drinken'
'Of bij jou afspreken'
'Wellicht bij je paarden?' (Ik dacht het niet hè?)
'Ik woon dichtbij een park en de bossen' (Oh lekker)
'Ik ben een nette kerel dus je hoeft niet bang te zijn' (Yeah right)
'Hier is men nummer' (Auw taalfouten allergie)
Ik weet het niet hoor maar kreeg het spontaan benauwd. Bij mijn paarden afspreken gaat sowieso nooit gebeuren, ik heb liever dat ze mijn huisadres weten dan dat van de paarden. Krijg er wel een beetje de kriebels van. Aan de andere kant is het natuurlijk lekker direct. Ook weleens fijn. Maar ik val meer op het type dat niet wil

Edit: ik vroeg hoe lang hij was en nu geeft ie z'n gewicht, kleur ogen, kleur haar, en z'n lichaamsbouw dus nu ben ik helemaal klaar. Hij wil veel te graag.

Oké edit 2: Het loopt uit de hand. Na hoe ie z'n baard draagt komt wat ie kijkt op Netflix, wat hij eet (zelfgemaakte groentensoep). 'Ik kook graag, kan een beetje dansen, kan masseren, wil graag klimmen als hobby oppakken'. Hij kijkt films via een beamer. Zijn appartement heeft een balkon (?). Daar heeft ie planten op staan. En frambozen en bessen voor in de muesli. Hij ontbijt graag met kwark. En 's middags eet ie sla.

Echt ook gewoon tien lange berichten gestuurd. Ik ga mezelf heel gauw verstoppen.