Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 18:33

Ik heb eens een poging gewaagd om te kijken voor een winter deken op marktplaats.
Normaal koop ik die nooit tweede hands, maar aangezien ik een paard met de sloperitus heb, dacht ik ach.. ik doe es een poging.

Maar serieus mensen denken dat ze dekens met gouden stiksels hebben ofzo.. Want de prijzen zijn absurd. voor een 10'tje meer heb je een nieuwe en dan verontwaardigd zijn als ik een mail stuur dat ik wel interesse heb, maar max bedrag X er voor over heb.. (en nee ik kijk niet naar amigo, rhino dekens oid.)

Dus ik koop wel gewoon nieuw :+

Donna89

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 18:54

Welke maat zoek je? haha

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 19:18

Ik heb dan net wel weer een mooie rhino via marktplaats kunnen krijgen. :D
Ook niet voor het eerst dat ik een mooi koopje vind qua dekens.

Alleen wilde ik ook wel eens zo'n bucas power proberen, maar daar wordt wel weer veel voor gevraagd. Nou zijn die dekens nieuw natuurlijk ook reteduur...

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 19:19

Ik koop ze in het voorjaar/zomer en verkopen doe ik in het najaar/winter. Dan heb je ze het goedkoopst en verkoop je ze het makkelijkst.

Ik heb ook een power verkocht waarvan ik zelf de prijs eigenlijk veel te hoog vond, maar had zo drie kopers :=

meniekske

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 19:21

Ik had zaterdag gevraagd wat of jullie zouden doen met een advertentie van iemand die nog maar 1 dag actief was. Ik had de foto uit de advertentie opgezocht op google en had ook zijn bank rekening gecontroleerd en zelfs de mp naam kwam overeen met de naam van de bankrekening. Toch het geld overgemaakt en die persoon zou vandaag opsturen. Gisteren had ik een mail van marktplaats dat ze de advertentie en de account hadden verwijderd omdat ze het niet vertrouwde..... Jammer dat ze dat mailtje zo laat hadden gestuurd. Nu nog maar afwachten of ik het als nog ga krijgen of niet. Het gaat niet om een heel groot bedrag, maar toch. Ben benieuwd.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 19:24

Ik heb mijn dekens op Facebook staan, maar het gaat niet zo denderend. Eentje is zelf nog met kaartje eraan. Zou marktplaat daarvoor ook werken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 21:12

Als je geduld hebt wel... bij shetlander/mini dekens is het nog lastiger. Heb wel 10 berichten gehad van penny's die hem voor 5 euro wilden kopen voor hun verzorgpony. Uiteindelijk wel voor een prima prijs verkocht, €5 minder dan ik wilde maar was blij dat ik er af was.

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 21:20

Fennadev schreef:
Ik heb mijn dekens op Facebook staan, maar het gaat niet zo denderend. Eentje is zelf nog met kaartje eraan. Zou marktplaat daarvoor ook werken?

In heb 2 gloednieuwe bucas en rhino dekens er op staan. Krijg er of biedingen van 20€ op of mensen reageren uiteindelijk niet meer. Staan er voor de helft van de nieuwprijs op. Zitten zelf nog in de hoes.

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 21:32

Bij mij gaat het weer even lekker op marktplaats. 2 sinterklaasgedichten gekocht en de kopers waren er erg blij mee. Verder wat schleich spullen die morgen verzonden kunnen worden.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 21:37

ik had vanmorgen twee x geld op mijn rekening staan van een marktplaatsverkoop en er zouden ook twee mensen langs komen om wat op te halen en die zijn ook geweest.
dus weinig negativiteit vandaag :D

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 23:10

Naskapower schreef:
Bij mij gaat het weer even lekker op marktplaats. 2 sinterklaasgedichten gekocht en de kopers waren er erg blij mee. Verder wat schleich spullen die morgen verzonden kunnen worden.

Sinterklaasgedichten, verkoopt dat? Ik ben goed in rijmen, dus kan dat aanbieden op marktplaats? En wat betaal je er zoal voor? Of is het ern gevalletje van Auto-correct?

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 00:07

Zondag de nachtkastjes afgeleverd bij iemand. Vandaag kwam iemand een ladenkast ophalen. Gaat lekker. We hebben nog tot ergens in mei 2018 om alle meubels te verkopen voor de verhuizing.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 08:47

Fennadev schreef:

Bij mij iig niet, heb er al een tijdje een gloednieuwe scapa fleecedeken met kaartjes er nog aan te koop staan.
Heeft mij nieuw bijna €100 gekost maar krijg enkel boden van rond de €20 :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 09:08

Ik had er een BR deken op staan. Maar enkele keren gebruikt. Eigenlijk haast nieuwstaat. Uiteindelijk verkocht voor mijn vraagprijs (€15) maar heeft wel maanden te koop gestaan. Nu een hele tijd een 100 grams shires deken, maat 185 te koop gehad. Uiteindelijk maar op mijn paard gelegd, ook al is het net te klein, want het loopt voor geen meter. Wat een k*tmaat

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 09:18

Mijn paard heeft 185 als maat. Vaak een maat die je inderdaad goed kan scoren in uitverkopen :)) Ik zou vooral eerst uitzoeken wat een shire deken is. Ik heb er al van gehoord op bokt en weet dat het een relatief goed merk is. Anderen weten dat misschien niet en kiezen daarom dan liever voor een naampje wat ze wel kennen.

HiFive5

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 09:23

Mijn ene paard heeft ook maat 185, als ik nog een deken zoek kan ik misschien wel koopjes scoren *\o/*
Ik koop alleen niet graag dekens tweedehands, ben altijd bang dat ze niet waterdicht zouden zijn.

Esprit4

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 09:25

Dekens verkopen enorm slecht heb er 2 liggen maat 195 staldekens 1 daarvan is alleen vies van het liggen maar ze mogen ongewassen voor weinig weg krijg alleen maar biedingen van 10 euro en dan nog de eis dat ik ze eerst laat wassen ja dan draai ik der zelf verlies op
Zijn 1 winter gebruikt en nog helemaal netjes met een nieuwprijs van ruim 70 euro :roll:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 09:32

Zal het inderdaad bij mij ook wel aan de maat liggen, ook maat 185 de fleecedeken.
Zal hem er vandaag weer opnieuw opzetten op Mp, je zou toch zeggen dat mensen nu wel graag een fleecedeken willen kopen :)

Laatst wel super aankoop gedaan, 2 regendekens voor €20 gekocht, zagen er nog super uit, bleken 1 seizoen gedragen te zijn, heb ze dan wel nog voor de zekerheid laten wassen en waterdicht maken.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 09:34

Merkdekens gaan hier als warme broodjes hoor. :) :P

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 09:42

Esprit4 schreef:
Dekens verkopen enorm slecht heb er 2 liggen maat 195 staldekens 1 daarvan is alleen vies van het liggen maar ze mogen ongewassen voor weinig weg krijg alleen maar biedingen van 10 euro en dan nog de eis dat ik ze eerst laat wassen ja dan draai ik der zelf verlies op
Zijn 1 winter gebruikt en nog helemaal netjes met een nieuwprijs van ruim 70 euro :roll:

10 euro is inderdaad dan wel erg weinig. Heb onlangs al mijn dressuurpads verkocht voor weinig en die heb ik ook niet eerst nog gewassen voor dat geld. Wat zou jij dan wel een 'normale' prijs vinden voor zo'n deken? Gewoon nieuwsgierigheid hoor!
Ik herken jullie verhalen overigens niet. Heb eigenlijk alleen maar positieve verhalen wat betreft de verkoop van paardenspullen via MP. Alle afspraken netjes nagekomen. Vorige week nog 2 pads verkocht en bij de Mc Donals afgesproken omdat ik daar toch vlakbij was, meisje stond er keurig met de centjes. Niks te kalgen dus!

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 09:47

Ik heb een nieuwe la valencio deken erop staan met de kaartjes er nog aan krijg niet eens biedingen...

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 10:12

fohadie schreef:
Naskapower schreef:

Sinterklaasgedichten, verkoopt dat? Ik ben goed in rijmen, dus kan dat aanbieden op marktplaats? En wat betaal je er zoal voor? Of is het ern gevalletje van Auto-correct?

Ik vraag 25 cent per regel en maak de gedichten helemaal zelf. Loopt niet heel hard maar had wel een persoon die 80 regels wilde. Dat was wel eventjes werk maar wel heel leuk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 11:07

upendo schreef:

Hoe doe je dat? Kan wel wat tips gebruiken :P

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 11:11

[
fohadie schreef:
Naskapower schreef:

Ik vraag 25 cent per regel en maak de gedichten helemaal zelf. Loopt niet heel hard maar had wel een persoon die 80 regels wilde. Dat was wel eventjes werk maar wel heel leuk.[/quote]

Wow, dat daar een markt voor is, haha. Misschien ook maar eens proberen..

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 11:21

Romy1234 schreef:
upendo schreef:

Hoe doe je dat? Kan wel wat tips gebruiken :P

Als laagste in de sector gaan zitten en alleen Bucas en Horseware verkopen. :D