Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

kraakte

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 22:48

Haha nee. Deze is al ruim twee jaar gescheiden. Dus zal denk ik niet om dezelfde gaat :') blijft toch altijd n moeilijk iets denk ik als je n kindje hebt uit n vorig huwelijk. Je blijft dan toch verbonden aan elkaar natuurlijk. Dus ik heb er wel begrip voor hoor maar begrijp dan niet waarom je niet even eerder zo'n appje eruit gooit.

flooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 23:07

Nou inderdaad. Deze is ook ruim twee jaar gescheiden maar behoorlijk lang getrouwd geweest. Ook nog eens niet prettig uit elkaar gegaan en dat doet wat met je vertrouwen natuurlijk. Ook hebben we een leeftijdsverschil. En hij vind het moeilijk om het vertrouwen te geven enzo. Dat maakt mij ook wel onzeker.
Klinkt hetzelfde inderdaad!

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 23:08

Die foto met die grijze hond bedoel ik ruitje, hebben we het dan over dezelfde? Hoeveel miniponyshowende hoefsmeden kunnen er zijn in 1 regio dus dat zal wel haha! Oooeeh Nancy klinkt goed! Maar nog geen idee of hij single is? Nou Kenyada, ff afwachten maar wat er nog van hemzelf komt? Heb een leuke kerel die pas sinds februari single is en een klein kindje heeft..vindt ik toch wel lastig. En dan nog een met een superleuke uitstraling maar hij is maar 1.70 boehoe!! Oh ja ik ging eerst op vakantie geloof ik haha..

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 23:28

Hier ook een in het wild :')

Al even aan het appen, is nu weg voor een project naar daarna waarschijnlijk een date <<)

Lastig die gescheiden mannen

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 23:39

maai_ke schreef:
Nou inderdaad. Deze is ook ruim twee jaar gescheiden maar behoorlijk lang getrouwd geweest. Ook nog eens niet prettig uit elkaar gegaan en dat doet wat met je vertrouwen natuurlijk. Ook hebben we een leeftijdsverschil. En hij vind het moeilijk om het vertrouwen te geven enzo. Dat maakt mij ook wel onzeker.
Klinkt hetzelfde inderdaad!

Oi! Die van mij is ook behoorlijk lang getrouwd geweest... En we hebben ook tien jaar leeftijdsverschil... Het zal toch niet?? Haha nee die van mij is 43.. Die van jou weer iets jonger toch?

flooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 23:42

Missbambi dat klinkt wel heel leuk!
Keyada die van mij is 38 dus zal niet dezelfde zijn gok ik zo. Hahah stel je voor zeg!
Heeft ie meerdere kinderen?

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 23:43

Haha nou idd dat zou wat wezen! Die van mij woont ook in Gelderland net als ik dus neeeeem aan dat t n andere is :') hij heeft 1 zoontje van 5jaar.

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 23:43

Het is een ellende >;)

Heb stomme kriebels waar ik geen controle over heb....... _O-

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 23:45

MissBambi schreef:
Hier ook een in het wild :')

Al even aan het appen, is nu weg voor een project naar daarna waarschijnlijk een date <<)

Lastig die gescheiden mannen

Haha in het wild :')
Echt hè. Onlangs op een driedaags festival geweest en werkelijk waar, alle mannen waar ik maar enige interesse in had waren al bezet voor het leven!!

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 23:47

Alles kan kapot :')

Nee grapje, zo ben ik helemaal niet :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 23:47

Op sommige vormen van bezet hoef je echt niet jaloers te zijn spreekt de ervaringsdeskundige :')

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 23:48

Hahaha ja alles kan kapot maar nee zo ben ik ook zeer zeker niet!

O ja dat geloof ik direct Robijn!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 23:52

Hoe je eraan komt kom je er ook weer af ;-)

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 07:16

Ik heb gisteren mijn in het wild ontmoette date ook weer even gezien. Had nog 2 vrije uurtjes over in mn dag dus even met de hond wezen wandelen. Voelt echt heel goed, maar wel nog zo spannend allemaal ook haha. Hebben afgesproken dat we zondag als alles goed is naar Zeeland rijden en daar een dagje uit doen. Heeeerlijk! Wordt daar 23 graden dus dat moet goedkomen.

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 07:19

Jup, is dezelfde hoefsmid :)

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 10:51

Ik heb mijzelf weer 'uit' gezet op tinder. Wat een rotapp zeg. Mensen die hoog opgeleid zouden zijn, ga je chatten, dan weet je dat dat echt niet zo is. Anderen willen alleen maar sex. Ik heb nog iets van 15 matches staan en eens kijken of er nog een zinnig woord uitkomt, maar echt, vind het echt een app zonder enige toekomst. Dat mensen dit leuk vinden. Ik denk niet dat ik een match kan vinden. Ik kan ook niet zoeken op dezelfde interesses bijvoorbeeld. En tja, ik heb daar wel zo wat eisen.

Smurflin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 11:07

Lekker van genieten dan xJurdyWonanx! En Kenyada, ik zou inderdaad de eer aan jezelf houden en zelf wat afstand nemen. Als hij je graag spreekt dan hoor je echt wel wat van hem hoor.

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 14:03

germie schreef:
Ik heb mijzelf weer 'uit' gezet op tinder. Wat een rotapp zeg. Mensen die hoog opgeleid zouden zijn, ga je chatten, dan weet je dat dat echt niet zo is. Anderen willen alleen maar sex. Ik heb nog iets van 15 matches staan en eens kijken of er nog een zinnig woord uitkomt, maar echt, vind het echt een app zonder enige toekomst. Dat mensen dit leuk vinden. Ik denk niet dat ik een match kan vinden. Ik kan ook niet zoeken op dezelfde interesses bijvoorbeeld. En tja, ik heb daar wel zo wat eisen.

Ja dan zit je op Tinder idd verkeerd als je op dezelfde interesses wil zoeken.
Er zitten echt wel mannen op die me van mij kunnen onderscheiden hoor 8-) maar dan moet je het wel leuk vinden om het kaf van het koren te scheiden idd!

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 15:52

Ik heb Tinder maar definitief verwijderd, werd er toch wel droevig van :+ :+

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 16:05

Er zitten heus niet alleen maar dombo's op tinder, we hebben in dit topic toch ook niet allemaal het IQ van een goudvis? Op alle datingsites/apps zitten mensen van alle 'niveaus' dat is niet persé tinder gerelateerd. Dan moet je naar parship oid daar zitten alle Einsteins. Ik vind het juist wel relaxed dat het zo laagdrempelig is.

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 16:11

idd de opzet van Tinder is juist laagdrempelig te zijn en initiëel zuiver fysiek gebaseerd. Als je veel criteria wil afgaan vooraf, dan moet je een ander medium kiezen.

En IQ zegt ook niet veel, ken genoeg mensen die officiëel getest zijn en een hoog IQ hebben, maar die de domste uitspraken doen...

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 16:20

Er is nergens gezegd dat er alleen hoger opgeleide mensen zitten toch :+

Het gaat ook wel een beetje om je eigen verwachtingen. Je moet niet verwachten dat je na een week de man van je dromen hebt gevonden (of uberhaubt vind :+ ). Het is gewoon laagdrempelig praten met mensen op basis van hun uiterlijk, maar dat is tegenover jou exact hetzelfde :)

AnnetteFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 16:47

Ik had mijn (voor wat ik nu kan zeggen) mn droomvent binnen n dag gevonden op tinder :+
Vertelde in dit topic in februari over en nog steeds dik aan :P

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 16:54

Grappig, ik heb eind januari mijn huidige vriend "gevonden" binnen de 24u op Tinder en nog steeds samen.
Iemand anders in dit topic is ondertussen ook al 5maanden samen...

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 16:57

petitparis schreef:
Grappig, ik heb eind januari mijn huidige vriend "gevonden" binnen de 24u op Tinder en nog steeds samen.
Iemand anders in dit topic is ondertussen ook al 5maanden samen...

+1
Ik heb alleen een tikje langen moeten zoeken. Mijn vriend daarintegen ook binnen 24u :')

En je moet indd geen hoge verwachtingen hebben van tinder ;)