Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maai_ke schreef:Nou inderdaad. Deze is ook ruim twee jaar gescheiden maar behoorlijk lang getrouwd geweest. Ook nog eens niet prettig uit elkaar gegaan en dat doet wat met je vertrouwen natuurlijk. Ook hebben we een leeftijdsverschil. En hij vind het moeilijk om het vertrouwen te geven enzo. Dat maakt mij ook wel onzeker.
Klinkt hetzelfde inderdaad!
MissBambi schreef:Hier ook een in het wild
Al even aan het appen, is nu weg voor een project naar daarna waarschijnlijk een date![]()
Lastig die gescheiden mannen
germie schreef:Ik heb mijzelf weer 'uit' gezet op tinder. Wat een rotapp zeg. Mensen die hoog opgeleid zouden zijn, ga je chatten, dan weet je dat dat echt niet zo is. Anderen willen alleen maar sex. Ik heb nog iets van 15 matches staan en eens kijken of er nog een zinnig woord uitkomt, maar echt, vind het echt een app zonder enige toekomst. Dat mensen dit leuk vinden. Ik denk niet dat ik een match kan vinden. Ik kan ook niet zoeken op dezelfde interesses bijvoorbeeld. En tja, ik heb daar wel zo wat eisen.
petitparis schreef:Grappig, ik heb eind januari mijn huidige vriend "gevonden" binnen de 24u op Tinder en nog steeds samen.
Iemand anders in dit topic is ondertussen ook al 5maanden samen...