Hier bovenin Drenthe begint het net een half uurtje ongeveer wat te rommelen. Zo pas kwat er een hele donkere wolk over, nu net beginnen de dikke druppen regen. En onweer is (nog) even weer rustig.
poetser
Geplaatst: 31-08-15 18:39
Panorama van de lucht. Ondanks indrukwekkende wolken en de benauwdheid buiten denk ik niet dat er nog iets komt. Het begint nu toch af te koelen.
Hier koelt het nu lekker af. Regent wat en lekker windje.
LoveGlove
Geplaatst: 31-08-15 19:02
Hier is het nu donker, het waait steeds wat harder en het rommelt nu ook wat zo nu en dan. En er vallen een paar druppeltjes. Verder nog niets hier helaas
Edit: het regent hier opeens En het blijft benauwd naar mijn idee
magic_lover
Geplaatst: 31-08-15 19:04
Ennn niks meer aan de hand hier. De zon komt zelfs weer door.. Volgens lightning moet het toch aardig geonweert hebben hier. En nog wat. Maar niks van te zien en horen, raar.
Laatst bijgewerkt door magic_lover op 31-08-15 19:41, in het totaal 1 keer bewerkt
Een hele langer rommeldonder in de verte Het begint eindelijk te onweren Buienradar had het goed deze keer. Om 7 uur zou het hier zeg maar beginnen
nenahdm
Geplaatst: 31-08-15 19:07
LadyMadonna schreef:
Deze zie ik net op twitter, net buiten Zierikzee gemaakt [ [url=m/Lfb7hL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ligt zierikzee in nebraska?
Anoniem
Geplaatst: 31-08-15 19:09
Vanmiddag op 3FM geweest, zometeen word ik geïnterviewd voor een reportage op omroep Gelderland . Geen stormen maar wel leuke dingen zo We gaan nog naar Doetinchem in de hoop dat het daar nog aanpakt. Maar il ben er bang voor.
Oo voor de radio of tv? Doetinchem geen idee, 10 km daarvandaan goed gemeen grijs. Vannacht was Hummeloooooo zwaar de pineut met heftig onweer. De flitsen klapten rondom goed in, was niet fijn.