Perfect. Ik red het weer precies met de voorraad die ik had. Ze hebben natuurlijk ook regelmatig 20% korting op 1 artikel en die pak ik tussendoor ook altijd mee. Soms bestel ik het dan ook op het account van mijn ouders. Heb er in de afgelopen jaren in ieder geval al een hoop mee bespaard
Met een vip avond heb je 20% korting op alles. Tussendoor hebben ze wel eens 20% korting op een artikel naar keuze en dan kan je dus 1 artikel met korting kopen. Met zo’n avond sla ik altijd groot in.. kost een vermogen maar bespaar dan toch zo €200 euro
Toevallig iemand met een kortingscode voor de Efteling? Ik was deze maand jarig, maar schijnbaar had ik me dan voor mijn verjaardag moeten aanmelden om daar gebruik van te moeten maken.. Zonder korting kosten de tickets 50 euro per stuk
Nou mocht iemand de korting hebben met een verjaardag op 23 oktober, ik hoor het graag
Suzanne F.
Geplaatst: 28-10-25 14:33
xTammyy schreef:
Nou mocht iemand de korting hebben met een verjaardag op 23 oktober, ik hoor het graag
Dan had je die van mij kunnen gebruiken. Maar ik ben niet aangemeld. Ik wil me wel aanmelden zodat je ze volgend jaar kan gebruiken? Waar moet ik me dan aanmelden?