Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

DewiRox

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 23:01

Ik heb hele leuke schoenen gezien die morgen even in de winkel ga bekijken, als ik die koop dan mag ik van mezelf niet die broek kopen. Maar als die schoenen toch niks zijn, bestel ik ook die zwarte broek :). Zoiets zocht ik al even! Hopen dat hij wel lang genoeg is.

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 23:08

Ik heb ook een Bordeaux rode (beetje metallic) leren broek. Die combineer is vaak met een zacht roze trui of met donker blauw. Staat heel mooi vind ik zelf :D

Zaterdag ga ik nog eens op enkellaarsjes jacht. Hopelijk vind ik eindelijk wat :O

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 23:37

Leuke bestelling! Zelf zou ik niet gauw een (nep) leren broek aan trekken, vind dat te gewaagd ofzo. Maar vind t bij een ander wel erg leuk staan mits hij goed gecombineerd is, haha!

@Roos , naar wat voor soort laarsjes ben je opzoek ?

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 00:00

Leuke bestelling!

Vooral die Bordeaux rode blouse (:

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 00:19

Ik ben op zoek naar zwarte enkellaarsjes. Maar geen hele lage enkel laarsjes, ongeveer net over dat botje van je enkel (is dat logisch? :+ ) Geen bikerboots, niet lomp, maar ook niet truttig en wel netjes, niet saai, geen paardrijlaarsmodel, iets met gouden details oid of gewoon iets wat apart is. En de hak max 3 cm. Echt impossible lijkt het :')

Soms zie ik enkellaarsjes die zo'n gouden plaatje langs de hak hebben. Dat vind ik leuk, maar zelf nooit tegen gekomen.

Edit: Oja en max. €200 maar dan moeten ze wel echt adembenemend zijn. Liefst rond of onder de €150 :) en wel echt goede kwaliteit.

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 00:25

Net over je malleolus Roos :)

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 00:28

*googled woord* ja dat dus :') maar enkel botje klinkt wat simpeler in de oren voor mij _O-

Tierania_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 09:23

Waar kan ik die bordeaux rode blouse vinden op de pagina hiervoor? :)

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 09:44

Over zo een nepleren broek.... Heb er zo een aan naar school vandaag en jezus mensen bekijken me alsof ik een vlek op mijn kont heb ofzo. Blijkbaar niet geaccepteerd hier :')

Eumh Roos da's een eisenlijst. Moet eigenlijk direct denken aan een bepaald soort laars maar kan niet op de naam komen...
Je kent ze vast wel, die hebben zo een soort 'spoor' aan de hiel in het goud.

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 10:16

Tierania_ schreef:
Waar kan ik die bordeaux rode blouse vinden op de pagina hiervoor? :)

Op Wehkamp.nl. Miss etam blouse intypen en dan krijg je hem wel te zien.

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 13:03

_mexx_lady_ schreef:
Over zo een nepleren broek.... Heb er zo een aan naar school vandaag en jezus mensen bekijken me alsof ik een vlek op mijn kont heb ofzo. Blijkbaar niet geaccepteerd hier :')

Eumh Roos da's een eisenlijst. Moet eigenlijk direct denken aan een bepaald soort laars maar kan niet op de naam komen...

Lekker laten kijken, waarschijnlijk durven ze zelf geen leren broek te dragen }:)

Nee, ik weet niet wat je bedoelt :+ als je op de naam komt hoor ik het graag :D

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 13:50

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 14:54

_mexx_lady_ schreef:

Zoiets hadden ze een tijdje terug bij de webshop loavies! Maar kan ze nu ook niet meer vinden..

Weten jullie nog leuke kleding sites? H&M, mango, vero moda, only, zalando, nelly etc heb ik al gehad..

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 14:58

Asos, Forever21, Vimodos?

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 15:02

Vimodos ken ik niet, zal straks even kijken!

Roos, schiet me net te binnen. Heb je al op Sascha gekeken naar enkellaarsjes?

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 15:11

Loavies, costes, modemusthaves, guts&gusto, bershka, topshop, river island.

Vast nog wel meer waar ik zo 1.2.3 niet op kom.

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 15:14

Sourire

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 15:40

xRoosss schreef:
Ik ben op zoek naar zwarte enkellaarsjes. Maar geen hele lage enkel laarsjes, ongeveer net over dat botje van je enkel (is dat logisch? :+ ) Geen bikerboots, niet lomp, maar ook niet truttig en wel netjes, niet saai, geen paardrijlaarsmodel, iets met gouden details oid of gewoon iets wat apart is. En de hak max 3 cm. Echt impossible lijkt het :')

Soms zie ik enkellaarsjes die zo'n gouden plaatje langs de hak hebben. Dat vind ik leuk, maar zelf nooit tegen gekomen.

Edit: Oja en max. €200 maar dan moeten ze wel echt adembenemend zijn. Liefst rond of onder de €150 :) en wel echt goede kwaliteit.

*breekt weer even in*

Ik weet ook welke je bedoeld maar kan ze niet meer vinden. Dezen hebben wel een gouden detail:
https://www.sacha.nl/shop/damesschoenen/enkellaarsjes/quilted-enkellaarsjes/3x1518/

Dezen op de hak, maar zijn iets hoger dan jij bedoeld denk ik: http://www.invito.com/dames/enkellaarsjes/dames-invito-enkellaarsjes-zwart-07281125

Op de site van invito staat ook nog eentje met metallic detail, zelfde idee maar iets kortere laars.

Of misschien zoiets: http://www.wehkamp.nl/Zoeken/ArtikelDetail.aspx?ArtikelNummer=401731&Ntt=Clarks&PI=0&PrI=21&Nrpp=24&Blocks=0&View=Grid

Ik herken je probleem, ik zoek ze al maanden maar heb niks (passends) kunnen vinden. Zo net de schoenen in de laatste link (van Wehkamp) besteld. Collectie op dit moment is niet echt m'n ding of ze passen niet.

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 15:46

Vind die eerste link uit je bericht leuk! Ik baal dat enkellaarsjes mij absoluut niet staan. -O-

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 16:04

xRoosss schreef:
_mexx_lady_ schreef:

Lekker laten kijken, waarschijnlijk durven ze zelf geen leren broek te dragen }:)

Nee, ik weet niet wat je bedoelt :+ als je op de naam komt hoor ik het graag :D

Ik weet dat het merk Poelman van die laarsjes heeft (met dat goud).

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 17:21

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 17:49

leeeuuukkk!!!!!

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 18:01

Leuk kopeb!!

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 18:26

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 18:35

xRoosss schreef:

Het is echt bijna onmogelijk om zoiets te kopen volgens mij :') Ik ben ook al tijden op zoek naar zoiets, maar nog nergens kunnen vinden. Hoop volgende week toch weer de stad in te duiken.