Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_mexx_lady_ schreef:Over zo een nepleren broek.... Heb er zo een aan naar school vandaag en jezus mensen bekijken me alsof ik een vlek op mijn kont heb ofzo. Blijkbaar niet geaccepteerd hier![]()
Eumh Roos da's een eisenlijst. Moet eigenlijk direct denken aan een bepaald soort laars maar kan niet op de naam komen...
Je kent ze vast wel, die hebben zo een soort 'spoor' aan de hiel in het goud.
_mexx_lady_ schreef:Eumh Roos da's een eisenlijst. Moet eigenlijk direct denken aan een bepaald soort laars maar kan niet op de naam komen...
xRoosss schreef:Ik ben op zoek naar zwarte enkellaarsjes. Maar geen hele lage enkel laarsjes, ongeveer net over dat botje van je enkel (is dat logisch?) Geen bikerboots, niet lomp, maar ook niet truttig en wel netjes, niet saai, geen paardrijlaarsmodel, iets met gouden details oid of gewoon iets wat apart is. En de hak max 3 cm. Echt impossible lijkt het
![]()
Soms zie ik enkellaarsjes die zo'n gouden plaatje langs de hak hebben. Dat vind ik leuk, maar zelf nooit tegen gekomen.
Edit: Oja en max. €200 maar dan moeten ze wel echt adembenemend zijn. Liefst rond of onder de €150en wel echt goede kwaliteit.
xRoosss schreef:_mexx_lady_ schreef:Over zo een nepleren broek.... Heb er zo een aan naar school vandaag en jezus mensen bekijken me alsof ik een vlek op mijn kont heb ofzo. Blijkbaar niet geaccepteerd hier![]()
Eumh Roos da's een eisenlijst. Moet eigenlijk direct denken aan een bepaald soort laars maar kan niet op de naam komen...
Lekker laten kijken, waarschijnlijk durven ze zelf geen leren broek te dragen![]()
Nee, ik weet niet wat je bedoeltals je op de naam komt hoor ik het graag
xRoosss schreef:Ik ben op zoek naar zwarte enkellaarsjes. Maar geen hele lage enkel laarsjes, ongeveer net over dat botje van je enkel (is dat logisch?) Geen bikerboots, niet lomp, maar ook niet truttig en wel netjes, niet saai, geen paardrijlaarsmodel, iets met gouden details oid of gewoon iets wat apart is. En de hak max 3 cm. Echt impossible lijkt het
![]()
Soms zie ik enkellaarsjes die zo'n gouden plaatje langs de hak hebben. Dat vind ik leuk, maar zelf nooit tegen gekomen.
Edit: Oja en max. €200 maar dan moeten ze wel echt adembenemend zijn. Liefst rond of onder de €150en wel echt goede kwaliteit.